Änglar faller i Homeworld 2

Robot
Medlem
Änglar faller i Homeworld 2

Tufft, får testas.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Bra spel men tyvärr underskattad som allt relic gör och lite väl okompatibelt med Vista.

Behöver någon hjälp med att få det att funka är det bara att PMa mig.

Medlem

Trodde först att det var en dålig rubrik på nyheten.
Angels Fall = Änglar(na)s Höst. Sen läste jag dock att modden heter Angels Fall First, så blir ju Änglar faller först.

Inaktiv

Riktigt bra spel i grunden, beklagligt att det nog tog slut på det hela i och med nr. 2 av Homeworld.

Medlem
Skrivet av steppas:

Riktigt bra spel i grunden, beklagligt att det nog tog slut på det hela i och med nr. 2 av Homeworld.

Har du inte hängt med i ryktes-djungeln?
Relic höll ju på att köpa tillbaka rättigheterna för Homeworld (!!!!)


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Har inte ens spelat klart ettan :F

Medlem

shit va sugen jag blev !

Medlem

hmm, hoppas de fixar till svårighetsgraden ifall de gör en 3a sen senare iaf, de blev riktigt svårt ganska tidigt i 2an.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Är inte Point Defense Systems "THE mod" till HW2?
PDS är ju enorm i jämförelse med denna mod, samt inne på sin tionde utgåva eller mer

Inaktiv
Skrivet av Håkan:

Trodde först att det var en dålig rubrik på nyheten.
Angels Fall = Änglar(na)s Höst. Sen läste jag dock att modden heter Angels Fall First, så blir ju Änglar faller först.

Nja, Angels' Fall betyder Änglar(na)s höst. Angels Fall betyder Änglar faller.

Medlem
Skrivet av Dumlen:

hmm, hoppas de fixar till svårighetsgraden ifall de gör en 3a sen senare iaf, de blev riktigt svårt ganska tidigt i 2an.

Det är ju det som är en del av den stora behållningen av Homeworld. Att kampanjen inte är lika busenkel som många andra spel.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem
Skrivet av HYBRiS:
Skrivet av Dumlen:

hmm, hoppas de fixar till svårighetsgraden ifall de gör en 3a sen senare iaf, de blev riktigt svårt ganska tidigt i 2an.

Det är ju det som är en del av den stora behållningen av Homeworld. Att kampanjen inte är lika busenkel som många andra spel.

Exaktamundo!


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

uh uh, håller på att försöka sno ~100 skepp från fienden. Inte så lätt :3

1
Skriv svar