Hell's Highway tidigast i april

Medlem
Hell's Highway tidigast i april

Aja hoppas det är värt det.

Medlem

Usch, dom bara skjuter upp och upp realisen. Kan aldrig spelet komma?


signatur

"I never asked to be squad leader"

Inaktiv

f*****n vill så gärna ha Hells Highway

http://youtube.com/watch?v=1977PRX2GNE

Medlem

Men åååh


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Men va fan då, hoppas att det bara inte hinner bli "gammalt" och sunkigt innan dom bestämmer sig att släppa fan skappet.


signatur

Jag skriker på den röda gubben på övergångsstället tills den blir grön....AAARGH!!

Inaktiv

Ser lovande ut detta spel. Synd bara att man behöver vänta tills April


signatur

No weakness

Medlem

ahhhh så dem lever fortvarande, jag som började bli orolig =/


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

ush orka vänta.. de kommer ju äga så jevla hårt.

Medlem

Wooot! andra världskriget! Fyfan vad nytänkande det har jag aldrig spelat förut. FPS med, grymt ju!!! och en uppföljare på 2 likadana föregångare. Det här måste ju vara rena revolutionen inom spelbranchen! synd att det inte kommer förren nästa år. Hade ju petat mario Galaxy och portal från tronen direkt!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Hoppas de tonar ner 'hud'en och all annan skit som fanns när man sist såg det..

Medlem

ser grymt bra ut


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv
Skrivet av nudelsdesign:

Wooot! andra världskriget! Fyfan vad nytänkande det har jag aldrig spelat förut. FPS med, grymt ju!!! och en uppföljare på 2 likadana föregångare. Det här måste ju vara rena revolutionen inom spelbranchen! synd att det inte kommer förren nästa år. Hade ju petat mario Galaxy och portal från tronen direkt!

Spelvärlden behöver visserligen inte ett WW2 FPS till, jag håller med dig. Men Hell's Highway ser faktiskt ut att bli riktigt bra. Det spelar ju faktiskt inte så mycket roll att det finns flera likadana titlar om spelet blir bra, eller hur? Brothers in Arms är nyskapande på många andra sätt istället för var det utspelar sig och genré.

Synd att det blivit så försenat dock. Får hoppas att slutprodukten blir desto bättre.

Inaktiv
Skrivet av nudelsdesign:

Wooot! andra världskriget! Fyfan vad nytänkande det har jag aldrig spelat förut. FPS med, grymt ju!!! och en uppföljare på 2 likadana föregångare. Det här måste ju vara rena revolutionen inom spelbranchen! synd att det inte kommer förren nästa år. Hade ju petat mario Galaxy och portal från tronen direkt!

Nästa år? Nä, så länge behöver vi inte vänta va? Men utöver det en ganska så pricksäker analys...:D


signatur

Jag skriker på den röda gubben på övergångsstället tills den blir grön....AAARGH!!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

Wooot! andra världskriget! Fyfan vad nytänkande det har jag aldrig spelat förut. FPS med, grymt ju!!! och en uppföljare på 2 likadana föregångare. Det här måste ju vara rena revolutionen inom spelbranchen! synd att det inte kommer förren nästa år. Hade ju petat mario Galaxy och portal från tronen direkt!

Orka säga så lixom jag skulle inte ha något emot att storma Omaha beach igen i en ännu mer grafisk / verklig miljö bara som ett exempel.

WW2 blir man aldrig trött påe , med den nya teknologin blir bara spelen roligare o roligare och mer verklighetstrogna.

Skulle man behöva hitta på nya teman för allt vore de juh förjävligt skulle vartenda spel landa i fantasy landet o de vill långt ifrån alla.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Orka säga så lixom jag skulle inte ha något emot att storma Omaha beach igen i en ännu mer grafisk / verklig miljö bara som ett exempel.

WW2 blir man aldrig trött påe , med den nya teknologin blir bara spelen roligare o roligare och mer verklighetstrogna.

Skulle man behöva hitta på nya teman för allt vore de juh förjävligt skulle vartenda spel landa i fantasy landet o de vill långt ifrån alla.

Så WW2 är det enda kriget som existerat? kan ju undra varför det heter World war 2 i så fall. ok ww 1 kanske inte är ett nytt tema, inte heller vietnam eller exempeltvis korea kriget. Men det finns ju knappast en hundradel så många spel baserat på dessa krig. Men tur för oss att andra världskriget finns. Annars hade det ju bara funnits fantasy spel...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av Markus_Wolf:

Nästa år? Nä, så länge behöver vi inte vänta va? Men utöver det en ganska så pricksäker analys...:D

hmm, det där med nya år tar någon vecka att lära sig... 2008, 2008, 2008, 2008, 2008, 2008 2008 2008 2008 2008 2008 2008 2008 2008 2008 2008 2008 2008 2008 2008 2008 2008 2008 2008 2008...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv
Skrivet av nudelsdesign:

Wooot! andra världskriget! Fyfan vad nytänkande det har jag aldrig spelat förut. FPS med, grymt ju!!! och en uppföljare på 2 likadana föregångare. Det här måste ju vara rena revolutionen inom spelbranchen! synd att det inte kommer förren nästa år. Hade ju petat mario Galaxy och portal från tronen direkt!

