TÄVLING: Vinn en film

Inaktiv
TÄVLING: Vinn en film

Har man som jag 100+ DVD-filmer så händer det ibland att man råkar på sånt som helt enkelt inte var så bra som man hoppades. Dessa 21 filmer har jag förpassat till en särskild avdelning i min hylla som jag kallar för "kommer-inte-se-igen" delen. De flesta utav de här filmerna var helt okej första gången man såg dom, bara det att jag vet att jag inte kommer vilja se dom igen. Men det är inga dåliga filmer på nåt sätt, bland titlarna finns bland annat Evil Aliens, Balls of Fury, Ichi the Killer och 3:10 to Yuma.

Så istället för att stå i hyllan och samla damm tänkte jag att ni, kära läsare, skulle få chansen att vinna en film varannan vecka.
Varannan måndag från och med nu kommer jag att dra igång en tävling som kommer skifta från gång till gång där den som gör bäst ifrån sig vinner en slumpmässigt utvald film ur mitt bibliotek. Ni kommer inte få veta i förväg vilken film ni har chansen att vinna, detta i ett försök att alltid få ett jämnt antal deltagare, oavsett film. Ifall man redan har filmen ifråga och inte önskar behålla den kan man ju alltid själv lotta ut den, hedervärt ge den till tvåan i tävlingen eller klä ringen i mitten med skumgummi och på så sätt skapa sin alldeles egen FleshLight. Ja, förutsatt att man har en väldigt smal penis. Och är kille. Filmtiteln kommer avslöjas när vinnaren är korad, så att han/hon får bestämma hur han/hon vill göra.
Jag själv är enväldig och enfaldig jury. Du kan gnälla på resultatet, men det hjälper inte. Vid ett tiebreak kommer Cherrypie att vara skiljedomare.
Tävlingen kommer som sagt alltid att börja på en måndag, och deadline kommer att anpassas beroende på hur lång tid jag anser det vara skäligt att man får på sig. För denna tävling gäller fredag kl. 23.59. Bidrag postas i kommentarerna eller som PM, även om kommentarerna känns mycket roligare. Vinnande bidrag kommer alltid publiceras, tänk på det innan ni skickar in något ni inte kan stå för. Vid tävlingar med endast en deltagare (hemska tanke) kommer tävlingen annulleras.

Ni är dock inte ensamma, ty ni tävlar även mot den bloggläsande populationen på Loading. Ju fler tävlande desto bättre soppa eller hur det nu var.

Nu till det väsentliga, och det som ni egentligen ville läsa från början:
Veckans tävling

Jag vill veta vilken kille (om du själv är kille) alternativt vilken tjej (om du själv är tjej) du helst skulle vilja ligga med och varför.
Vi tackar Tuve för den idén, ungefär en eon gammal. Min egna kandidat finns att hitta för den som gräver i arkivet lite. Då det ter sig omöjligt att bedöma huruvida någon av de tävlande själv är homo/bi-sexuell kommer inte det att spela någon roll.
Bedömningen kommer ske främst på motiveringen, inte på personen ni valt, så välj med hjärtat.

Btw, om någon har några ytterligare regelförslag så PM:a eller kommentera.

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Inaktiv
TÄVLING: Vinn en film

David Hasselhoff. Tänk dig själv få krypa upp mot den där håriga och mysiga bringan. Och bara tanken på hans krulliga huvud! Grrrr!

Inaktiv

Hehe, bra motivering.


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Inaktiv

Chuck Norris nough said


signatur

R.I.P Superplay

Inaktiv

Megan Fox. Hon ser ut som inkarnationen av ordet SEX. Fick jag möjligheten så skulle jag lätt ligga med henne. Att hon är den enda bruden på jorden som skulle kunna få mig bisexuell tycker jag räcker som motivering.

Inaktiv

Sitter och tänker mig en trekant med Chuck Norris och Megan Fox just nu. Ingen dålig combo, ingen dålig combo alls.


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Medlem

Känner mig aldrig sexuellt motiverad att träffa någon. Inte ens en kändis. Inte ens en som ser bra ut.

Men om alla delar av sexet följer med så skulle jag nog välja Dave Grohl för eftersnackets skull (om man får ragga så visst det också). Skulle bete mig som värsta journalisten och ta reda på allt som ginge om hans trummistid i Queens of the Stoneage.

Om jag är riktigt bra i den sängen får jag för övrigt tillgång till ungefär hela musikkändissfären. Which is nice.


signatur

- Ät mig levande.

Inaktiv
Skrivet av Kullberg:

Sitter och tänker mig en trekant med Chuck Norris och Megan Fox just nu. Ingen dålig combo, ingen dålig combo alls.

Nej ingen trekant!! Inte ens om den vore med Brad Pitt eller nån, Jag vill ha henne helt för mig själv!

Medlem

Trent Reznor (Nine Inch Nails). För att han verkar vara en snäll och ödmjuk och helt jävla galen BDSM:are/knarkare/jagvetintemendetskullevaranågotattkommaihågiallafall.

Medlem
Skrivet av Aglet:

Känner mig aldrig sexuellt motiverad att träffa någon. Inte ens en kändis. Inte ens en som ser bra ut.

Men om alla delar av sexet följer med så skulle jag nog välja Dave Grohl för eftersnackets skull (om man får ragga så visst det också). Skulle bete mig som värsta journalisten och ta reda på allt som ginge om hans trummistid i Queens of the Stoneage.

Om jag är riktigt bra i den sängen får jag för övrigt tillgång till ungefär hela musikkändissfären. Which is nice.

Fan Aglet du har bra musiksmak


signatur

8 timmar om dagen, 5 dagar i veckan. Och du som ville bli något.

1
Skriv svar