Längtar till Mortal Online

Medlem
Längtar till Mortal Online

Nu är det sjukt vad man längtar till Mortal Online. Spelet som är i First Person och använder sig av UT3 motorn. Man har knappt (?) någon level vad jag har hört, bara olika skills. Väljer "class" som vilket annat spel som helst osv. Men nu till det jag vill ha sagt. Man kommer kunna göra en PRE-ORDER på spelet. Alltså, boka det. Det som är grejen med det är att man får vara med i betan! Hur grymt är inte det? Skulle tro att det kostar en slant dock men det får man leva med.

(taget från mortal online.com)
Mortal Online is a next generation PC MMORPG both in terms of graphics and gameplay. There are no PvP zones, only an open realistic world where you are free to choose your own path. Experience true real-time combat where you decide every move your character makes and where your personal skill really matters.

---
fler bilder
http://www.mortalonline.com/screenshots

#blogg


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Längtar till Mortal Online

Mjo, det verkar bli grymt sköjj. Dock så väljer man inga klasser, utan kombinerar olika "skills" osv, typ som i Oblivion (har jag för mig). Har du någon guild än? Isf, vad för sorts? Pvp/rp/pve osv?


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Medlem
Skrivet av henchman:

Mjo, det verkar bli grymt sköjj. Dock så väljer man inga klasser, utan kombinerar olika "skills" osv, typ som i Oblivion (har jag för mig). Har du någon guild än? Isf, vad för sorts? Pvp/rp/pve osv?

Ohha. Där ser man och ja, jag har en på gång. Jag kan tipsa dig när mer information kommmer upp, den kommer troligtvis vara en PvE guild.


signatur

hejsanhejsanhejsan

1
Skriv svar