No More Heroes plåtat

Medlem
No More Heroes plåtat

Detta spel ser jag framemot, det ser riktigt nice ut.

Inaktiv

Så sjukt ful grafik Wii = overhype.

Medlem
Skrivet av viktorelius:

Så sjukt ful grafik Wii = overhype.

grafik är inte allt, men det förhöjer spelet om det är bra. Det är spelkänslan som är det viktigaste.

Precis som kvinnor, de ska ha en fin inre sida men det skadar inte att hon ser bra ut också


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

grafiken är ju inget, av det jag har sett ha ju spelet väldigt skön art- och bandesign. Grafik är inget om man inte kan göra det med artistiskt värde, för då blir det bara tråkigt. (men som jag sade första gången jag såg spelet, hade gärnat vilja att spelet hade mer killer7 stuket på speldesignen) :3

Medlem

Gillar stilen och har stora förhoppningar. Killer 7 var ju ett riktigt coolt spel.

Medlem

Sämsta grafiken jag sett på länge faktiskt, det ska vara ett mycket bra spel för att väga upp för en sådan misshandel av mina ögon. Jag har sällan problem med grafiken i spel men den ska ändå vara behaglig att titta på om det ska vara nått. Hoppas på det bästa dock, kan bli ett instressant spel.

/ LordDaimos

Medlem

Att grafiken ser ut som "skit" beror på att den inte är gjort för att vara snygg på samma sätt som Crysis. Kolla en trailer så fattar ni nog, på vilket sätt det är snyggt går inte att framföra med bilder.

Inaktiv

Spelet ser väldigt mycket bättre ut i filmklipp än på stillbilder. Gillar celshade-stilen dem har, inte många spel som vågar ha det.

Medlem

om det var sämta grafiken LordDaimos har sett på länge så kan han inte ha tittat på många andra spel =p


signatur

Johan Pilestedt

1
Skriv svar