Nya instrument till Rock Band

Robot
Medlem
Nya instrument till Rock Band

Rock band som det är kostar väl redan en hel del? När de säger 'Premium' låter det som om det kommer kosta en "liten" slant extra ifall man vill ha grejer som känns bra och håller

Medlem

MadCatz brukar göra schyssta grejer så kvalitén kommer nog vara bra.
Däremot känns det lite sugigt att behöva köpa bättre grejer till ett spel man redan spenderat två lök för.

Medlem

Nja, i USA går det i alla fall att köpa alla saker separat inklusive spelet så det borde gå att köpa spel + Mad Catz prylar


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Jag väntar med Rock Band tills de nya prylarna dykt upp i affärerna eller finns i ett enda paket.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Happ då blir det att vänta tills de finns här då, ganska sugigt att köpa för 2000 spänn och trumsetet pajar eller dylikt

Medlem

hoppas dom stoppar in dom i PAL versionen av spelet, PS: jag fyller år dagen det släpps, iaf release datumet nu


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Trumpinnarna till vanilla Rock Band är ju i trä, om det är det som är det viktiga.

Medlem

Hm, hoppas Mad Cats hinner fixa sina prytlar till release av Rock Band i sverige, så man kan köpa skivan och sen mad catz instrument

1
Skriv svar