Gott gammalt år för Microsoft

Robot
Medlem
Gott gammalt år för Microsoft

Gött det!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Halo är överhypat indeed


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av q0rra:

Sony vi hör _dig_ inte.

var det där nödvändigt? väx upp!

jag tillhör iaf minoriteten som inte har köpt halo och jag kommer aldrig göra det heller. Tycker det är VÄLDIGT överhypat spel. Förstå mig rätt, det är okej spel, men inte i närheten av så bra som alla recensenter och fanboys vill få oss alla andra att tro det är...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Bra siffror för Mass Effect enbart på 6 veckor.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Siffrorna säger mig inte så mycket om man inte har något jämföra med(wii, ps3, ds, psp, ps2).

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av q0rra:

Sony vi hör _dig_ inte.

var det där nödvändigt? väx upp!

jag tillhör iaf minoriteten som inte har köpt halo och jag kommer aldrig göra det heller. Tycker det är VÄLDIGT överhypat spel. Förstå mig rätt, det är okej spel, men inte i närheten av så bra som alla recensenter och fanboys vill få oss alla andra att tro det är...

Ah w0rd!

Inaktiv

Nu när hypen har lagt sig och man ser tillbaks på Helo 3 så var det faktiskt ett rätt så mediokert spel.. Multiplayern var dock kul.. Men inte fantastiskt .. Man kör häldre COD4 MP än Halo 3 MP

Medlem
Skrivet av Fargo:
Skrivet av redmac:
Skrivet av q0rra:

Sony vi hör _dig_ inte.

var det där nödvändigt? väx upp!

jag tillhör iaf minoriteten som inte har köpt halo och jag kommer aldrig göra det heller. Tycker det är VÄLDIGT överhypat spel. Förstå mig rätt, det är okej spel, men inte i närheten av så bra som alla recensenter och fanboys vill få oss alla andra att tro det är...

Ah w0rd!

oj oj, svensk läraren är vaken eller? stackars dig, måste vara jobbigt....


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

jag tillhör iaf minoriteten som inte har köpt halo och jag kommer aldrig göra det heller. Tycker det är VÄLDIGT överhypat spel. Förstå mig rätt, det är okej spel, men inte i närheten av så bra som alla recensenter och fanboys vill få oss alla andra att tro det är...

Håller med, Halo må ha varit det första spelbara FPSet på konsol, men enligt mig var det aldrig bra jämnfört med vad som samtidigt funnits tillgängligt till PCn.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem
Skrivet av Rave:

Nu när hypen har lagt sig och man ser tillbaks på Helo 3 så var det faktiskt ett rätt så mediokert spel.. Multiplayern var dock kul.. Men inte fantastiskt .. Man kör häldre COD4 MP än Halo 3 MP

ser tillbaks?
jag hade på känn att det var överhypat innan jag köpte det, var säker på att det var överhypat 30 minuter in och bönade och bad om att spelet skulle ta slut nångång sådär 6-7h in

men 360:n hade ett bra år ändå, imo


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av q0rra:

Sony vi hör _dig_ inte.

var det där nödvändigt? väx upp!

jag tillhör iaf minoriteten som inte har köpt halo och jag kommer aldrig göra det heller. Tycker det är VÄLDIGT överhypat spel. Förstå mig rätt, det är okej spel, men inte i närheten av så bra som alla recensenter och fanboys vill få oss alla andra att tro det är...

Håller fullt med där. Har inte heller köpt Halo 3 för övrigt...


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Köpte Halo 3 lirade igenom det 2ggr, en gång själv och en gång med en polare. Kan inte påstå att jag var så där superimponerad. Slutet sög enormt i mina ögon, för fegt slut helt enkelt ska inte sväva ut för mycket vill inte spoila för dom som inte har lirat det ännu. Testade Multiplayern men fastnade aldrig tror det mer beror på dom jag spelade mot än spelet, mötte nog bara hormonstinna 15-åringar.


signatur

PSNid: Hjod
XBLID: Hjod

Medlem

Och sen räknar man med dom som har icke laglig version med så blir siffran högre.

Inaktiv
Skrivet av SkyFly:

Och sen räknar man med dom som har icke laglig version med så blir siffran högre.

den siffran är dock inte intressant

Medlem
Skrivet av Rave:

häldre

Okej, jag kan på något vis förstå om man stavar fel och skriver Ä, det är en sak, men var i hela världen får du ett D ifrån? Säger du så - "häldre"? Är det dialektalt och letar sig in i ditt skriftspråk också? Jag har sett det här förut, men kan för mitt liv inte bli klok på det.
Men du kanske är typen som säger "skorpinjon" och "Egyptien" också?

Medlem
Skrivet av redmac:

jag tillhör iaf minoriteten som inte har köpt halo och jag kommer aldrig göra det heller. Tycker det är VÄLDIGT överhypat spel. Förstå mig rätt, det är okej spel, men inte i närheten av så bra som alla recensenter och fanboys vill få oss alla andra att tro det är...

Håller mig dig. Har inte heller köpt det fastän det säkert är ett helt okey spel. Men om man inte hängt med sen första halo så kanske man inte förstår all hype ;/

Medlem

Det roliga är att Wii har funnits ute i en kortare tid och har sålt mer än Xbox360.

