Bioshocks uppföjare blir föregångare?

Robot
Bioshocks uppföjare blir föregångare?
Medlem
Bioshocks uppföjare blir föregångare?

Rapture, inte Raptor
annars kan det nog bli intressant då Bioshock var fräckt.

Medlem

Blä för föregångare, finns få så tråkiga saker...
Ge oss ett System shock 3 istället, ett till bioshock skulle inte passa in på något sätt.

Medlem

fan va nice! ska bli underbart att vara med från början i rapture och sedan vara med hur stället blir mer och mer nergånget!

Hoppas man möter sitt öde som resten av invånarna i staden, så det inte slutar lyckligt.

Medlem

detta känner jag igen från ett spel jag spelade 1998

alltså vara med på ett ställe som möter sin undergång

(menar HL om nån inte förstod)

men det är fräckt .hoppas detta rykte är sant


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

"se till att Raptor går under"

Medlem

Håller fullständigt med dig, DMB!
Känns ju som den ganska givna fortsättningen, så det skulle vara grymt najs att få spela igenom detta. Kan inte tänka mig annat än att mången tanke gick åt Raptures historia när var man spelade igenom det.
Grundläggande features i nuvarande måste dock bli ganska annorlunda i denna version 0.1?


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

låter riktigt intressant!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Låter som en vågad idé, hoppas bara på samma "film" liknande storyn som Bioshock har att erbjuda.

Medlem

kan bli bra


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

Helt underbart! Nu har FZ gjort min dag


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem

blev inte så imponerad av bioshock demot så har inte skaffat fulla spelet, blir nog att skaffa när man hittar till billig penning, går för ganska högt pris fortfarande.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Undrar vad man ska göra? Det måste ju vara att Rapture har hamnat på dekis i alla fall för om det utspelar sig under glansdagarna lär det bli en lyssna-trattgrammofon-och-röka-cigarr-simulator.

Medlem

En prequel låter riktigt bra... fast jag hoppas detta blir den enda "uppföljaren", det där med att det skulle komma en med 2 års mellanrum låter inge vidare

Inaktiv
Skrivet av Schtraider:

Undrar vad man ska göra? Det måste ju vara att Rapture har hamnat på dekis i alla fall för om det utspelar sig under glansdagarna lär det bli en lyssna-trattgrammofon-och-röka-cigarr-simulator.

Tror snarare det kommer att handla om smugglingskriget som Ryan och Fontaine förde några år innan Rapture defintivt föll.


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem
Skrivet av SkarZnik:
Skrivet av Schtraider:

Undrar vad man ska göra? Det måste ju vara att Rapture har hamnat på dekis i alla fall för om det utspelar sig under glansdagarna lär det bli en lyssna-trattgrammofon-och-röka-cigarr-simulator.

Tror snarare det kommer att handla om smugglingskriget som Ryan och Fontaine förde några år innan Rapture defintivt föll.

Just fasicken! Du har nog rätt.

Medlem

Hoppas det stämmer, låter helt fantastiskt!


signatur

I fart in your general direction

Medlem

Hade hellre sett ett spel i System Shock serien :/

Inaktiv

UNDERBAR IDÉ! Fan, hoppas det blir innan "katastrofen" - eller då den börjar ske.. detta kan bli århundradets-spel!


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Yes kan bli nog riktigt intressant hellre en prequel än sequel.

Medlem

Välgjord föregångare med fler rpg-element, would you kindly

Pansarknekt

Har vissa negativa åsikter, känns lite som dom tänker mjölka pengar ur det hela. Men av alla inlägg här i tråden av att döma så har folk mersmak så då kan de ju inte vara fel.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Would you kindly is teh shit, men fy vad jag är glad nu, men bara miljöerna inte är så förstörda som de är i Bioshock då de är så hilma vackra, ville bara se mer av de första gången jag spelade igen spelet.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Yes! Så kanske man får vara med Atlas lite politiskt också


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

Är ett gäng på deras officiella forum som är rätt bittra över att det tycks bli en prequel och ingen sequel. Meningen "Man vet ju vad som händer" är välanvänt, men hur många vägrade se Star Wars Episode I-III för att "man vet ju vad som händer"? Det är upplevelsen som spelar roll, aye?


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem

YES! Häftigt som fan ju, detta kommer att förstärka storyn.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

låter alldeles.. alldeles... underbart!
skulle vara sjukt kul att se lite av Raptures tidiga dagar

KoP
Medlem

Tufft, får man vara med när allt gick åt helvete i Rapture.

Medlem

Underbart om det blir en prequel. Det skulle passa perfekt.

Medlem

Underbart alltså, kan knappast vänta!

12
Skriv svar