2007 års bästa spel enligt dig

Medlem

Crysis såklrt, bra story, perverst snygg grafik, lämnar ingen oberörd. Ska tillägass ej kört SMG, men ändå

Medlem

Eller så vare: sämst story, tråkiga vapen, tråkiga fiender fast snygg grafik. Kan dock förstå att man gillar det om man är i yngre tonåren och inte spelat nå andra fps förut

Medlem

CoD 4 var spelet som gav mig mest spelglädje året 07, både SP och MPvar/är _sjukt_ bra.

Medlem

Portal. Det enda spel som gett mig en ny upplevelse sen...... Första generationens N64 lir.

Precis när den första portalen öppnade sig och jag såg mig själv genom "utgången".. Började nästan garva av hur korkat roligt det var.

På tok för länge sen jag känt så för något spel.
Grafik? Pfft. Fysik? Pffft! Nyskapande? Japp!
Inte f*n vill jag då se HL EP3 på någon top tio lista nästa år såvida inte jag får en personlig sekreterare med i boxen.
Fast det är klart. Mjölka på bara!

Medlem

Som vanligt hamnar skräpet i topp när svenska folket får säga sitt. Så numera återfinner man kalkonspelet Call of Duty 4 på samma heta lista som Bingolotto, alla genomusla Melodifestivalvinnare, Allsång på Skansen och Göta Kanal 2. Grattis!

Medlem

Guitar Hero 3, och Assassin's Creed


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Inaktiv

"6. COD4, Va kul men banan där man skulle fånga sonen förstörde spelet för mig."

Varför? Var ju en av dom bättre banorna:|

"jag tror att CoD leder dels för att fler har datorer än vad folk har konsoler."

Jag skulle gissa på att det beror på en kombination av att det har sålt bäst och att folk gillar det bäst...

"Hoppas att ryktena om ett CoD 5 med WW2-tema stämmer... för det är där som Call Of Duty ska vara. "

Nog stämmer det allt,det är bara en liten detalj,treyarch kommer att utveckla det:evil:

"Sen moste ju inte ww2 handla om normandie heller glöm inte att de var 5 år av brutala slag."

1 sep 1939 - 15 aug 1945,det är nästan 6 år det;)

"Jag säger inte att det är ett dåligt spel, men det är långt ifrån årets spel. Det bör krävas mer än en finputsning av en gammal serie för att förtjäna den titeln"

MP-läget är helt nytt...
Sen så är SP skitbra,dock så är ju själva gameplayet ganska likt dom tidigare delarna,men på vilket sätt gör det spelet sämre? Måste ett vara nyskapande för att kunna bli årets spel?
Se på smg,vad är så nyskapande med det egentligen,det är ju "samma gamla mario i ny kostym"...

"Som vanligt hamnar skräpet i topp när svenska folket får säga sitt. Så numera återfinner man kalkonspelet Call of Duty 4 på samma heta lista som Bingolotto, alla genomusla Melodifestivalvinnare, Allsång på Skansen och Göta Kanal 2. Grattis!"

Alla som röstade på cod 4 som även diggar carola,allsång på skansen och bingolotta kan räcka upp handen!:P
Nån?:(

Skriv svar