Metal Slug 3 plåtat, släpps nu på onsdag

Robot
Medlem
Metal Slug 3 plåtat, släpps nu på onsdag

Sweet, på tiden att det kommer nått kvalitativt på marketplace, det mesta e ju bara skräp...


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Metal Slug är GRYMT kul :D!

Medlem

Wohoo!
Min lillebror kommer bli överlycklig! Både han och jag var head over heels förälskade i spelet när vi lirade det för första gången på en semsterort i Turkiet i en liten bar som hade en (1) arkadmaskin. En arkadmaskin med Metal Slug

Medlem

Kult ju!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Grattis 360-ägare! *Kramar om sin Metal Slug Anthology till Wii*
Den bästa av de också. Zombie mega throw-up FTW!


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

Metal Slug är en riktigt bra arkad shooter! Trevligt trevligt!


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Inaktiv

Älskar Metal Slug <3
Synd att de verkar lägga på super SAI x2 filter

Inaktiv
Medlem

Metal Slug spelen var först för NeoGeo arcade maskiner.
Microsoft verkar vara desperata och har inte nya spel ide, men
det är är bra de släpper den på xbox360 mot betalning?

Medlem

Metallsnigel?

Skrivet av hest:

Metallsnigel?

[http://sv.wikipedia.org/wiki/Slug]


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Bonik:

Metal Slug spelen var först för NeoGeo arcade maskiner.
Microsoft verkar vara desperata och har inte nya spel ide, men
det är är bra de släpper den på xbox360 mot betalning?

No shit att Metal slug har sin bakgrund i arcaderna? Sjyst att kalla MS desperata när de lägger ut hel sjysta lir. Hur desperata måste inte nintendo vara med sin marketplace? Eller varför inte Sony med sina psx spel till pspen!

Det är väl snällt av MS att ge de till ett vettigt pris, jag kommer ihåg att det var definitivt inte gratis att spela i arkaderna och det var ännu dyrare om du skulle köpa det till din NeoGeo hemkonsol.

KoP
Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Bonik:

Metal Slug spelen var först för NeoGeo arcade maskiner.
Microsoft verkar vara desperata och har inte nya spel ide, men
det är är bra de släpper den på xbox360 mot betalning?

No shit att Metal slug har sin bakgrund i arcaderna? Sjyst att kalla MS desperata när de lägger ut hel sjysta lir. Hur desperata måste inte nintendo vara med sin marketplace? Eller varför inte Sony med sina psx spel till pspen!

Det är väl snällt av MS att ge de till ett vettigt pris, jag kommer ihåg att det var definitivt inte gratis att spela i arkaderna och det var ännu dyrare om du skulle köpa det till din NeoGeo hemkonsol.

Håller med.. varför kalla ms desperata?! Förstår inte det logiska i det. Ska man få skit för att man släpper något som är bra? Verkligen optimistisk attityd. Och vadå "har inga nya spel ideér"?, vitsen med arcade är ju att släppa gamla lir kontra lite nytt. NeoGeo liren ja, kostade inte spelen 1500-2000:- för en kassett?

Medlem

Jag bara ville säga vad jag tycket och det är synd att man inte får tycka vad man vill och sen blir på hoppat av andra medlemar...

Medlem

^- Gud lägger ner, din "åsikt" var provocerande och du förväntar dig inget motsvar på detta? Förklara varför du tycker MS är desperata när de lägger ut arcade games på deras ARCADE marketplace? som deras konkurrenter också gör. Ser inte logiken i det hela, och om du tycker att det är desperat av alla företag eller alla spelutvecklare i allmänhet som utvecklar "nostalgi" titlar så kan ja kanske förstå.

1
Skriv svar