"Slappna av! Paradise är grymmaste Burnout hittills!"

Robot
Medlem
"Slappna av! Paradise är grymmaste Burnout hittills!"

gillar tidigare burnout spel.
inte spelat paradise demot så mycket men jag skulle nog vilja ha retry valmöjlighet också istället för att man måste åka tillbaka till starten igen om man missade ett lopp.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

finns vissa saker de kan förbättra, men det många klagar på är ju "Det här är inte mitt vanliga burnout, VARFÖR ÄNDRA NI" och när de väl ändrar om lite så klagar de, hade de inte gjort det hade folk säkerligen klagat på att de aldrig förnyar sig och att det alltid är samma sak i ny förpackning. Nej, mycket av klagandet jag har sett är inte befogat men en retry av racen hade varit trevligt (annars slutar det att man är helt frusturerad över att man femtioelfte gången kör av vägen)

Medlem

Roligaste burnout någonsin!

och då har jag bara provat demon ;D


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Fattar inte vad folket klagar på, det var inge fel alls på spelet. Men jag gillade det ändå inte, är inget spel för mig. Jag orkar inte åka runt i stad och leta lopp, jag är för lat av mig så jag vill välja i en meny bara :B
Men men, inget dåligt spel för dom som inte har nåt emot det

Medlem

Sitter på jobbet, är demot släppt till ps3:an?

Medlem
Skrivet av zaloo78:

Sitter på jobbet, är demot släppt till ps3:an?

Jupp, flera veckor sedan.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

Har haft demot till PS3 i ett par veckor nu och det är grymt roligt! En härlig feature är att det är så enkelt att hoppa in och spela online, man är inne i spelet och glider runt, klickar på en knapp i stort sett sen är man inne i ett onlinegame max 5 sek senare.

Detta är ett garanterat köp för min del!

Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av zaloo78:

Sitter på jobbet, är demot släppt till ps3:an?

Jupp, flera veckor sedan.

Fy för, kanske ska ta o sluta lite tidigare idag kanske och kanske gå in i "shoppen" lite oftare på ps3:an hihi

Inaktiv

Nu har jag endast spenderat max en kvart på demot, vilket är långt ifrån vad man behöver lira för att få en bra bild av det men ... jag tycker inte om spelet och jag vet inte riktigt varför ... men spelglädjen infinner sig inte. Har iofs aldrig känt för Burnout serien ... det är alldeles för *blink blink arkadigt*.

Inget tar sig heller i närheten av Destruction Derby 2 när det kommer till fartkänsla, krossade bilar och sjuka hopp. Flatout är väl närmst hitills ...

Reflections ... kom tillbaka!

Inaktiv
Skrivet av andreasonfire:

Nu har jag endast spenderat max en kvart på demot, vilket är långt ifrån vad man behöver lira för att få en bra bild av det men ... jag tycker inte om spelet och jag vet inte riktigt varför ... men spelglädjen infinner sig inte. Har iofs aldrig känt för Burnout serien ... det är alldeles för *blink blink arkadigt*.

Inget tar sig heller i närheten av Destruction Derby 2 när det kommer till fartkänsla, krossade bilar och sjuka hopp. Flatout är väl härmst hitills ...

Reflections ... kom tillbaka!

Har du aldrig kört Twisted metall på ps2 ?
Det är ett riktigt kul bilslakt spel.

Medlem

Demot är fantastiskt och spelet kommer frälsa många gamers hjärtan. Givet köp när pengar och tid finns.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

jag funderar på att starta en religion kring det här spelet... vem bryr sig om lopp eller retrys, när det är SÅ SJUKT ROLIGT att ränna runt och köra ihjäl varandra online! kill-cam featuren är världens kanske bästa idé, och jag tänker lätt investera i ps3eye-prylen bara för den

Inaktiv

jo blir det lika bra som burnout revenge, då kommer man lira enbart paradise lång tid framöver.

precis som man gör med motorstorm, man tröttnar inte i första taget.

Inaktiv

Demot är hur kul som helat!
Absolut ett köp!

Medlem

Demot känns som 100fps hela vägen, men jag är inte så mycket för racingspel. Kanske ett köp.


signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv

detta är ett måste!

MFZ
Medlem

om det är nånting som burnout 2 så e jag nöjd, allt efter 2an har gått från tråkigt till helkasst.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

jag har aldrig spelat ett bättre bilspel


signatur

Everyday I worry all day

Medlem

Håller med, Burnout paradise är kungligt.

Inaktiv

Jag tror inte spelet kommer bli 2008:as bilspel, men demot var rätt skoj och det var skoj att experimentera, även om jag tycker bilarna betedde sig lite dodgy ibland. Stuntläget var rätt fräckt.

Det där om ingen "retry"-knapp är bara bullshit. Den behövs, och de kan säkert stoppa in den på något sätt, nu låter det snarare som "spelet är klart så ... jahopp trist för er".

Inaktiv

Att ha en Retry funktion utan att ha en laddning då bilen ska "teleporteras" tillbaka till en punkt man inte varit vid på ett tag tvivlar jag fungerar. Och jag föredrar hellre att spelet är helt utan laddningstider och att behöva åka tillbaka till start.

Inaktiv

Nej kanske inte helt utan laddning, men tiden skulle vara insignifikant.

Kör ett race 6 gånger om som jag gjorde i demot, så skall du se att du vill ha en retryknapp.

Grejen är att det skadar inte att ha den där, om man inte vill ha laddningstiderna kan man åka tillbaka själv, man behöver inte trycka på retry isåfall. Har man där så har man ju gett användaren ett val istället för att tvinga en lösning.

Medlem

Roligt som fasen att köra mer fritt då det var ban baserat förut. Tack Criterion. 4av5 solklart köp för mig och lilla ratten..

Medlem

Demot var hur kul som helst

Krascherna var ju inget att klaga över

Inaktiv
Skrivet av Skurmedel:

Nej kanske inte helt utan laddning, men tiden skulle vara insignifikant.

Kör ett race 6 gånger om som jag gjorde i demot, så skall du se att du vill ha en retryknapp.

Grejen är att det skadar inte att ha den där, om man inte vill ha laddningstiderna kan man åka tillbaka själv, man behöver inte trycka på retry isåfall. Har man där så har man ju gett användaren ett val istället för att tvinga en lösning.

Ledsen att behöva säga det, men då är du dålig på att köra

Första gången jag spelade demot klarade jag alla racen på första. Dock tog det ett par försök att hitta bra ställen för Stunt Run.

Så för min del slipper jag hellre laddningstiderna helt och hållet. Vill inte att det ska bli som Tony Hawk Proving Ground där en retryladdning tar uppåt 10 sek varje gång man misslyckas...

Medlem

Grymt demo, fick till slut tummarna ur och drog hem det i sony storen. Fy fasen vilken fart och känsla, blir nog ett köp när tid ges

1
Skriv svar