Project Reality 0.7 hos FZ

Robot
Medlem
Project Reality 0.7 hos FZ

Om jag bara kunde komma ihåg mitt lösen på BF2 :/

Avstängd

fint! bra server, finns bittorent på deras hemsida för de intresserade. Tankat och installerat men inte testat ännu...

Inaktiv
Skrivet av United:

Om jag bara kunde komma ihåg mitt lösen på BF2 :/

Gör nytt acount eller gå in på hantera/manage konto/account och välj sedan glömt lösenord så får du ett nytt

Medlem

Det saknas en fil här. "Core" innehåller bara kärnfilerna, man behöver också "Levels" som innehåller alla banor.

Redaktör

Det missade jag. Håller på att hämta den nu, den bör vara uppe om en halvtimme eller så.


signatur
Medlem

Ajajaj, va svårt/klurigt PRM blev nu då
Råder alla som vill spela att läsa manualen (en gång till) innan ni spelar 0.7. Massa nytt; helt ny logistik vad gäller spawning och resurser... Och _ingen_ minimap!


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Redaktör

Så, då är både banor och core-filen plats i filarkivet. Hämtas här.


signatur
Medlem

Snygg räddning Tompa, var precis på väg med lite whining...

Medlem

Blev lite jobbigt med koordineringen med squadleader nu när man inte kan spawna på denna, men lär väl lösa sig framöver allteftersom folk lär sig det nya spelsättet.


signatur

"jävlda datorer, hur mycket ram måste man ha för att en cp dator INTE ska kuka å vara helt jäva toffel cp!!" -Iceman

Medlem

Jag råka oxå ut för del laddningen och börja misströsta...Core e bra och ha oxå om mna vill spela =D


signatur

Alfa Bertil

Medlem

Tvungen att avinstallera det för att kunna spela vanliga BF2 igen..
Annars varnar den för att man har modifierat BF2 o bla bla så blir man kickad från många servers.

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:

Tvungen att avinstallera det för att kunna spela vanliga BF2 igen..
Annars varnar den för att man har modifierat BF2 o bla bla så blir man kickad från många servers.

Då har du gjort någonting fel.

Medlem

Efter PRM vill man aldrig spela Vanilla igen!
Så är det för mig och många andra med tror jag.

Medlem
Skrivet av Druule:

Efter PRM vill man aldrig spela Vanilla igen!
Så är det för mig och många andra med tror jag.

Samma här. Pergite!


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

ja precis,man slipper alla småbarn som är inne och härjar och som inte vet skillnaden på upp och ner...

1
Skriv svar