Hell's Highway tidigast i april

Inaktiv
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av Markus_Wolf:

Nästa år? Nä, så länge behöver vi inte vänta va? Men utöver det en ganska så pricksäker analys...:D

hmm, det där med nya år tar någon vecka att lära sig... 2008, 2008, 2008, 2008, 2008, 2008 2008 2008 2008 2008 2008 2008 2008 2008 2008 2008 2008 2008 2008 2008 2008 2008 2008 2008 2008...

:D:up:


signatur

Jag skriker på den röda gubben på övergångsstället tills den blir grön....AAARGH!!

Inaktiv
Skrivet av jollehojje:

Om man spelar BiA på den högsta svårighetsgraden försvinner de röda cirklarna över gubbarna.

Tack.

wankstah: Självklart inte. Jag gillade också de tidigare spelen.

Medlem

ljudet på vapnen låter helt underbart i det och det ser snyggt som f*n ut:D längtar tills demo eller når liknande.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

längtar mer till far cry 2. är helt sjukt trött på WW2.

Medlem
Skrivet av Salinsky:

Nude design. vem tror du att du är ? en Tuffing över internet.. Wo0w... En bild på dig när du röker, Du är verkligen så häftigt. Väx upp ! Fan det är bra många som tycker om WWII. Speciellt brothers in arms har lyckats bra! man lever sig verkligen in i spelet. Om du inte gillar WWII så behöver du inte skriva onödiga och löjliga Kommentarer.

Nä Homer är mycket tuffare, gillade med simpsons när jag var typ 10!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Fight FIGHT! /me hämtar popcorn och läsk

OnT: Såg väl lagom spännande ut på filmen någon länkade till, första BiA var ju hyffsat kul även om det var alldeles för begränsat och uppstyltat. Fixar dom det till detta så man faktiskt har lite olika taktiska val så kan det ju bli rätt skoj, skulle det även råka ha coop så skulle det kunna bli riktigt gött.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Herregud vilken barnUnge du är Nudedesign! Märks ju vem som är 10 år.


signatur

No weakness

Inaktiv
Skrivet av Salinsky:

Herregud vilken barnUnge du är Nudedesign! Märks ju vem som är 10 år.

Men hallå han e ju bäst ju, det står ju på hans inlägg...:D

Fan, seriöst alltså folk får väll tycka va fan dom vill. Själv längtar jag efter spelet som fan.


signatur

Jag skriker på den röda gubben på övergångsstället tills den blir grön....AAARGH!!

Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av zauii89:

Orka säga så lixom jag skulle inte ha något emot att storma Omaha beach igen i en ännu mer grafisk / verklig miljö bara som ett exempel.

WW2 blir man aldrig trött påe , med den nya teknologin blir bara spelen roligare o roligare och mer verklighetstrogna.

Skulle man behöva hitta på nya teman för allt vore de juh förjävligt skulle vartenda spel landa i fantasy landet o de vill långt ifrån alla.

Så WW2 är det enda kriget som existerat? kan ju undra varför det heter World war 2 i så fall. ok ww 1 kanske inte är ett nytt tema, inte heller vietnam eller exempeltvis korea kriget. Men det finns ju knappast en hundradel så många spel baserat på dessa krig. Men tur för oss att andra världskriget finns. Annars hade det ju bara funnits fantasy spel...

Jag håller med, skulle vilja se ett spel som handlar om Poltava där man går främst i ledet med en muzzlebore och värja och undviker bli kanonmat


signatur
Medlem
Skrivet av Salinsky:

Herregud vilken barnUnge du är Nudedesign! Märks ju vem som är 10 år.

Fast nu skrev jag ju inte att jag var 10 år utan NÄR jag var tio år. är väll som du gånger två ungefär!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av zauii89:

Orka säga så lixom jag skulle inte ha något emot att storma Omaha beach igen i en ännu mer grafisk / verklig miljö bara som ett exempel.

WW2 blir man aldrig trött påe , med den nya teknologin blir bara spelen roligare o roligare och mer verklighetstrogna.

Skulle man behöva hitta på nya teman för allt vore de juh förjävligt skulle vartenda spel landa i fantasy landet o de vill långt ifrån alla.

Så WW2 är det enda kriget som existerat? kan ju undra varför det heter World war 2 i så fall. ok ww 1 kanske inte är ett nytt tema, inte heller vietnam eller exempeltvis korea kriget. Men det finns ju knappast en hundradel så många spel baserat på dessa krig. Men tur för oss att andra världskriget finns. Annars hade det ju bara funnits fantasy spel...

Jag håller med, skulle vilja se ett spel som handlar om Poltava där man går främst i ledet med en muzzlebore och värja och undviker bli kanonmat

haha!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av Salinsky:

Nude design. vem tror du att du är ? en Tuffing över internet.. Wo0w... En bild på dig när du röker, Du är verkligen så häftigt. Väx upp ! Fan det är bra många som tycker om WWII. Speciellt brothers in arms har lyckats bra! man lever sig verkligen in i spelet. Om du inte gillar WWII så behöver du inte skriva onödiga och löjliga Kommentarer.

Nä Homer är mycket tuffare, gillade med simpsons när jag var typ 10!

och jag slutade tycka de va coolt att röka när jag var 14=P

Inaktiv

Vart fan är Splintercell 5 då?

Inaktiv

signatur

Jag skriker på den röda gubben på övergångsstället tills den blir grön....AAARGH!!

Inaktiv

Ser bra ut att man faktiskt kan sikta och träffa någonting nu var hyffsat frustrerande i dom förra när man siktade mitt i pannan på dom och tröck av så.. MISS!! typ fi stod och garvade åt en för att man siktade så illa

Ser även coolt ut med slow motion effekterna när man dödar någon lite snyggt sådär

Medlem

Vill haaaa!!! WW2 funkar alltid!


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av zauii89:

Orka säga så lixom jag skulle inte ha något emot att storma Omaha beach igen i en ännu mer grafisk / verklig miljö bara som ett exempel.

WW2 blir man aldrig trött påe , med den nya teknologin blir bara spelen roligare o roligare och mer verklighetstrogna.

Skulle man behöva hitta på nya teman för allt vore de juh förjävligt skulle vartenda spel landa i fantasy landet o de vill långt ifrån alla.

Så WW2 är det enda kriget som existerat? kan ju undra varför det heter World war 2 i så fall. ok ww 1 kanske inte är ett nytt tema, inte heller vietnam eller exempeltvis korea kriget. Men det finns ju knappast en hundradel så många spel baserat på dessa krig. Men tur för oss att andra världskriget finns. Annars hade det ju bara funnits fantasy spel...

Jag håller med, skulle vilja se ett spel som handlar om Poltava där man går främst i ledet med en muzzlebore och värja och undviker bli kanonmat

haha!

hoho!


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Jag älskar BIA spelen, och det här kommer bli sååå grymt!!!! Snygg grafik, bra gameplay, bra storry. Kan inte vänta på det här spelet.


signatur

cags

12
Skriv svar