Betatesta Frontlines på pc

Robot
Medlem
Betatesta Frontlines på pc

Vart laddar man ner klienten. Fått en nyckel. Men hittar inte vart man laddar ner klienten på hemsidan. FZ kan inte ni lägga upp den på erat snaaabbba filnät??

Medlem

Nedladdat och klart Dags och lira.

Medlem

Herregud, läs mailet du får, där står de dock på flamländska men nu när du är lat

ftp://ftp.i3d.net/Games/Frontlines/Beta/FFOW_BETA_0.3.0.exe

Fick nyckel och ska testa om en kort stund woho!

Medlem

Var inget vidare svårt att få sig en nyckel, och om jag inte minns fel vad modden faktiskt bra. Ska bli intressant att se hur ett fullt spel från dem ser ut.

Medlem

Vajert, man fick en nyckel


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

fick en nyckel, yes!

Medlem

Fick nyckel.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Inaktiv

Jag *älskar* verkligen när FZ snappar upp beta-test. Nu skulle det vara schysst om någon lade upp en torrent, alternativt om FZ lade upp klienten.

Inaktiv

Schysst FZ..

Spelet sög riktigt hårt dock.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Inaktiv

Fick nyckel.


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem

Tankar, shit va snabb servern var. 1.18mb/sek.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Inaktiv

Hm, själv tankar jag i 200kb/s på deras server, och på fileplanets ligger jag fortfarande kö.


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem

Fick en betanyckel men är inte säker på att mitt grafikkort klarar av spelet. Har ett x800.

Medlem

Jag testade redan när det var fileplanet only, då var spelet i riktigt dåligt skick. Vet ej hur det är nu, men av det jag hört så är spelet inte i mycket bättre skick nu?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

skaffade en nyckel innans jag ens visste vilket spel det var XD


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Fy va spelet sög. Kändes buggit hela tiden. Sköt och sköt först rakt på en när han sprang. Träffade inte. Försökte skjuta framför honom, funkade inte heller. Tog sen ett assault rifle och sköt lite överallt på honom, blev bortsprängd. :@

Medlem

Ja de är inte knepigt att dom vill komma åt buggar, för det är det hela spelet är. Jag har varit med sen första betan och det har inte fungerat bra någon gång.

Inaktiv

Vill jag köra Battlefield så sätter jag i det riktiga spelet, visst funkade betan hyfsat ok. Men satt bara hela tiden och tänkte på hur mycket bättre BF serien kändes igemförelse med det här. Inget jag kommer att köpa. Inte ens på rea.

Medlem

finns det fler än 5000 nycklar eller är det ingen som vill testa för jag fick nyss tag på en nyckel helt utan problem...

vad jag läser verkar spelet vara buggigt och , ve och fasa, det har Random Aim? Synd, hade verkligen sett fram emot de här spelet:(


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Sög riktit hårt... På en del ställen började jag gå i luften :/ Och helt plötsligt så fastnade jag på en sidewalk.. kunde inte gå ner på en gatan för det var en osynlig vägg? :S helt udda.. fattade ingenting.. sen dog ja hela tiden för ja det va ett krånglit fps spel ..
Sen vet ja inte om de supporta Vista så bra för det låste sig några gånger för mig.

Redaktör

Låter som ett utmärkt tillfälle att lämna en buggrapport, n0llk0ll0. Det ska ju trots allt vara det primära syftet med betatestning.


signatur
Medlem

det är en beta, du offrar din tid för att de skall göra spelet bättre.

Medlem

3 timmar och 18 minuter kvar 124kb/s.. ooooooh va snabbt

Inaktiv

hah, då är jag den första med att tycka det var rätt okej, framförallt ljudet och layouten hur miljöerna var.
spelade dock en kort stund, kanske 20min - och möttes inte av några riktiga storkok till buggar som ni andra nämnde.
Men till releasen lär detta vara helt okej, fast inget köp av mig.


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Inaktiv

Tankar den Betan nu, fick en nyckel också. Tittade på lite videos på Youtube och spelet värkar shysst


signatur

No weakness

Medlem

det gick inte fort o dra ner men men


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Tipsade om detta för läääääängesen men då blev det då minsann ingen nyhet.

Iofs sög spelet väldigt hårt så det gör inget.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Måste vara väldigt buggig beta för de va riktigt skoj på 360n.

Medlem

Alltså allvarligt. Jag skickade ett nyhetstips om detta för över två veckor sedan...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

123
Skriv svar