Medlem
Skrivet av Minai:

Det roliga är att Wii har funnits ute i en kortare tid och har sålt mer än Xbox360.

Den kostar mindre, billigare alternativet att få ungarna tysta.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem
Skrivet av HoloDuke:
Skrivet av Rave:

häldre

Okej, jag kan på något vis förstå om man stavar fel och skriver Ä, det är en sak, men var i hela världen får du ett D ifrån? Säger du så - "häldre"? Är det dialektalt och letar sig in i ditt skriftspråk också? Jag har sett det här förut, men kan för mitt liv inte bli klok på det.
Men du kanske är typen som säger "skorpinjon" och "Egyptien" också?

Med tanke på hur illa folk skriver och talar idag blir du nog bara överkörd om du försöker agera språkpolis.

Håller med dig till 100% men tyvärr tar de flesta kommentaren på fel sätt när man påpekar att de stavar fel :\

Medlem
Skrivet av HoloDuke:
Skrivet av Rave:

häldre

Okej, jag kan på något vis förstå om man stavar fel och skriver Ä, det är en sak, men var i hela världen får du ett D ifrån? Säger du så - "häldre"? Är det dialektalt och letar sig in i ditt skriftspråk också? Jag har sett det här förut, men kan för mitt liv inte bli klok på det.
Men du kanske är typen som säger "skorpinjon" och "Egyptien" också?

Är nog dialekt, är från Skellefteå och uttalar det "häldre". Dock vet jag inte om det är något som finns på flera platser i Sverige eller om det är något specifikt för Västerbotten. Som blivande språklärare är det dock väldigt intressant, men väldigt illa att så många skriver talspråk.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv

vill inte vara elak, men hur många av dom 360s som sålts förra året har fått åka tillbaks på reparation ?
Visst 360 säljs i kvantitet, men inte i kvalitet.

Medlem

Bra jobbat Microsoft !!! *klapp på axeln*

99,999% av alla Microsoft Operativsystemägare har haft trojaner, maskar o virus

Domination !!!!


signatur

Make a hole !

Medlem
Skrivet av Triton:

Bra jobbat Microsoft !!! *klapp på axeln*

99,999% av alla Microsoft Operativsystemägare har haft trojaner, maskar o virus

Domination !!!!

Ja det har ju SÅ mycket med 360n att göra...

Anyway, kul att det gått bra för MS, 360n är lugnt favoritkonsolen denna generation!

Inaktiv

Vad uselt.. inte ens hälften av alla xboxare har köpt spelet. Det måste vara felräkning nånstans.
Eller beror det på att hälften av alla xboxar har gått åt till alla dessa ringar av död...
aja, jag sålde min ialla fall som så många andra..

Medlem
Skrivet av Triton:

Bra jobbat Microsoft !!! *klapp på axeln*

99,999% av alla Microsoft Operativsystemägare har haft trojaner, maskar o virus

Domination !!!!

Var det inte sony som satt rootpacks eller va fan det heter på sina musik cd skivor? som senare spawnade en jävla massa virus?

Sedan gick ju en högt uppsatt på sony ut och sa att om använderna inte visst var det var så led de inte av det ;p

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av q0rra:

Sony vi hör _dig_ inte.

var det där nödvändigt? väx upp!

jag tillhör iaf minoriteten som inte har köpt halo och jag kommer aldrig göra det heller. Tycker det är VÄLDIGT överhypat spel. Förstå mig rätt, det är okej spel, men inte i närheten av så bra som alla recensenter och fanboys vill få oss alla andra att tro det är...

Sony FTW!!!

Nä men iaf det är ordentligt överhypat 0ch jag tyckte inte om h1 eller h2 (fattade inte storyn) :$

Medlem
Skrivet av Aquilalore:

Vad uselt.. inte ens hälften av alla xboxare har köpt spelet. Det måste vara felräkning nånstans.
Eller beror det på att hälften av alla xboxar har gått åt till alla dessa ringar av död...
aja, jag sålde min ialla fall som så många andra..

Du har ingen som helst verklighets uppfattning va vad det gäller hur mycket spel brukar sälja? Nästan ingen konsol före 360 har haft så stor attachment rate gällande spel per konsol.

Medlem
Skrivet av LocSin:
Skrivet av redmac:

jag tillhör iaf minoriteten som inte har köpt halo och jag kommer aldrig göra det heller. Tycker det är VÄLDIGT överhypat spel. Förstå mig rätt, det är okej spel, men inte i närheten av så bra som alla recensenter och fanboys vill få oss alla andra att tro det är...

Håller med, Halo må ha varit det första spelbara FPSet på konsol, men enligt mig var det aldrig bra jämnfört med vad som samtidigt funnits tillgängligt till PCn.

Glömde du Goldeneye kanske? Otroligt bra fps!
Hatade PD dock men Goldeneye gjorde dom som hade spelat spelet sugna på att se filmen, så bra var det

Medlem

Sweet! Halo 3 äger, lirade en hel del med mina bröder när jag var hemma över julen(4 spelar coop på legendary med skulls ftw).

Vad wajnar folk över om sony o ps i denna tråden för?
"Åh kolla, det går bra för ms! Vi går dit o trycker ner dom buhu!"
Grow t-f up


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

12
Skriv svar