Fler Dynasty Force 6-slagsmål filmade

Robot
Medlem
Fler Dynasty Force 6-slagsmål filmade

Gat dämn va tråkigt det ser ut


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

LoL ..............


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Inaktiv

Bara jag som tycker att spelet verkar intressant? =). Har bara kört tvåan (tror jag) till xboxen, så ska bli kul att testa något spel från serien igen. Hoppas Co-op ingår, gör väll kanske redan det i de tidigare spelen?

Medlem

Hela denna serie är fan skam... Alla kopior av dynasty force tillsammans med samurai warriors(eller va fan serien heter) och nya kingdom under fire till 360 borde brännas,devs skjutas och alla de som någonsin köpt.... eller va fan alla som någonsin SPELAT något av spelen borde få någon form av skadestånd.

p.s Jag äger dynasty warriors 2 och samurai warriors till ps2an.. Jag hatar mig själv för det.

Medlem

Vääldigt lökigt

Medlem

Dynasty Warriors spelen är fan de mest underhållande coop-liren som finns till konsoll, när man bara vill ha lite tidsfördrivande och skönt kompislirande. end of discussion. Ska lätt fixa det här när det släpps.

Medlem

Haha, det här kommer jag nog köpa! Inte för att det är bra, men jag får nån sorts njutning av att se K.O mätaren gå upp i hundratal/tusental.

Har några stycken av Dynasty Warriors serien som jag brukar dra fram då och då bara för att slakta stackars fotgängare.

Nu så kommer jag ju kunna slakta ännu fler fotgängare med snyggare grafik!


signatur

Målet är inte att lyckas, utan att få alla andra att misslyckas

Medlem

Jag gillade demon på ettan back in the days, men jag har svårt för alla dessa mass slaktar spel, det enda sådant spel jag är nyfiken på är Berserk spelet till PS2 även om det nu börjar bli lite gammalt.

Medlem

Har lirat några i serien och tycker att de är riktigt underhållande att mejja ner hundratal fiendesoldater... fast jag önskar ibland att det vore lite mer varierande uppdragsstruktur än "stick till fiendens bas och ha ihjäl generalen"...

1
Skriv svar