Mest spelade titlarna på Xbox Live 2007

Medlem
Mest spelade titlarna på Xbox Live 2007

Inte NHL 08? Trodde det var sjukt många som spelade det.


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Starkt av CoD4 att ligga så högt med tanke på att det endast varit ute i c:a 1,5 månad under 2007

Medlem

Oblivion? Hur lirar man det över XL?

Inaktiv

Oblivion, jadu.. Antar väl att statistiken är tagen från vilka spel folk lirar när dom är inloggade, då kan ju Oblivion hänga med.. lite knäppt iaf

Medlem

Har 5 av spelen på listan


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Endast 3 spel som är släppta 2007 också resten är ju från 2006...
Själv har man 4 spel från den där listan.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

har 7 av spelen:) Cod 4 är ändå det härligaste spelet på live

Medlem
Skrivet av fakka:

Starkt av CoD4 att ligga så högt med tanke på att det endast varit ute i c:a 1,5 månad under 2007

Dom lär nog inte räkna hur många timmars speltid ett spel har online utan snarare vad som är populärast under december månad, och kanske vad som spelas just när dom kollar statistikien, annars tror jag nog att GoW hade legat etta då de släpptes nästan ett år före Halo 3.

Inaktiv

"UU's (Unique Users) is the number of Gamertags that have played a game."

Det är helt enkelt så att det är antalet spelare som någon gång har kört igång spelet under 2007, spelar ingen roll om dom spelade 20 sekunder eller 20 timmar.

Medlem
Skrivet av swimteampie:

"UU's (Unique Users) is the number of Gamertags that have played a game."

Det är helt enkelt så att det är antalet spelare som någon gång har kört igång spelet under 2007, spelar ingen roll om dom spelade 20 sekunder eller 20 timmar.

Dålig lista då.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Mmm bara en lista på vilka spel som sålt bäst typ...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Har bara 3 på listan. Halo 3, Gears of War och Oblivion.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

cod är så ruggit mkt bättre än halo 3 så det är som att jämföra svart å vitt...

Inaktiv

Endast ett spel är japanskt på den listan.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Inaktiv

har 4 spel av listan men cod4 på pc istället

Medlem

Inte det MINSTA förvånad att Halo 3 ligger 1a

Medlem

inte många överraskningar där inte dock trodde jag Fifa 08 skulle hamna på listan men icke.

Inaktiv

7. Oblivion ? kan man spelade på live????!

Medlem
Skrivet av Krigshot:

7. Oblivion ? kan man spelade på live????!

antagligen så är det speltiden allt som allt som har räknats här.

Inaktiv
Skrivet av Mahone:
Skrivet av fakka:

Starkt av CoD4 att ligga så högt med tanke på att det endast varit ute i c:a 1,5 månad under 2007

Dom lär nog inte räkna hur många timmars speltid ett spel har online utan snarare vad som är populärast under december månad, och kanske vad som spelas just när dom kollar statistikien, annars tror jag nog att GoW hade legat etta då de släpptes nästan ett år före Halo 3.

det är hela 2007 och inte bara december månad.

Medlem

fps skal det vara på dator:S


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv

wow, halo gjorde ganska så bra ifrån sig med tanke på att gears har varit ute mkt länge

Medlem
Skrivet av Sipmo:

Endast ett spel är japanskt på den listan.

Ja? Vi bor i Europa så det är väl inte så konstigt?
Typiskt mangalover-konstaterande..... :evil:

Inaktiv

"fps skal det vara på dator:S"

Varför?
För att det är enklare att sikta?
Det tycker inte jag på nåt sätt gör spelet roligare|:

Medlem

CoD4 ska spelas på PC!
Tactical shooters såsom Rainbow Six (även om jag bara spelar det på PC) kan spelas på konsoll. men ett så pass snabbt spel som CoD4 multiplayer? Huah!

Medlem
Skrivet av koNa:

Oblivion? Hur lirar man det över XL?

De räknar användare som använt LIVE till spelet, inte nödvändigtvis just SPELAT över LIVE, och tydligen är det ganska många som shoppat extraprylar till Oblivion.

Sedan en fråga till red; ni skriver "tätt följt av" på andraplatsen, men jag hittar inga siffror på hur mycket som skiljer mellan ettan och tvåan. Är jag blind i pannan?

Medlem

Ska man gissa på att CoD4 plockar hem 08?


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv

När man spelar CoD4/FPS på konsoll så är det lika för alla, alla har samma kontroll, samma grafikinställningar, ingen fuskar (förutom glitches som kan finnas i spelet).. det är på lika villkor!

När man spelar på dator ser det annorlunda ut för alla, och fusk är mer vanligt på PC eftersom folk tydligen tycker om att tillverka wallhack (med mera) fortfarande..

Ja det kanske går fortare att snurra på PC med tangentbord och mus, men prova ändra känsligheten i kontrollinställningarna? I övrigt så kommer ju alla att vara "lika sega" ändå så vad spelar det för roll?

Inaktiv
Skrivet av hulken:

När man spelar CoD4/FPS på konsoll så är det lika för alla, alla har samma kontroll, samma grafikinställningar, ingen fuskar (förutom glitches som kan finnas i spelet).. det är på lika villkor!

När man spelar på dator ser det annorlunda ut för alla, och fusk är mer vanligt på PC eftersom folk tydligen tycker om att tillverka wallhack (med mera) fortfarande..

Ja det kanske går fortare att snurra på PC med tangentbord och mus, men prova ändra känsligheten i kontrollinställningarna? I övrigt så kommer ju alla att vara "lika sega" ändå så vad spelar det för roll?

Nog finns det tangentbord+mus till konsol med.:)

12
Skriv svar