Wipeout HD plåtat

Medlem
Wipeout HD plåtat

schysst, får skaffas.

Medlem

fyfaan va gött!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Inaktiv

Ser hur bra ut som helst! Längtar tills detta släpps.

Medlem

och sen att detta är inte ens uppföljaren får en att undra hur mycket bättre den riktiga Wipeout-uppföljaren kommer att bli. Denna är ju en upp-piffning av PSP-motorn.

Inaktiv

där försvann suget man hade på REZ
tur det ..
givf dis to meh!

Inaktiv

Förstagågngen jag lirade wipeout så tyckte jag det var hel värdelöst, men jag gav den en chans och när jag väl fick grepp om det och lyckades "flyga" i full speed runt hela banan utan att krocka så känns det helt fantaskiskt. Wipeout är riktigt fett

Medlem

Mmm, nostalgi.. <3


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

wip3out is the shit!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Ååh måste bara köpas!

Avstängd

NAJS! Hoppas att det släpps till rimligt pris!

Medlem

Nice, det bästa racingspelet på PSP.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Ser riktigt nice ut.

Skulle ha varit sjukt kul om det även gjordes ett Rollcage HD till PS3an


signatur

// Peace

Medlem

åh jag dör
gemig!!

Medlem

Undra när det kan tänkas släppas...

Medlem

Wipeout är en av mina Ps1&2 favvo spel, det här skulle faktiskt kunna få mig köpa en ps3. Så gimme gimme gimme... Måste bara sälja en av mina 3 360´s så har jag råd.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Fan nån borde göra en remake av Hi-Octane med <3


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Fan nån borde göra en remake av Hi-Octane med <3

ÅÅååååÅh! Damn you! Hi-Octane! *försvinner i nostalgi...* Farligt att påminna om gamla godingar.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Det ser inte speciellt snyggt ut imo...

Medlem
Skrivet av Mockasin:

Det ser inte speciellt snyggt ut imo...

Äh vad pratar du om? Och spelar du spel för att du vill se vackra bilder? Då kan du ju lika gärna gå se på film istället? Tycker det ser bra ut, och det bästa med WipeOut är spelkänslan i styrningen, och musiken m.m. Jag älskade den svajiga styrningen i första WipeOut, det var verkligen en utmaning att ta svängarna perfekt. Tvåan var också bra, var inte riktigt lika förtjust i dem senare spelen. Så förhoppningsvis är dem nya till ps3 mer lika ettan och 2097.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

Håller med..ser ut som ps2. Tråkigt spel som desutom är fult. Kommer inte bli en storsäljare.

Medlem
Skrivet av Mockasin:

Det ser inte speciellt snyggt ut imo...

SILENCE!


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem
Skrivet av winchester:

Håller med..ser ut som ps2. Tråkigt spel som desutom är fult. Kommer inte bli en storsäljare.

Tänka sig. En 360 Fanboy som reggat ett nytt nick bara för att må lite bättre.
Glad påsk på dig.

Detta lir ser jag fram emot så in i bomben. Hoppas dom får till musiken bara, eftersom den gör så mycket för just Wipeout som spel.
Hittar dom inga nya bra låtar så plocka gärna lite old stuff från 1´an och 2´an.

WE GOT EXPLOSIVE!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Flakmonkey

Visst, det är ju inte världens snyggaste spel, men jämfört med andra spel som släpps via Playstation Network och Xbox Live Arcade ser det imo riktigt bra ut... sen är det ju trevligt att det körs i 1080p och 60FPS också... men det är ju egentligen bara en försmak på #Wipeout 3 ^^

Medlem
Skrivet av halomaki:

Ser riktigt nice ut.

Skulle ha varit sjukt kul om det även gjordes ett Rollcage HD till PS3an

tänkte precis samma sak.
rollcage var riktigt jäkla grymt

Medlem
Skrivet av Shimo:
Skrivet av Wardancer:

Fan nån borde göra en remake av Hi-Octane med <3

ÅÅååååÅh! Damn you! Hi-Octane! *försvinner i nostalgi...* Farligt att påminna om gamla godingar.

Verkligen nostalgi, minns när man hittade det spelet begagnat för 50spänn för många år sedan. Nu ligger det på tippen tyvärr :/

emp
Medlem

60 fps >> ögongodis .

Medlem

Wipeout! <3
Kommer ihåg när jag lirade första Wipeout på brorsans typ 100 mhzare.. Musiken var juh helt underbar, tokgrymt spel, vore sjukt kul med ett nytt asbra Wipeout

Och det här ser onekligen bra ut ^^

Medlem

Vad var det för några som klagade på att Wipeout HD vad fult?? När man kollar på bilderna ser man ju helt klart att det inte är "fult" men jag kan ju hålla med om att det inte använder sig av ps3:an fulla kraft. Men det spelar ingen roll, Wipeout handlar om känslan. Jag skulle lätt nöja mig med ett nytt Wipeout spel till Playstation 1 nu om det vore så!

Skrivet av Nosnos:

sen är det ju trevligt att det körs i 1080p och 60FPS också...

Tyvärr får man ju välja om man vill ha hög upplösning+framerate eller fina shaders och mycket effekter.

I den här typen av spel skulle jag dock defenitivt välja framerate...

12
Skriv svar