Testa Nitro Stunt Racing

Robot
Medlem
Testa Nitro Stunt Racing

Ser intressant ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Nämen, jag som älskar Trackmania

Medlem

Mmm... verkar som den har kollision också vilket TrackMania saknade. Blir att testa.

Medlem

Eh va kasst, verkar inte finnas något multiplayer-alternativ.

Medlem

Ha ha ha va fränt det va ! vill ha hela

Medlem

För dom som håller på mycket med trackmania, som tillex jag ;), så kommer det att vara en grymt stor flopp.
Grejen med sånna spel är att alla ska ha lika stor chans att sätta den bästa tiden.

I det där så har man turbo, air control och collision. Det kommer inte att vara jämt.
Kan kanske vara skoj ibland, men det kommer inte slå TM på långa vägar.

TMN FTW!

Inaktiv

spelade inte jag detta på min amiga?

Medlem

Ser kul ut, skall testas.

Inaktiv

Helt ok spel!

Skrivet av Kinglevel:

För dom som håller på mycket med trackmania, som tillex jag ;), så kommer det att vara en grymt stor flopp.
Grejen med sånna spel är att alla ska ha lika stor chans att sätta den bästa tiden.

I det där så har man turbo, air control och collision. Det kommer inte att vara jämt.
Kan kanske vara skoj ibland, men det kommer inte slå TM på långa vägar.

TMN FTW!

Så länge som alla kör med exakt samma bilar så har ju alla exakt lika stor chans...


signatur

A-64 X2 5000+ - 2GB DDR2 - NVIDIA GeForce 7900 GTX - HD 800GB SATA RAID - Creative Sound Blaster X-Fi 7.1 - 24" TFT Widescreen

Medlem
Skrivet av Toye:

Helt ok spel!

Skrivet av Kinglevel:

För dom som håller på mycket med trackmania, som tillex jag ;), så kommer det att vara en grymt stor flopp.
Grejen med sånna spel är att alla ska ha lika stor chans att sätta den bästa tiden.

I det där så har man turbo, air control och collision. Det kommer inte att vara jämt.
Kan kanske vara skoj ibland, men det kommer inte slå TM på långa vägar.

TMN FTW!

Så länge som alla kör med exakt samma bilar så har ju alla exakt lika stor chans...

Sant. Den som hittar effektivast sätt att köra på vinner.

Håller själv på med TrackMania och håller inte alls med med om det som Kinglevel säger. Det här var kul och är ett givet köp
Och givetvis blev jag glad över att min gamla burk fixade att köra liret med det mesta av ögongodiset påslaget utan att förlora särskilt mycket av flytet.
Den här datorn överraskar mig gång på gång

Medlem

hmm mitt virusprogram fick rycket när ja skulle lägga in detta, Worm.P2P.generic :S

Medlem

Älskar trackmania. Ska testa detta. Laddar ner demot nu.

Medlem

Alltså... det verkar som att spelet inte stödjer multiplayer överhuvudtaget, eller har jag fel?

Inaktiv
Skrivet av Philip:

Alltså... det verkar som att spelet inte stödjer multiplayer överhuvudtaget, eller har jag fel?

1. http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=23133
2. Klicka på >> Spelets hemsida
3. Klicka på FAQ och titta på fråga 4 eller så klickar du på Presentation-stages.

Ibland verkar det jobbigt att klicka 2 gånger med musen.


signatur

mr c of clan mr

Inaktiv

Verkar intressant, tar ner det på direkten!

Medlem
Skrivet av cato:
Skrivet av Philip:

Alltså... det verkar som att spelet inte stödjer multiplayer överhuvudtaget, eller har jag fel?

1. http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=23133
2. Klicka på >> Spelets hemsida
3. Klicka på FAQ och titta på fråga 4 eller så klickar du på Presentation-stages.

Ibland verkar det jobbigt att klicka 2 gånger med musen.

Tack. Hade klarat mig utan den stöddiga kommentaren dock.

Medlem

Testat detta nu, och Trackmania är grymt, detta sög.

Varför? Ett monotont biljud hela tiden, växlingarna bara sänker volymen på ljudet o sen låter det exakt likadant igen. Öronbedövande motorljud och det är allt från vackert.

Känslan sen då, den finns inte. Tacka vet jag Trackmania <3.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Trackmania har mkt bättre känsla. Det är inte dåligt det här, men inget jag skulle lägga pengarna på.

Medlem

Tyckte inte det var bra, ingen känsla alls

Medlem

Varför skall alltid jämförelsemaffian slå till så fort det kommer något nytt? Missade jag när detta spelet sades vara bättre än trackmania?

Hursomhelst - det är så här bilspel skall se ut imo, mycket gupp, fysik och lite mer lekstuga. Jag kan förstå att bilfanatiker gillar realism osv men för mig är det ofattbart att man gör ett bilspel utan möjlighet att överdriva verkligheten. Det skall gå fort, allt skall gå sönder, mycket gupp, genvägar och annat skoj annars kan man köpa en bilbana?

Måste testa detta... angående ljud och liknande - det är ju en demo, kanske blir bättre till releasen? Var ju inte så dyrt heller...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Sjukt roligt spel, totalt overkligt men sjukt roligt.

1
Skriv svar