Kane & Lynch-demo släppt

Medlem

Hur kan folk tycka detta spel är bra och dessutom säga att handlingen är i samma klass som bioshock. Det övergår helt mitt förstånd! Har folk helt tappat smak och vett för vad kvalité är? Finner inga ord...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Skrivet av Kazutoyo:

Prövade demot nyss, och jag gillade det. Blir att man köper spelet någongång, dock är jag upptagen med andra spel för tillfället, så som The Witcher. Spelsättet påminde mycket om Freedom Fighters som IO gjort tidigare, och det är riktigt kul det med.

Håller med, jag gillade spelkänslan och särskilt banorna där man rånar banken gö bra action ju:up:.
Lynch är ju asgo när han flippar ut i banken hahaha och sedan när han säger till Kane att han får 'blackouts' då och då men det är inga problem haha vilket psyko.

Ni som tycker det är dåligt och sämre än Hitman, guess what detta är inte ett Hitman spel!


signatur
Medlem

Tyckte demot va väldigt roligt men kort.
Svordomarna störde jag mig inte på, inte direkt pryda tanter man kutar runt med direkt eller?:P

Snyggt, helt ok kontrol (körde demot med 360pad), svårt att dömma ett spel utifrån ett demo men det blir nog ett köp när det sjunker i pris:)

Medlem

Det är lite kul att åsikterna går isär väldigt mycket. Jag har har spelet till ps3 och jag tycker det är helt ok. Kanske inte bästa 2007 men klart värt att spela, med fördel i co-op. Svordomarna var inget negativt heller, bidrar till stämningen, det är otroligt mycket moraltanter som ligger och trycker på FZs forum.

Angående kommentarerna om Bioshock; tycker inte man kan jämföra spelen. Och dessutom, alltså handlingen var väl inget speciellt?? Det enda som stack ut med Bioshock var allt vatten typ.

Medlem

Svordomar är absolut inget problem. Men problemt i Kane & Lynch är att de gör det dåligt. De har inte alls någon realism eller "känsla" i sina dialoger. Det känns töntiga och dåligt genomförda med ofta keft skrivet manus. Man sitter typ och himmlar med ögonen då det låter som kliche delar plockade ur en B-film.

"The Darkness" hade massor av svordomar i sig, men dess dialog var till skillnad från Kane & Lynch - bra. Riktigt jäkla bra.

Att Kane & Lynch har fruktansvärt dåliga ljud på sina vapen, tråkig bandesign som känns stel och helt oinspirerad, en idiotisk AI som inte ens är i närheten av det man förväntar sig av fienden i dagens spel (ta The Darkness som exempel), fula miljöer, töntiga kommentarer, riktigt usel kontroll (testat Call of Duty 4? Trots att det är ett FPS är det fanimig lättare att sikta där).

Grabbar och tjejer. Det finns inte en chans att det här kan vara ett bra spel. Och om man tycker det ansar JAG att man inte riktigt har testat de andra spel som finns. Framförallt då på Xbox 360.

Snacka om ha låga krav...

Medlem

Tyckte spelet var helt okej, jag skulle nog ge det 3 (en svag) av 5. Inget jag kommer komma ihåg en längre tid framöver men rätt trevligt ändå.

Hade inga problem med buggar eller dylikt.

Medlem
Skrivet av Swe.Stars:

Svordomar är absolut inget problem. Men problemt i Kane & Lynch är att de gör det dåligt. De har inte alls någon realism eller "känsla" i sina dialoger. Det känns töntiga och dåligt genomförda med ofta keft skrivet manus. Man sitter typ och himmlar med ögonen då det låter som kliche delar plockade ur en B-film.

"The Darkness" hade massor av svordomar i sig, men dess dialog var till skillnad från Kane & Lynch - bra. Riktigt jäkla bra.

Att Kane & Lynch har fruktansvärt dåliga ljud på sina vapen, tråkig bandesign som känns stel och helt oinspirerad, en idiotisk AI som inte ens är i närheten av det man förväntar sig av fienden i dagens spel (ta The Darkness som exempel), fula miljöer, töntiga kommentarer, riktigt usel kontroll (testat Call of Duty 4? Trots att det är ett FPS är det fanimig lättare att sikta där).

Grabbar och tjejer. Det finns inte en chans att det här kan vara ett bra spel. Och om man tycker det ansar JAG att man inte riktigt har testat de andra spel som finns. Framförallt då på Xbox 360.

Snacka om ha låga krav...

Jag tycker iaf det är ett bra, och iaf godkänt spel. Finns det bättre spel? Ja. Det finns alltid bättre spel. Men jag tyckte storyn och dialogerna var bra. Kanske inte är like petig som alla andra dock. Hade absolut inga problem att sikta, överhuvudtaget. Dålig bandesign kan jag inte heller hålla med om. Jag tror helt enkelt vissa får acceptera att vissa personer som jag faktiskt gillade det här spelet.

Medlem

Gav upp om spelet när jag testade demon på PS3, svagt att man inte kunde ändra kontrollerna att köra inverted i y-led.

Medlem

Kan inte förstå varför folk gnäller om kontrollerna i kane and lynch, jag har spelet på ps3 och jag har inga somhelst problem med dom. Och då har jag varvat spel som cod 4, bioshock och darkness m.m.

Jag tror man måste andvända mindre utslag på rörelserna på de analoga spakarna i kane and lynch, är man ovan konsollspelare kan jag tänka mig att det är svårspelat med siktet tex.

Medlem

Lite sent...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Skrivet av redmac:

Hur kan folk tycka detta spel är bra och dessutom säga att handlingen är i samma klass som bioshock. Det övergår helt mitt förstånd! Har folk helt tappat smak och vett för vad kvalité är? Finner inga ord...

Såg att du hade world of conflict på din lista över favorit spel, har precis samma känsla mot dig när du sätter det som tvåa.

Tycker inte personligen att kane and lynch var mycket att hänga i julgranen, men det klarade jag dock att lyckat ta mig igenom innan ja tröttna.. Samma var inte fallet med WIC som fått bra mottagande och betyg på sidor, vilket är beyond me :/

Så i slutändan tror jag det handlar om vad man tycker om för spel och vad man har för tröskel vad man accepterar. Ett av mina mest älskade spel genom tidigare är bloodlines, vilket var buggit, hade mycket svordomar, relativt dålig gameplay vad gäller strider, AI väldigt puckad etc.

Medlem

Synd att spelet var så dåligt då man hade en bra story, bra röster och karaktärer. Men det var för stelt och naket och saknade minsta magi. Helt ocharmig spelupplevelse enligt mig. Synd.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

nja de vete fan, lite power var det ju endå när man hissade ner sig från skyskrapan, men Eidos gjorde mig besviken med tanke på att jag älskar hitman


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

grymmaste storyn..

spelar typ enbart detta spel för att jag vill se hur storyn utvecklar sig..

för spelkänslan är vell inte den bästa precis..

Inaktiv

efter allt detta,e de nån ide att skaffa det??


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Medlem

Ett grymt spel är det, tycker jag. Hur kul som helst, lite Soldier of Fortune känsla, när man är u jungeln.

12
Skriv svar