Gratis Team Fortress 2-helg i Tyskland

Robot
Medlem
Gratis Team Fortress 2-helg i Tyskland

varför just tyskland? fy vad illa!

Medlem

Kanske för att det är flest spelare i tyskland, de är ju lite fler till antalet än vi i Sverige.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Kommer nog till Sverige med. Skulle förvåna mig om inte annat. Själv kan jag redan spelet det eftersom jag har det köpt. Underbart spel.

Medlem

Bah! halva spelet är väl ändå censurerat in ze germanland?

Medlem

underbart spel. Kan dock inte spela det längre med mitt nya trådlösa modem Speedtouch ST585 och hittar ingen lösning på nätet heller. Får vänta på en uppdatering av valve om dom nu fixar det.

Medlem

Va? Finns det verkligen människor som inte skaffat det ännu??

Medlem
Skrivet av RazorShard:

Va? Finns det verkligen människor som inte skaffat det ännu??

Det verkar som det. :\

Medlem

Testa att ändra språket på steam till tyska. Bör fungera. Eller KAN fungera, ingen aning om det gör det eller ej.

Medlem

Borde snarare vara där man skriver in sin adress och därmed land.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Ja men det är väll bara regga ett tyskt konto de: )

Medlem

Det tråkigare att man måste ha skitsteamkonto för att det skall fungera och det är nästan så att jag hellre avstår än att skaffa mig ett steamkonto. ;/ Spelet verkar för övrigt roligt synd bara att nades är borttaget.

MFC
Medlem
Skrivet av liath:

Det tråkigare att man måste ha skitsteamkonto för att det skall fungera och det är nästan så att jag hellre avstår än att skaffa mig ett steamkonto. ;/ Spelet verkar för övrigt roligt synd bara att nades är borttaget.

Hade steam varit en spampumpande skitklient (läs: Xfire mfl) eller en snuskigt överbloatad spelklient så hade jag KANSKE hållt med.. men Steam är faktiskt ganska bra.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

jo lite märkligt att det är tyskland-only, ofast så brukar de ju köra sina testa-kampanjer öppna för hela universum

Medlem

Är dom inte bannade än?

Medlem
Skrivet av liath:

Det tråkigare att man måste ha skitsteamkonto för att det skall fungera och det är nästan så att jag hellre avstår än att skaffa mig ett steamkonto. ;/ Spelet verkar för övrigt roligt synd bara att nades är borttaget.

Så tänkte jag också tills jag testade steam. Jag har haft exakt 0 problem med det. Helt klart framtiden vad gäller speldistribution om de nu kan hålla priserna nere, vilket de verkar kunna.

Medlem

I Norge älskar vi också surkål


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Steam är fan bäst, Smart och lätt program som gör att man verkligen kan komma åt sina spel vart man än är.

PS. TF2 är kungligt!

Medlem

Det jag inte förstår är varför man överhuvudtaget måste installera steam för att spela spelet? Vad är poängen liksom? ;/ Jag vill inte ha onödiga saker på disken och enligt mig är steam onödigt :). Hade hellre bara startat spelet och kört!

Medlem

steam funkar hur bra som helst, synd vi inte hade det när vi spelade teamfortress i quakeworld, hade underlättat <3


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem
Skrivet av liath:

Det jag inte förstår är varför man överhuvudtaget måste installera steam för att spela spelet? Vad är poängen liksom? ;/ Jag vill inte ha onödiga saker på disken och enligt mig är steam onödigt :). Hade hellre bara startat spelet och kört!

läs på steams hemsida så får du all info du behöver.

Steam är inte en nedladdnignsklient därav så behövs steam och steam kluddar inte ner ditt system tippar du har x antal andra program som gör just det..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Klart Steam kluddar ner.. det tar ju år att både starta upp och stänga av.

Tycker det är elakt att vissa nationer/regioner får tillgång till vissa saker före andra ändå.

Medlem

Steam är jue bra ., Håller sig själv och ens spel uppdaterade hela tiden . .Och det tar inte år att starta .. Visst kanse inte direkt ett popupp fönster men om det tar år så e det nog dags för en Format c: för dig


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Steam är väl bra på ett sätt, man slipper att ha gamespy eller All-seeing Eye. Som man hade förut, vet inte om folk fortfarande använder såna program.
Anyway..
Kan alltid behövas med spelare till TF2. Kan kännas som det är lite väl lite spelare på servrarna man får fram i Europa(jämfört med CS & CS:S servrar som det finns miljarder av).

Medlem

Det jag tycker är en jäkla bra sak med steam också, är att om man har en insnöad vän som inte märker att man blippar på han på MSN så kan man enkelt använda Steam programet att skicka ett medelande. Kan säga att Steam är bättre än MSN också

1
Skriv svar