Red Steel 2 släpps nästa år

Robot
Medlem
Red Steel 2 släpps nästa år

ser lite halv intressant ut

Medlem

bra...för det första liret var inte mycket att hänga i julgranen...helt ärligt..

Medlem

bättre online? online iallafall

Medlem

hoppas dom tar bort all jävla blur. fett jobbigt.

Inaktiv

själv så tycker man red steel är ett av dom bästa spelen på Wii, bra handling, snygg grafik för att vara Wii.

och styrningen är hur bra som helst.
så Red Steel 2 ser man fram emot.

Medlem

Minns fortfarande varför Red Steel förblir minnesvärt. Har aldrig spelat spelet, men det var den första att släppa screenshots från ett Wii spel, och då blev man till sig.

Medlem

Så jätte dåligt var inte Red Steel... jag blev positivt överraskad när jag spelade de iaf.


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

ptr
Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

själv så tycker man red steel är ett av dom bästa spelen på Wii, bra handling, snygg grafik för att vara Wii.

och styrningen är hur bra som helst.
så Red Steel 2 ser man fram emot.

snygg grafik för att vara till Wii?! :s skulle lika gärna kunna ha släppts till N64 så som det såg ut.

Medlem

Hoppas det inte blir lika slött som ettan (låg framerate), som jag har själv. Och om man kan fäkta med katanan som hur man vill så blir det ett plus i kanten, för i ettan är det ju bara fasta 3 rörelser :<

Medlem
Skrivet av ptr:
Skrivet av BangBoomBang:

själv så tycker man red steel är ett av dom bästa spelen på Wii, bra handling, snygg grafik för att vara Wii.

och styrningen är hur bra som helst.
så Red Steel 2 ser man fram emot.

snygg grafik för att vara till Wii?! :s skulle lika gärna kunna ha släppts till N64 så som det såg ut.

men det var fortfarande snyggt för att vara till Wii


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Uhm.. Red Steel var juh bara dåligt? :o!

Inaktiv

äh klaga inte nu,
hur många spel kan man skjuta ihjäl folk och strimla dom med svärd i samma spel ?

visst, det är nån fördröjning när man gör vifta svärd rörelsen och sen svärdet slår nån, fast man träffar ju ,

men som helhet är det ett gediget spel värd respekt.

Medlem

Spelet är ett skämt

1
Skriv svar