Jo grattis. Visst jag gillar också sarkasm men det där var lite väl mycket. Dessutom så gör BiA-serien ngt bra med den här genren. Jag brukar inte gilla taktiska pangare men BiA gör det väldigt bra med sitt suppressionsystem. Visst de två förra är ju likadana och ja det är andra världskriget men bara för att du inte gillar det längre så finns det många andra som gör det.
Gå tillbaka till din håla och ta en ciggarett till och medan du håller på kan du ju ta en sådan där cool bild till (en sådan som du har som visningsbild).


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Inaktiv

Jahopp får man väl vänta lite till då

Medlem
Skrivet av Urkalak:
Skrivet av nudelsdesign:

Wooot! andra världskriget! Fyfan vad nytänkande det har jag aldrig spelat förut. FPS med, grymt ju!!! och en uppföljare på 2 likadana föregångare. Det här måste ju vara rena revolutionen inom spelbranchen! synd att det inte kommer förren nästa år. Hade ju petat mario Galaxy och portal från tronen direkt!

Jo grattis. Visst jag gillar också sarkasm men det där var lite väl mycket. Dessutom så gör BiA-serien ngt bra med den här genren. Jag brukar inte gilla taktiska pangare men BiA gör det väldigt bra med sitt suppressionsystem. Visst de två förra är ju likadana och ja det är andra världskriget men bara för att du inte gillar det längre så finns det många andra som gör det.
Gå tillbaka till din håla och ta en ciggarett till och medan du håller på kan du ju ta en sådan där cool bild till (en sådan som du har som visningsbild).

Vist, jag kan maila orginalbilden till dig så kan du skriva ut den och hänga upp den på väggen. Bredvid dina BiA posters kanske? suppressionsystemet är ju verkligen avancerat. Tur att fiendena har en röd prick ovanför huvudet med så man vet att det är de som är tyskar


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Det stör jag mig faktiskt också på. Hoppas att den där röda skiten går att stänga av.

Medlem
Skrivet av Elias O:

Usch, dom bara skjuter upp och upp realisen. Kan aldrig spelet komma?

Mm realisen skjuts upp hela tiden, vad nu det är.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

ww1 spel i sann cod anda vore något.

Inaktiv
Skrivet av Urkalak:
Skrivet av nudelsdesign:

Wooot! andra världskriget! Fyfan vad nytänkande det har jag aldrig spelat förut. FPS med, grymt ju!!! och en uppföljare på 2 likadana föregångare. Det här måste ju vara rena revolutionen inom spelbranchen! synd att det inte kommer förren nästa år. Hade ju petat mario Galaxy och portal från tronen direkt!

Jo grattis. Visst jag gillar också sarkasm men det där var lite väl mycket. Dessutom så gör BiA-serien ngt bra med den här genren. Jag brukar inte gilla taktiska pangare men BiA gör det väldigt bra med sitt suppressionsystem. Visst de två förra är ju likadana och ja det är andra världskriget men bara för att du inte gillar det längre så finns det många andra som gör det.
Gå tillbaka till din håla och ta en ciggarett till och medan du håller på kan du ju ta en sådan där cool bild till (en sådan som du har som visningsbild).

Nude design. vem tror du att du är ? en Tuffing över internet.. Wo0w... En bild på dig när du röker, Du är verkligen så häftigt. Väx upp ! Fan det är bra många som tycker om WWII. Speciellt brothers in arms har lyckats bra! man lever sig verkligen in i spelet. Om du inte gillar WWII så behöver du inte skriva onödiga och löjliga Kommentarer.


signatur

No weakness

Medlem

"Do you want to take this outside...?" Eh, spel är spel, varken mer eller mindre och att försätta en story i ett välkänt sammanhang har ju test sig fungera om och om igen. Gärna en till Brothers spel, så länge kvalitén är bra...

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

Så WW2 är det enda kriget som existerat? kan ju undra varför det heter World war 2 i så fall. ok ww 1 kanske inte är ett nytt tema, inte heller vietnam eller exempeltvis korea kriget. Men det finns ju knappast en hundradel så många spel baserat på dessa krig. Men tur för oss att andra världskriget finns. Annars hade det ju bara funnits fantasy spel...

Tror du verkligen spelen hade bilvit så annorlunda om det hade stått korea på förpackningen istället för vietnamn?

Det är ju inte konstigt att det kommer mycket ww2-spel (inte bara FPS) - allt som har med kriget att göra är ju så välbekant för oss, oavsett om vi spelat ett liknande spel eller inte. Det är definitivt en inkörsport för nya gamers också, äldre män som älskar att läsa böcker om kriget, se filmer om kriget osv - det är inte konstigt alls att man spelar på ett säkert kort.

Jag älskar ww2-spel och tycks inte kunna få nog av dem. BiA var ett riktigt skräpspel dock - lysande ringar, prickar och pilar och skit är ett riktigt bra sätt att paja ett spel. Hoppas detta blir spelvärt.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Bara bra att releasen flyttas fram! Då har jag gott om tid att ta mig till Texas och snacka allvar med den där Pitchford. Menar, röda sikten... vad tror han att vi är - balettsoldater!?!


signatur

Håll käften och käka grus. Det var enbart ditt jävla fel om du dog, så sluta gnäll.

Inaktiv

jag värkar va den ända här som uppskattade det tidigare Brother in Arms.

Inaktiv

Om man spelar BiA på den högsta svårighetsgraden försvinner de röda cirklarna över gubbarna.


signatur

/J.

Inaktiv

Jag har inte testat de tidigare BiA-spelen, men undrar hur de var i multiplayerläget?

Någon som kan förklara detta?

(Gott nytt år )

12
Skriv svar