Ferrari Challenge-trailer

Robot
Medlem
Ferrari Challenge-trailer

Licensspel is the shit! Not!


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Vad snackar du om? 355 challenge var ett av de bästa racingspelen som ngnsin gjorts, till skillnad mot alla andra på sin tid så var det inget arkadskit som hade maximal fov för att öka fartkänslan...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Ge mig Lamborghini Challenge. Ferrari är så överskattat och Königsegg är bara svenskt skit.

Medlem

Lät som F1 bilar när dom svischade förbi där

Medlem

Känns lite som Ferrari vill vara med lite över allt just nu

På Datorer, mobiler, spel etc etc

Medlem

Då tror jag Blimey kommer göra ett bättre jobb med deras Ferrari Project. ([http://www.blimeygames.com/site/main.php])

Medlem

det syns när det är exklusivt till ps3...i all ärlighetens namn så är detta nått som 360 inte kommer in närheteh av men vad vet jag :), inte direkt insatt i båda konsolernas prestanda men det här....fick gåshud iaf...
Men inte att klanka ned på 360:n men kan man få sån grafik på den?

Medlem

Jo, det går nog, men spelet skall släppas till Wii och PS2 också, om man ska lita på FZ


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

KoP
Medlem
Skrivet av Nimman:

det syns när det är exklusivt till ps3...i all ärlighetens namn så är detta nått som 360 inte kommer in närheteh av men vad vet jag :), inte direkt insatt i båda konsolernas prestanda men det här....fick gåshud iaf...
Men inte att klanka ned på 360:n men kan man få sån grafik på den?

Uuuuuuuuh?! Var ju inte direkt jättelätt att bedöma av ingame grafiken hur det verkligen ser ut.. svishade förbi lite väl fort. Sekvenserna i början då kameran svepte över bilen kan ju lätt varit renderade. Eller hur? Tycker System 3 ska fokusera på att få ut en ny Last Ninja istället.

Medlem

Finns det något bra en fabrikats licens bilspel förutom Segas gamla Ferrari spel som är bra?

Medlem

Saken är ju att Ferrari brukar vara ruskigt petiga med sina produkter. Tror nog dom satt ganska höga krav på detta spel för att System3 ska få göra spelet överhuvudtaget.

En ferrari skall vara röd ! annars är det ingen ferrari. Go fasta red


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

1
Skriv svar