Rykte: Nytt partyspel till Xbox 360

Robot
Rykte: Nytt partyspel till Xbox 360
Medlem
Rykte: Nytt partyspel till Xbox 360

Hoppas det är sant


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Skulle dom få till det bra kan det boosta försäljning för xbox360


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

hoppas det e sant för mina kids ....

Inaktiv

så det visar sig att Wii har valt den rätta vägen och folk vill ha rörelse känsliga spel

Medlem

Roligt om man gillar den typen av spel... själv nöjer jag mig med Guitar Hero om man har polarna över

Medlem

snart får man ju anlednig att ha en live vision camera, hehe


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

hehe. namnet får det att låta som ett budgetspel tycker jag. undrar hur man ska göra ett hundrameterslopp med en handkontroll, spamma en knapp kanske då går nog kontrollen snart sönder.

MFC
Medlem

WOOOOOOOOOOWWW

Nötterna på MS har brainstormat som faaaeeen för att komma på att det är sånna här spel man vill ha.

Helt otroligt (stor ironi)

Patetiskt att det skulle ta så här lång tid för MS o Company att fatta det.

Jag utgår i ovanstående att "ryktet" är sant.. om inte så är det än mer tragiskt..

Skulle för övrigt ändå ALDRIG köpa en XBox igen oavsett vad den heter. Så uppenbart att MS bara vill ha pengaindrivande prylar.. utan att tänka på vad VI vill ha....

.... eller tja.... dom kanske trodde folk ville ha feta tunga brummande konsoller som bara pajjar skivor?


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Det är väll snarare att det blir en eyetoy klon. Om man ska stå framför kameran och hålla på.

Men utvecklarna försöker få det att låta som något nytt när det igentligen är gammalt som fan.

Medlem
Citat:

Most, if not all, the games can be controlled using the Vision camera

Alltså så kommer spelet enligt källorna bli som ett eyetoy.

Medlem

Låter mer som en ny kopia av Sonys EyeToy Play...

Medlem

Äh, Rock band är det enda partyspelet man behöver

Medlem

RARE förhelvete sluta sälj ut er och göra killer instinct istället ;p

KoP
Medlem
Skrivet av Mhorix:

hehe. namnet får det att låta som ett budgetspel tycker jag. undrar hur man ska göra ett hundrameterslopp med en handkontroll, spamma en knapp kanske då går nog kontrollen snart sönder.

Släpps ju på xbla.. så priset blir ju i budgetklass = ett budgetspel.

Inaktiv

Nej inte Furries

Medlem

Partyspel är precis som is, det kan aldrig finnas för lite på en fest!


signatur

Livet är som en loppis, du kan hitta fynd i varje hörn!

Medlem

I smell fear!


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Ooh! Najs, behöver inte mycket annat än Guitar Hero som party spel iof.. Fest på nyår så körde vi 12 pers guitar hero, 6 på varje gitarr, en på varsin knapp och en som körde "plektrumet", var sjukt kul, och svårare än man tror, iaf när man är packad.

Medlem
Skrivet av Mhorix:

hehe. namnet får det att låta som ett budgetspel tycker jag. undrar hur man ska göra ett hundrameterslopp med en handkontroll, spamma en knapp kanske då går nog kontrollen snart sönder.

tss, Track & Field ftw!

1
Skriv svar