17 Nintendo Wii i sekunden - bara på Amazon

Robot
17 Nintendo Wii i sekunden - bara på Amazon
Inaktiv
17 Nintendo Wii i sekunden - bara på Amazon

Jo Wii är nåt alla kan ha kul med, rätt så varierat utbud med spel och tillbehör,
och kontollerna lär man sig snabbt å lätt.

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

Jo Wii är nåt alla kan ha kul med, rätt så varierat utbud med spel och tillbehör,
och kontollerna lär man sig snabbt å lätt.

Och det är grymt billig underhållning! Även också för att du inte behöver en Platt HD-TV för att njuta av konsollen.

Jag är så grymt sugen på Wii nu faktiskt!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Trode faktiskt inte det skulle gå så bra för wii som det har gjort

Medlem

Den är den mest barn/familjevänliga konsolen och det är just den typen som går åt kring Jul när föräldrarna vill hitta något som barnen kan ha kul med ett tag.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av Naraccas:

Den är den mest barn/familjevänliga konsolen och det är just den typen som går åt kring Jul när föräldrarna vill hitta något som barnen kan ha kul med ett tag.

Alla är vi barn, någonstans!

Just med tanke på att Mario Galaxy rodde hem en grymt bra plats på Top 50 ;).


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Wiin har varit ett hett samtalsämne i min släkt och bland mina föräldrars vänner. Mamma och Pappa har bjudit in sina kompisar på Wiikvällar och spelat bowling mm. Nintendo har verkligen lyckats med sin konsoll.

Inaktiv

Var på jakt efter Metriod prime innan jul, men det var helt slutsålt överallt i stan.
Det spelet är ett måste i spelhyllan, för det ska tydligen vara ruggigt bra.

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

Var på jakt efter Metriod prime innan jul, men det var helt slutsålt överallt i stan.
Det spelet är ett måste i spelhyllan, för det ska tydligen vara ruggigt bra.

Det är det också......ett fantastiskt spel som utnyttjar wii kontrollen på bästa sätt. Metroid Prime 3 och Super Mario Galaxy är inte bara 2 av världens bästa spel, det är också anledningen till att jag köper ett wii.

Sedan äger jag både ps3 och 360 och de har också bra unika titlar som uncharted och mass effect.....

Min slutsats är att om man har råd och är intresserad köp alla konsollerna annars missar man en massa sköna lir.

Medlem

Fick själv SMG i julklapp. Härligt lir Skulle nog inte ge det 10 av 10 men en nia kan det nog förtjäna.

Medlem

Jag skulle lätt köpa en wii om det var så att jag hade en egen tv att spela det på.

Medlem
Skrivet av b0ne:
Skrivet av BangBoomBang:

Jo Wii är nåt alla kan ha kul med, rätt så varierat utbud med spel och tillbehör,
och kontollerna lär man sig snabbt å lätt.

Och det är grymt billig underhållning! Även också för att du inte behöver en Platt HD-TV för att njuta av konsollen.

Jag är så grymt sugen på Wii nu faktiskt!

Njae, att det är en grymt billig underhållning vet jag inte om jag håller med om. En uppsättning kontroller kostar mellan 7-800:- att köpa och man vill ju gärna ha 4 uppsättningar, sen ingår ju inte komponent kabeln (vilket är ett måste om man kör plattskärm) i orginalutbudet, + att spelen är inte mycket billigare än till ps3 och 360.
Men det är ändå värt varenda krona

Medlem
Skrivet av b0ne:
Skrivet av BangBoomBang:

Jo Wii är nåt alla kan ha kul med, rätt så varierat utbud med spel och tillbehör,
och kontollerna lär man sig snabbt å lätt.

Och det är grymt billig underhållning! Även också för att du inte behöver en Platt HD-TV för att njuta av konsollen.

Jag är så grymt sugen på Wii nu faktiskt!

Njae, att det är en grymt billig underhållning vet jag inte om jag håller med om. En uppsättning kontroller kostar mellan 7-800:- att köpa och man vill ju gärna ha 4 uppsättningar, sen ingår ju inte komponent kabeln (vilket är ett måste om man kör plattskärm) i orginalutbudet, + att spelen är inte mycket billigare än till ps3 och 360.
Men det är ändå värt varenda krona

Medlem

Tråkigt att det blir så dyrt med komponentkabel + en större uppsättning kontroller. Annars hade man helt klart köpt ett wii.. får vänta nått år så har säkert basenheten gått ner lite iaf De andra konsolerna är imo inte speciellt intressanta..


signatur
Inaktiv

Det bästa med detta är ju att i början så var vissa speltillverkare tveksamma att släppa typ fps spel som Far Cry till Wii,
men nu kan inte nån som vill tjäna stålar låta bli att släppa spel till konsollen, så det blir mer balla fps spel nu förhoppningsvis .

MFC
Medlem

Wii is teh shit!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv

Shittt nu blir jag mera sugen på att köpa en;)
Men X360 duger nu....

Medlem

Wii är väl det enda som HELA (obs vi har många saker som delar har gemensamt) vår familj har gemensamt. Har 4 barn 11, 13, 15, 17 år plus pojkvänner till de äldsta.
Som Bowling turnering Lördag kväll. (Jag vinner)
Tennis turnering (yngste sonen vinner)
Guitarr Hero (de äldre barnen slåss om titeln)
Sicken familjekväll!
Vi har hur roligt som helst!

En jättetrevlig spelkonsol som faktiskt får mäniskor att röra sig, helt genialiskt...efter en boxningsmatch är jag helt slut... Men det säger kanske inte så mycket...

Medlem

Jag vet inte... Jag gillar ps3 bättre, men jag ska nog inte säga mkt.. Har bara provat wii en gång

Medlem

Wii är första gången jag sett min mor utan övertalning börja spela spel någonsin. Hon är förbannat grym på wii sports bowlingläge.

det är verkligen en framgångsrik idé.

eedit: Sedan tycker jag inte att wii och ps3/xbox tävlar om exakt samma kunder. T.Ex. så bryr sig min ovan nämnda mor inte ett dugg om dessa eller pc då det gäller spelande. Det är helt enkelt bara spelsättet som lockar och uppmuntrar till spelande. För jag tror nog att dom flesta människor har något spel de skulle tycka om.. och wii är helt enkelt bäst på att locka in de som inte vet det i nuläget.

Medlem

kul!
wii är den ennda konsollen som jag har fått mina föräldrar att spela. Och gilla det. Och vilja ha en egen

Wii är nog den konsollen jag har haft och spelat med kompisar mest sedan NES`s dagar.

Jätte kul för dom, och det är kul att Nintendo än en gång hittar tillbaka till sina rötter, i mina ögon

Wii, beviset för att spel är kul, utan att se ut som Crysis..


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Ang. komponentkabel till Wii:
runt 500kr på Game
runt 150kr på Clas Ohlson
99kr på Teknikmagasinet

Sen att _jag_ inte såg någon skillnad mellan komposit och komponent på dom två minuter jag testade sen vet jag inte om det beror på att jag inte tittade särskilt noga eller om den här komponentkabeln (den billigaste) på något sätt är sämre än en dyrare...

Men det viktigaste: Wii är hur skoj som helst!

Medlem

Jag tycker wii är jättebra och till lagom pris.Mina föräldrar frågar t om. om jag kan starta ett spel eller nått.Min mamma lirar Metroid Prime 3,och pappa NFS:PS.wii är helt klart den bässt.

Inaktiv

Den som tittar förbi Wii borde bli stungen av ett bi.

Så skaffa Wii nu du som inte har

1
Skriv svar