Destruktiv BF: Bad Company-film

Robot
Medlem
Destruktiv BF: Bad Company-film

feta explosioner


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Dom låste upp 2 achievements Och engelskan var väldigt bra XD


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Jag gillar explosioner!

*Längtar*


signatur

Målet är inte att lyckas, utan att få alla andra att misslyckas

Medlem

Och vad har hänt med kantutjämningen? Ser ärligt talat riktigt dåligt ut

Medlem

Tuff video synd man inte fick se så mycket av resultatet av alla explosioner.


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem

åååhhhh, vill ha detta sooo baad!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av BlackBurn:

Och vad har hänt med kantutjämningen? Ser ärligt talat riktigt dåligt ut

Vilka droger går du på??? Ser ju fantastiskt bra ut. Folk har blivit så överdrivet beroende av AA. Det som gör grafiken snygg är skuggor, och andra effekter. Om du vill att det ska vara helt utan kanter, då får du nog gå spela paintball eller vänta några år till, tills hårdvaran finns som klarar av super realism. Men tills dess, så ser det här grymt snyggt ut! Och jag längtar , och ser otroligt roligt ut också.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Men för helvete! Ge mig skiten till pc!

Skrivet av HaZe303:

Om du vill att det ska vara helt utan kanter, då får du nog gå spela paintball eller vänta några år till, tills hårdvaran finns som klarar av super realism.

16xAA lyckas bra med att trolla bort kanter, men sådan lyx finns ju inte på 360...

Medlem

Sådan lyx märker man inte när man lirar COOP med en kompis och just blåst ut ett hus med en laserriktad bomb


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av Arvid:

Men för helvete! Ge mig skiten till pc!

Skrivet av HaZe303:

Om du vill att det ska vara helt utan kanter, då får du nog gå spela paintball eller vänta några år till, tills hårdvaran finns som klarar av super realism.

16xAA lyckas bra med att trolla bort kanter, men sådan lyx finns ju inte på 360...

Nej 360 klarar inte av det, tjusningen med 360 är att du får en komplett spelsystem för mindre än ett medel bra grafikkort kostar till pc och du slipper uppgradera varje gång ett nytt spel kommer. Och till pc, ja visst, men försök ha 16xaa på t.ex Crysis? Så lite "fulare" spel så kan du ju ha 16xaa med dagens hårdvara. Men vi får nog vänta ett tag till, tills hårdvaran och själva sättet hur grafiken ritas blir mer advancerad.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

Ser riktigt gott ut, detta kommer min 360 o älska


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

Ah, jag längtar Äntligen kan man spela ett Battlefield spel där man faktiskt inte blir stoppad av en tanig liten björk när man åker omkring i en pansarvagn. Hoppas (som många sagt tidigare) att det inte är för LÄTT att riva saker. Det verkar ju som att denhär "total destruction" är kickern i detta spel.

Inaktiv

de låste upp samma achievement XD : destroy 20 buildings

Inaktiv
Skrivet av mattisen:

de låste upp samma achievement XD : destroy 20 buildings

Kanske för att det var samma explosioner?


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Har träffat Jamie Keen på DICE och han är grymt rolig Kul film!

KoP
Medlem
Skrivet av BlackBurn:

Och vad har hänt med kantutjämningen? Ser ärligt talat riktigt dåligt ut

Screw kantutjämningen.. explosioner!!!

Medlem

Är ju minst 4x AA har jag för mig på alla Xbox 360-spel.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Var det inte detta som inte skulle ha multiplayer?
Tyckte han tjötade om det i filmen...

För övrigt, kan kanske bli kul!


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem

Ser ut som BF2 med förstörbara miljöer. Helt okej, har inte för höga förväntningar, tycker explosionerna är på tok för intensiva och förstör påtok för mycket av allt. En simpel granat ska inte blåsa bort halva huset som det sker i vissa sekvenser...men men, det är ju arkad...spelat för mycket ArmA


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Ser skoj ut


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

ser riktigt kul ut=)

Medlem

ganska kraftiga granater som spränger sönder väggar :i

Medlem
Skrivet av redmac:

Ser ut som BF2 med förstörbara miljöer. Helt okej, har inte för höga förväntningar, tycker explosionerna är på tok för intensiva och förstör påtok för mycket av allt. En simpel granat ska inte blåsa bort halva huset som det sker i vissa sekvenser...men men, det är ju arkad...spelat för mycket ArmA

Menar du Americas Army? Där flyger det väl inte en flisa från ett hus när man spränger en granat?


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Ser riktigt bra ut, gillar verkligen att man kan förstöra det mesta

Medlem
Skrivet av redmac:

Ser ut som BF2 med förstörbara miljöer. Helt okej, har inte för höga förväntningar, tycker explosionerna är på tok för intensiva och förstör påtok för mycket av allt. En simpel granat ska inte blåsa bort halva huset som det sker i vissa sekvenser...men men, det är ju arkad...spelat för mycket ArmA

Faktis så tror jag mer att de flesta spel har för klebna granater .. En granat är kraftigare än vad man tror . Men du har jue rätt det ska jue inte bli ett stort hål där ett hus står om man har kastat in en granat ... Men däremot så ska det inte se så snygt ut ... Några hål i väggarna kanse några kvadratmeter tak bortflyget .. Men ser hlr att granater är lite övedrivna än att få CS granater


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Kan nog bli skoj. Bara det inte blir som BF Modern Combat, det sög verkligen.

Medlem
Skrivet av mullet:

Var det inte detta som inte skulle ha multiplayer?
Tyckte han tjötade om det i filmen...

För övrigt, kan kanske bli kul!

Klart att det är multiplayer i ett Battlefield spel Är ju liksom det dom är kända för

Inaktiv

men.. varför ska dom göra bra fps till consol.. eller varför inte uppfinna mus o tangentbord till consol så man slipper ha crippled movement/aim och endast 2 vapen att välja på.

Medlem
Skrivet av p4zuz:

men.. varför ska dom göra bra fps till consol.. eller varför inte uppfinna mus o tangentbord till consol så man slipper ha crippled movement/aim och endast 2 vapen att välja på.

Man kan koppla in vilket USB-tangentbord+mus i ps3...

12
Skriv svar