Slott förstörarna!

Medlem
Slott förstörarna!

Eller som det heter så fint på English: Castle Crashers!
Vet att det har blivir rätt så mycket prat om Xbox 360 och deras spel men dom behöver också få lite uppmärksamhet. Ska försöka att inte ta upp 360:n allt för mycket. Men i detta blogginlägg så blir det prat om Castle crashers.

Så vad är detta för ett spel? Dom flesta vet nog om det sedan länge men jag upptäckte det för typ en månad sedan. Any who! Det är ett spel som utspelar sig på riddartiden i någon magiskvärld där allting kan hända. När man startar upp spelet får man se ett inbrott och någon stjäl en magisk sten utav Kungen i landet. Som denna tjuv/magiker/nemesis/wthbbq rider på medans den karaktären som man är (finns 4 olika i början att välja på) jagar efter.

Det är en väldigt simpel historia men spelet är så fruktansvärt roligt så det är värt alla 1200 MS-point. Finns så många galna minions och härliga bossfighter, t.ex min favorit bossfight är en blandning mellan en katt och en fisk, och det blir såklart en "Catfish" och på detta monster sitter en "Nallebjörn" och styr den.
Spelet är tokigt bra och ännu bättre blir det när man spelar tillsammans med 4:a polare i CO-OP. Aldrig har medeltiden varit så intressant att spela som nu.. Va? men Thief då? undrar ni? "Pffft" säger jag!

Så ni som inte har testat detta spel och äger en Xbox 360 och råkar ha 1200 MS-points liggandes. Så tveka inte ta och köp detta underbara lir!

Nu är bloggen uppdaterad.
Så är du glad nu Mooorrrggg!!!?

#blogg

Medlem
Slott förstörarna!

Köpte det nyligen och satan vad det är skoj ^_^ Jag och en polare försöker lira insane mode, men jag tror våra karaktärer är för låglevlade. Ganska tokigt svårt ^_^


signatur

Videomupp

Medlem

Kört igenom det ett par gånger, fantastiskt underhållande spel! Senast så körde jag och fyra polare genom hela från början till slut med nya karaktärer, rekommenderas starkt!

Medlem

Verkar finnas en heldel saker att göra i det spelet, körde igenom det med 2 polare, och nu försöker vi igen med 4:a. spelare. Otroligt rörigt blir det men fan så bäst det är!

Medlem

illa att det kostar en massa MS poäng nu när man precis har köpt en ipod

1
Skriv svar