170 000 koreaner i betatest av Counter-Strike Online

Stor mening att spela CS man blir ju för fan-tomen dödad efter 5 sekunder av ett über proffs som aldrig lämnat pojk/flick rummet.


signatur
Medlem
Skrivet av Gagoff:
Skrivet av tman:
Skrivet av Gagoff:
Skrivet av tman:
Skrivet av xhosa:

ni hao?

Ngoh hó! dòh jê LËi man hao!

nånting med kärlek?....

i övrigt känns det ju oerhört nyskapande att nylansera cs... eller inte

Ne, det blev igentligen lite konstigt där för han skrev på mandarin och jag på cantonesiska. Hans hao är lika med min hó.

How are you?

I'm fine! Thanks for asking!

ah, japanska är inte min grej
en nätpolare lärde mig dock "ngo oi lei", eller hur det nu skrivs med våra bokstäver, som betyder "jag älskar dig"... oh well

Mandarin är iofs en form av kinesiska..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Cs Online, seriöst...hahaha.
Vilken dynga.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Inaktiv

Det där är inte source motorn.. med tanke på inga reflektioner i kikarsiktena osv.

Sen såg vapnena ut att vara samma som vi har fast med andra skins..
typ druganoven = autosnipern sen
jackhammern=autohaglet och sen
XM8 = kriegen osv

xm8 = http://world.guns.ru/assault/as61-e.htm

Medlem

värdelöst spel imo, men jag sympati lider med alla som önskar det kom till europa!

Medlem

Tittar på screenshots och skrattar gott när jag drar igång CoD4.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Stackars koreaner...

Medlem

kan ju vara så att koreaner inte har senaste datorerna direkt. Då är det ju rätt korkat att göra ET CS som ser ut som crysis på koreanska.

Om det nu står att det är source motorn så är det nog så med. Men den kan ju ha bantats på tekniska detaljer av just den anledningen som jag skrev ovan.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv
Skrivet av Gagoff:

ah, japanska är inte min grej
en nätpolare lärde mig dock "ngo oi lei", eller hur det nu skrivs med våra bokstäver, som betyder "jag älskar dig"... oh well

dear god :|:up:

Skrivet av KlosterKatten:

Mandarin är iofs en form av kinesiska..

:D:$

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Gagoff:
Skrivet av tman:
Skrivet av Gagoff:
Skrivet av tman:
Skrivet av xhosa:

ni hao?

Ngoh hó! dòh jê LËi man hao!

nånting med kärlek?....

i övrigt känns det ju oerhört nyskapande att nylansera cs... eller inte

Ne, det blev igentligen lite konstigt där för han skrev på mandarin och jag på cantonesiska. Hans hao är lika med min hó.

How are you?

I'm fine! Thanks for asking!

ah, japanska är inte min grej
en nätpolare lärde mig dock "ngo oi lei", eller hur det nu skrivs med våra bokstäver, som betyder "jag älskar dig"... oh well

Mandarin är iofs en form av kinesiska..

Det är väl en frukt åtminstone?

Medlem

counter-strike 1.3 var kul, nu har dom ändrat så mycket att det inte är värt att spela längre.

Inaktiv
Skrivet av nudelsdesign:

kan ju vara så att koreaner inte har senaste datorerna direkt. Då är det ju rätt korkat att göra ET CS som ser ut som crysis på koreanska.

Om det nu står att det är source motorn så är det nog så med. Men den kan ju ha bantats på tekniska detaljer av just den anledningen som jag skrev ovan.

tvivlar starkt på att koreanerna inte har så moderna datorer, tror det är helt och totalt tvärtom


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

12
Skriv svar