Speltoppen vecka 51

Robot
Inaktiv
Speltoppen vecka 51

Partyspel verkar populära iallafall.

Inaktiv

Nu har Wc3 trillat av listan i alla fall.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Super marjo hade vart kul att testa!

Inaktiv

Ps2 an fortsätter att vara med starkt på multiformat listan,
den konsollen lär nog aldrig dö.

Medlem

Lol, varken Xbox 360 eller PS3 har något spel på topp.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

^- Snart kommer det endast komma puzzelspel och party spel om casuals får bestämma. Gaming is dying if you ask me.

Medlem

Verkar så.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

The Sims 2: Space Tourists
The Sims 2: Universe Explorer
The Sims 2: Alien Caretaker (bestäm över karaktärerna hur dom ska bestämma över sina små aliens dom hittade i spelet ovan!)

O
S
V
!!!

Inaktiv
Skrivet av BangBoomBang:

Ps2 an fortsätter att vara med starkt på multiformat listan,
den konsollen lär nog aldrig dö.

Nej det är nog bland det bästa som Sony har skapat. Ibland ångrar jag verkligen att jag sålde min. :\

Medlem

Patetiskt att the sims ligger före alla andra på PC listan...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv
Skrivet av ReZnoR2K6:
Skrivet av BangBoomBang:

Ps2 an fortsätter att vara med starkt på multiformat listan,
den konsollen lär nog aldrig dö.

Nej det är nog bland det bästa som Sony har skapat. Ibland ångrar jag verkligen att jag sålde min. :\

ps3 kommer nog bli en långlivad jäkel den med

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Snart kommer det endast komma puzzelspel och party spel om casuals får bestämma. Gaming is dying if you ask me.

Jo tyvärr så får man lita sådana vibbar

Avstängd

Jäklar vad ps2 hänger kvar...

nj
Medlem

PS2:an lär väl vara lite av en kassako för Sony. Tar bort stödet för PS2-spel i PS3:an och släpper en ny PS2-modell som antagligen är billigare att tillverka och antagligen säljs för en hyfsad vinst.

1
Skriv svar