Wii Chess avbildat

Robot
m1
Medlem
Wii Chess avbildat

Skumt val av bild... De kanske tog med bilden för att visa att Internetläge finns?

Medlem

...eller så fanns det helt enkelt inte fler saker att ta skärmdumpar på - det är ju ett schack-spel! När man sett brädet, vad finns då mer att se??


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

lol, faktiskt..
Alltså... åsså tar dom 699:- för det, fyfan va värt!!!!111
ja, jag vet inte bättre sätt att suga pengar på - tar väl en 5 minuter att snickra ihop eller nå sånt?


signatur

Johan Pilestedt

Medlem
Citat:

lol, faktiskt..
Alltså... åsså tar dom 699:- för det, fyfan va värt!!!!111
ja, jag vet inte bättre sätt att suga pengar på - tar väl en 5 minuter att snickra ihop eller nå sånt?

Om du lyckas "snickra ihop" ett Schackspel med fungerande motståndar-AI på fem minuter ska du få en rostad macka med marmelad på av mej!


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem
Skrivet av Wazz:

lol, faktiskt..
Alltså... åsså tar dom 699:- för det, fyfan va värt!!!!111
ja, jag vet inte bättre sätt att suga pengar på - tar väl en 5 minuter att snickra ihop eller nå sånt?

Jo priset är dyrt, finns ju schack på XBL för 100kr och då får man 3-4 andra spel i samma också.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av tysonayt:
Skrivet av Wazz:

lol, faktiskt..
Alltså... åsså tar dom 699:- för det, fyfan va värt!!!!111
ja, jag vet inte bättre sätt att suga pengar på - tar väl en 5 minuter att snickra ihop eller nå sånt?

Jo priset är dyrt, finns ju schack på XBL för 100kr och då får man 3-4 andra spel i samma också.

Jo, men schack måste upplevas med rörelsekänsliga pekare, annars är det inte äkta!

MFC
Medlem

vaddå 699:- .. kostar för faen bara 319:- på webbhallen.

http://www.webhallen.com/prod.php?id=79843


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Fortfarande bra mycket dyrare än ca 100kr


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Är det här något dåligt skämt eller? Har dom verkligen gjort ett schackspel och vill ta över 300kr i betalt för det!? HORROR

Inaktiv

Tror att WiiChess lär komma ut på WiiWare senare..

Medlem

Inget jag skulle lägga pengar på iaf

1
Skriv svar