Project Reality uppdateras i afton

Robot
Medlem
Project Reality uppdateras i afton

Härligt.


signatur

Målet är inte att lyckas, utan att få alla andra att misslyckas

Medlem
Medlem

Awesome. Nya versionen kommer bli fantastisk
http://www.realitymod.com/change_list/pr_7xx_changelist.txt
Här är en lista på alla nya ändringar.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Aghh jag minnes när jag var och köpte batlefild på ålhens för många månader sedan! men jag har bara spelat någon timme eller så ollinne! få se om de blir mear spela bf ikväll dåar man måtese ji ha skirvn i.,

Edit uthomhus aktivviteter en vanlig kväll i december?? det ju kallt ute!!

Inaktiv

Battlefield 2 är ett underbart spel...synd att EA lägdes sig i.. dom förstörde hela grejen med Battlefield 2

Inaktiv

stav fel ''la sig i''

Medlem

Släppt. Info o länkar på hemsidan.

Medlem

Coolt!


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Tycker de har satsat alldeles för mycket på realism i storhet.. Banorna är alldeles för stora för 64 spelare. Sen att man får punishment typ direkt för att man inte är crewman ifall man hoppar in i en bil. Och ifall man råkar döda sig själv med crash så får man också massor med minus poäng.. inte dugg realistisk.. I så fall ska man inte kunna respawna alls.. om dom snackar realism mod.

Medlem

Respawn simulerar att en ny soldat skickas till slagfältet, inte att du magiskt återuppstår igen.

Att du får minuspoäng när du krashar är antagligen för att du sitter i ett fordon, och det räknas som att slösa bort lagets resurser. Låt dom som kan köra istället.

Medlem
Skrivet av Zrix:

Respawn simulerar att en ny soldat skickas till slagfältet, inte att du magiskt återuppstår igen.

Att du får minuspoäng när du krashar är antagligen för att du sitter i ett fordon, och det räknas som att slösa bort lagets resurser. Låt dom som kan köra istället.

/word. *nyårsberusad *


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

När får FZ den i sitt arkiv?


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:

Tycker de har satsat alldeles för mycket på realism i storhet.. Banorna är alldeles för stora för 64 spelare. Sen att man får punishment typ direkt för att man inte är crewman ifall man hoppar in i en bil. Och ifall man råkar döda sig själv med crash så får man också massor med minus poäng.. inte dugg realistisk.. I så fall ska man inte kunna respawna alls.. om dom snackar realism mod.

Haha, hur kan en realismmod satsa för mycket på realism?!

Medlem
Skrivet av Zrix:

Respawn simulerar att en ny soldat skickas till slagfältet, inte att du magiskt återuppstår igen.

Att du får minuspoäng när du krashar är antagligen för att du sitter i ett fordon, och det räknas som att slösa bort lagets resurser. Låt dom som kan köra istället.

Oj va realistiskt att man får styra en ny soldat? Öh?
Robot wars?

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:

Oj va realistiskt att man får styra en ny soldat? Öh?
Robot wars?

Spela inte dum bara för att du inte kan köra fordon.

Medlem
Skrivet av Puddy:
Skrivet av n0llk0ll0:

Oj va realistiskt att man får styra en ny soldat? Öh?
Robot wars?

Spela inte dum bara för att du inte kan köra fordon.

Köra fordon? Jag kan visst köra fordon, Men man dör inte för att man sätter sig i ett fordon som man ej har behörighet till.

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:
Skrivet av Puddy:
Skrivet av n0llk0ll0:

Oj va realistiskt att man får styra en ny soldat? Öh?
Robot wars?

Spela inte dum bara för att du inte kan köra fordon.

Köra fordon? Jag kan visst köra fordon, Men man dör inte för att man sätter sig i ett fordon som man ej har behörighet till.

Det är en simulering av att det i verkligheten inte finns idiotiska soldater som sätter sig i fordon de inte har träning i att köra. T.ex en skyttesoldat kan inte, och kommer inte på tanken att hoppa in i en stridsvagn och köra iväg med den...

Jag hade dock löst det på ett annat sätt: Helt enkelt slängt ut personen från fordonet och låst det så att han inte kan ta sig in igen. Men det tar mer resurser på serversidan...

Dessa Kompromisser! Tvi för dem!


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

BF2- motorn är inte den modvänligaste, så det är förmodligen den enda lösningen på att begränsa pansar, flyg, osv till fordonsbesättning.

1
Skriv svar