Filmregn från Frontlines: Fuel of War

Robot
Medlem
Skrivet av Lanparty:

betan suger obeskrivligt hårt, fult, dåligt och flyter väldigt dåligt på höga inställningar..

Geforce 2?

Skämt åsido, kör allt på högsta inställningar 1280x1024 med ett 8800gts 320mb och, 2b ram och x2 6000+ och det flyter på jättebra. Ser helt okej, inget crysis men etqw kanske. Sen så är den senaste betan långt mindre buggig än dom tidigare även om det fortfarande är lite problem på stadsbanan (fastna på små kanter o liknande).

Helt okej spel. SP verkar ganska okej också (X360 demot), kan komma att bli ett köp om jag har tid o spela det.

Inaktiv
Skrivet av Drapan:
Skrivet av Lanparty:

betan suger obeskrivligt hårt, fult, dåligt och flyter väldigt dåligt på höga inställningar..

Geforce 2?

Skämt åsido, kör allt på högsta inställningar 1280x1024 med ett 8800gts 320mb och, 2b ram och x2 6000+ och det flyter på jättebra. Ser helt okej, inget crysis men etqw kanske. Sen så är den senaste betan långt mindre buggig än dom tidigare även om det fortfarande är lite problem på stadsbanan (fastna på små kanter o liknande).

Helt okej spel. SP verkar ganska okej också (X360 demot), kan komma att bli ett köp om jag har tid o spela det.

Med den dator du har så är det kanske inte så konstigt ? Jag sitter på en AMD 2x 4400+, 2gb DDR2 ram och Sapphire Radeon HD2600xt 256 DDR4 men kan endast spela på medium...

Crysis flöt på Helt utan lagg på Medium grafik men inte detta spel ? Jo jag vet det är en Beta men det är trisst att Motorn i värkar bara vara " halv " färdig.


signatur

No weakness

Medlem

Det där såg riktigt kul ut faktiskt.

Medlem

Ser rätt tufft ut

Medlem

Såg ju inte så dumt ut det där. Något jag helt har missat.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

Lirat betan och är skitkul, faktiskt bättre än battlefield för min del. snyggare, maffigt ljud, roligare tempo och inte alls lika svårt som bf m.m
Riktigt intressant med alla 'proffesions' man kan lära sig också - drones, flygsupport, EMP och allt.

Även mer intressant story bakom det hela än BF vi vs dom.


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem

Jag sitter på en amd x2 4200+, geforce 7900gt och 2GB ddr2 667MHz.. Funkar perfekt, högsta på allt 1280x960. ALDRIG segt. Har dock tagit bort skuggorna, inget jag märker av och orkar aldrig sätta på dem för att se effekten.

SÅ... Det är en beta.. Vissa får inte så bra flyt trots hårdvara, men det kommer nog bli riktigt bra när det är färdigt

Medlem
Skrivet av FAMILJEGUFF:

Jag sitter på en amd x2 4200+, geforce 7900gt och 2GB ddr2 667MHz.. Funkar perfekt, högsta på allt 1280x960. ALDRIG segt. Har dock tagit bort skuggorna, inget jag märker av och orkar aldrig sätta på dem för att se effekten.

SÅ... Det är en beta.. Vissa får inte så bra flyt trots hårdvara, men det kommer nog bli riktigt bra när det är färdigt

Fick dig ett par ggr idag, om namnet är detsamma

Men ontopic: har en x2 4200, x1950xt och 2Gb DDR2 och allt flyter fanimej inte, kör 1280*1024. Så antingen har det fuckat sig för mig, eller så har du dragit något vitt najs uppför nosen.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Jag gillar inte detta spel... De fullkomligt sög när jag provade betan, BF2 lyckades komma upp till en mycket högre nivå än vad detta spel gjorde i beta testningen. Grafiken var inget speciellt, varje gång jag dog så laddades grafiken upp efter en stund. Vapnen kändes bara inte rätt, jag ska inte ta upp hellikopter flygandet. Spelet kan säkert bli bättre det är ju iofs en beta men detta är inget som lockar mig.

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:
Skrivet av FAMILJEGUFF:

Jag sitter på en amd x2 4200+, geforce 7900gt och 2GB ddr2 667MHz.. Funkar perfekt, högsta på allt 1280x960. ALDRIG segt. Har dock tagit bort skuggorna, inget jag märker av och orkar aldrig sätta på dem för att se effekten.

SÅ... Det är en beta.. Vissa får inte så bra flyt trots hårdvara, men det kommer nog bli riktigt bra när det är färdigt

Fick dig ett par ggr idag, om namnet är detsamma

Men ontopic: har en x2 4200, x1950xt och 2Gb DDR2 och allt flyter fanimej inte, kör 1280*1024. Så antingen har det fuckat sig för mig, eller så har du dragit något vitt najs uppför nosen.

Japp.. samma namn:evil: Kommer dock inte ihåg ditt namn

Medlem

jag tyckte det verkade jobbigt efter att jag såg videon

Medlem

Ser enligt mig som något man kan längta till, ett perfekt spel för mig asså x)

Inaktiv

nvm.

länkar till filen finns här: http://korturl.se/nxkh

Medlem
Medlem
Skrivet av sgt.eagle:

Jag gillar inte detta spel... De fullkomligt sög när jag provade betan, BF2 lyckades komma upp till en mycket högre nivå än vad detta spel gjorde i beta testningen. Grafiken var inget speciellt, varje gång jag dog så laddades grafiken upp efter en stund. Vapnen kändes bara inte rätt, jag ska inte ta upp hellikopter flygandet. Spelet kan säkert bli bättre det är ju iofs en beta men detta är inget som lockar mig.

Jag håller tyvärr med. BF2-betan var mkt bättre och jag är besviken på Kaos. Var stort fan av Desert Combat-modden, men det här spelet saknar det lilla extra. Det känns verkligen som en blek BF2-kopia, och trots två år till på nacken så märks inte det. Alls. Det finns inget innovativt, och inget som utvecklar gameplay. Dessutom är det otroligt buggigt, med luftgång, extremt dålig aim, fordon som försvinner och kraschar. Allt sånt går ju att fixa - det är en beta. Ogillar dock själva gameplaykänslan, och det är ett aber. Köper ej.

Inaktiv

Enda jag är lite oroad över är att alla jävla hi-tech saker blir löjliga. Små robotar över allt och fordon som bara sprängs av lite handeldvapen.
För mycket "tuffa prylar" kan förstöra ett spel. WW2 tech ftw x)

Medlem
Skrivet av FAMILJEGUFF:

Japp.. samma namn:evil: Kommer dock inte ihåg ditt namn

Var en av otalig UNNAMED, först idag jag orkade leta reda på hur man ändrar namn och får det att vara kvar när man trycker på exit.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Haha jo, hade samma problem.. Men såg sen i forumet att man skulle skapa dendär mappen

1
Skriv svar