EA:s actionrökare Tiberium plåtad

Robot
Medlem
EA:s actionrökare Tiberium plåtad

..jag undrar om det kommer bli en kopia av BF-spelen :\


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Ja, det ser onekligen ut som BF2142. Hoppas spelkänslan blir bra (ändå), det är ju ett intressant universum.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Fast är ju inte bara online så.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Inaktiv

Ser riktigt mysigt ut iaf!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Blir väl ett fiasko som C&C: Renegade.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Bah sci-fi :P. Skulle vara kul om dom gjorde nåt sånt här av red alert....

Inaktiv

Bara jag som tycker att renegades var ett kul spel?

Medlem

Lisence-våldtäckt... >_<

Medlem
Skrivet av Fargo:

Bah sci-fi :P. Skulle vara kul om dom gjorde nåt sånt här av red alert....

Så du tycker att sådana enheter som finns i RA2 som t ex Chrono Legionnaire som kan teleportera sig och Mirage Tank som kan göra sig osynlig inte är sci-fi?

Det här ser ju snyggt ut. Hoppas bara att det blir bra också. Vore najs om någon ville göra ett bra RTS/FPS kombination som Renegade igen, men det här tycks vara mer FPS eller Battlefield-liknande.

Inaktiv

Ser väldigt snyggt ut! Hoppas det är skoj att spela också. Renegade var ju lite speciellt men ett helt ok lir enligt mig, och det här ser ju ut att kunna bli riktigt bra.

Medlem

ser ut som bf2142, kan blir kul


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Med BF motorn kan det nog bli helt okej, kan inte bli sämre än Renegade.....

Gott nytt år btw


signatur

How can we win when fools can be kings?

Inaktiv

GÖÖÖTTT!! Jag längtar faen vad det ser coolt ut! (hoppas att man får vara i en massa fordon från RTS spelen ):evil::heart:


signatur

dudeldiduedldededldeududlddiididiiiii <- mitt gitarr solo.

Medlem

Man kan ju inte veta om det blir bra spel eller flopp bara genom att kolla på dessa bilder. Grafiken är kanske inte så där jättebra men tycker det duger. Hur själva spelet blir vet vi ju inte.

Fattar inte varför de inte gör ett spel med alla enheter från rts-delen. Dvs allt ska se likadant ut fast i fps perspektiv. Sedan har man bara en annorlunda story där man börjar som vanlig fotsoldat och sedan avancerar och får tillgång till fler fordon och liknande eller så får man spela som tex pilot eller stridsvagnsförare och följa dessa genom diverse kampanjer.

Personligen tror jag dock inte på nåt speciellt med detta spel tyvär och gissar på en konsolanpassat och förenklat spel utan djup.

Medlem

Renegade var ju ungefär som Fallout tactics. Inte SÅ kasst men fan-skaran ville ha något annat.

Inaktiv

oj jag trodde aldrig denna dagen skulle komma... den dag då jag börjar gnälla på att ett spel faktiskt ser för jävligt ut, jaja det kan vara för att klockan e 0620ish och jag har inte sovit så mkt i natt eller så e det för att spelet ser platt och tråkigt ut

Medlem

HAHA

Har spelat C&C 3 i 30 min, och BF2142 i 30 min.

Det första jag tänkte va, vafan? är det här inte "C&C3 - BF2142 THE FPS GAME "

Och det var det första kommentaren

Fan vad EA suger.

MJÖLKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Medlem

Vad fan är det för fel på grafiken?! Den är ju ganska snygg och håller helt klart måttet för hur grafik ska vara idag!

Jävla bortskämda snorungar! Gå och spela Crysis på högsta med era superdatorer och sluta skriva skit om grafiken på detta spel!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

Ser bra ut, har dom släppt några game-play trailers

Medlem

Var är CnC mijön såg inte en enda war factory eller Avancerat powerplant


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Varför döma spelet innan det kommer ut? Det är väl inte ens samma utvecklingsteam som Renegade? Om man skulle jämföra det med något spel så skulle det väl isåfall vara Star Wars: Republic Commando.

Jag väntar med att säga om spelet verkar bra eller dåligt tills jag har fått sett en gameplay-video.

Medlem

Renegade var kul! alla andra är våldtäcktsmän!

Medlem

Hur kan en del tycka det är fult?? Går ju dessutom ryckten att det ska ha crysis motorn.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Ti.
Medlem

Våldtäktsmän.

Rykten.

Ser fram emot releasen.

Medlem

Lite halvintressant såg det allt ut fast när det gäller EA så kan man aldrig vara för säker.

Medlem

Hoppas dom har Coola videosar i spelet som nästan alla C&C spelen har.. Gillar verkligen den berättar stilen.

Skrivet av ArtMan:

Man kan ju inte veta om det blir bra spel eller flopp bara genom att kolla på dessa bilder. Grafiken är kanske inte så där jättebra men tycker det duger. Hur själva spelet blir vet vi ju inte.

Fattar inte varför de inte gör ett spel med alla enheter från rts-delen. Dvs allt ska se likadant ut fast i fps perspektiv. Sedan har man bara en annorlunda story där man börjar som vanlig fotsoldat och sedan avancerar och får tillgång till fler fordon och liknande eller så får man spela som tex pilot eller stridsvagnsförare och följa dessa genom diverse kampanjer.

Personligen tror jag dock inte på nåt speciellt med detta spel tyvär och gissar på en konsolanpassat och förenklat spel utan djup.

En typisk ArtMan kommentar.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Ti.:

Våldtäktsmän.

Rykten.

Ser fram emot releasen.

quote!

12
Skriv svar