Filmer från Street Fighter IV

Robot
Medlem
Filmer från Street Fighter IV

Jag är riktigt imponerad, fantastisk 2.5D som de kallar det. De lyckas skapa riktigt fina animationer och allt ser väldigt modernt och snyggt ut. Första fighting spel jag är intresserad av!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

det ser faktiskt riktigt grymt ut! blev först lite ovan vid att se streetfighter i sån grafik men det gick över snabbt när jag såg video 2 lär nog skaffa det!

Medlem

ser grymt ut ska bli kul att slänga lite hadoukens till det oslagbara soundtracket om dom behåller orginalmusiken dvs.

Medlem

Själv tyckte jag att det verkligen såg skit ut, gubbarna såg ut att vara hur stela som helst.. Det var inge fel på själva stilen, men rörelserna var urk. Detta väntade man i ungefär 10år på, ne tack.

Jo, men bara för att det är ett spöa "skiten" ur gubbarna behöver inte gubbarna vara stela.
Menade inte att det ska vara en fightingsimulator, men det var ändå stelt.

I och för sig så är det bara 1% klart typ. Vi får se hur den färdiga produkten blir

Medlem

Jag gillar skarpt detta, jag själv skulle kalla det en serietidningsfajter.

Som vanligt med alla spel får man ta det för vad det är. Vad jag förstod så va det ingen fightingsimulator det handlade om, bara ett grymt spel att spöa "skiten" ur grabbarna med?

Den pillar lite på min nostalginerv också, men vi får väl se va som händer!

Mhmm, me like!

Medlem

Ser väldigt lovande ut Väldigt snygga effekter.
Hoppas att det finns ett online läge med.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

<3 hadoukens Gillar spelets grafik, mycket orginellt. frågan är om jag kommer orka med ett fightingspel .. HAr en tendens att bli ganska repetativt

Medlem

Tror faktiskt att grafiken kommer blomma fram när man väl sitter där och spelar de hela. Ser ut som de hittat en perfekt blandning av gammalt och nytt när det gäller 3d grafiken.


signatur

"It aint about power, it's about balance!" InitialD

Medlem

Det såg ju helt okej ut för att vara en så tidig version. Ogillar fortfarande 3D modellerna även om den lite tecknade stilen är rätt snygg. Modellerna är lite för biffiga. Dom ser ju ut som ihopknögglade papper när dom voltar i luften.

Medlem

Jag är inte alls särskilt impad:). Ser inte alls särskilt snyggt ut, varken grafiken eller animationerna. Hoppas dock att det är med flit, på grund av nostalgi eller liknande.

Medlem

Enda fightingspelet som jag ser fram emot förutom SF2 Turbo HD Remix.

Medlem

Ser förbannat bra ut.

Medlem
Skrivet av jingai:

Enda fightingspelet som jag ser fram emot förutom SF2 Turbo HD Remix.

MENART!! fan va nice!

Medlem

Blir till att skaffa en PS3 och sen detta. Detta var riktigt vackert i mina ögon.

Medlem

Street Fighter är väl spel till Snes? Varför kommer inte detta till Wii då? :/


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Ryu och Ken är bara pinor i arslet, hadoukenspammande karaktärer. Spela som en riktig man istället! Ge mig Zangief och min USSR-miljö så ska halomaki visa hur man gatubråkar.


signatur

// Peace

Inaktiv
Skrivet av halomaki:

Spela som en riktig man istället! Ge mig Zangief och min USSR-miljö så ska halomaki visa hur man gatubråkar.

Asuka Kazama äter feta håriga kommunister till frukost..:P

men såg faktiskt ballt ut det där..
har dock aldrig gillat SF gameplayet..för lite juggling

Medlem

fyfan vilken ful design det var. ok att dom satsar på "tecknat" men fyfan, det där var urk.
Det var alldeles för hög kontrast på färgerna. Jag hade hellre sett än mer anime-inspirerad design-stil och lite mer lågmälda diskreta färger. Mindre biffiga gubbar. Nej fan, för att fånga mitt intresse måste dom nog börja från 0.

Spelsättet såg däremot riktigt ballt ut, 2d-fighting i 3d-miljö, mums.

Medlem

kan nog bli helt okej, älskar sköna beat em ups


signatur

P.L.U.R

Inaktiv

Har potential att revolutionera fightinggenren. Igen.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem
Skrivet av F3D:

Asuka Kazama äter feta håriga kommunister till frukost..:P

Haha, som om den där lilla hentaidrottningen skulle ha nåt att ge. Zangief owns the fight, odevetdu.


signatur

// Peace

Medlem

det blir nog en 360framöver och det här liret.. ps3an lockar mig inte lika mycket, än!

Medlem

Vart besviken på utseendet, borde vara mer "cartoon" precis som trailern var (åt det hållet iaf).
Sedan så såg Ryu/Ken så biffiga ut, som om dom dopat sig dom senaste åren.
Benen var lika grova som deras midja.
Länge leve Street Fighter Alpha 3.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem
Skrivet av Boomer:

Street Fighter är väl spel till Snes? Varför kommer inte detta till Wii då? :/

Nej Street Fighter är arkad sen har det portats till väldigt många system.

Medlem

Givet köp till 360, och verkar som att dom baserar iaf Ryo och Ken mycket på Street Fighter Alpha anime filmerna? Vill minnas att dom ser rätt grova ut i dem också

Medlem

Ser helt underbart ut, hoppas bara att vi slipper vänta allt för länge.

1
Skriv svar