Yakuza 3 filmat

Robot
Inaktiv
Yakuza 3 filmat

Sämsta trailer jag sett på länge.

Medlem

Ok... bara jag som funderar VARFÖR de har musik av Petter som försöker rappa på japanska till trailern?
Inte riktigt vad man kopplar ihop med samurajer och liknande.

Men spelet såg kul ut iaf, får hoppas att den låten inte finns med i spelet som stämningshöjande stridsmusik.

Medlem

Verkar som de tagit en hel del från Musashi sagan, känner igen en hel del scener samt vissa karaktärer som te.x munken, han med lie och kedja, killen med spjut... tycker munken ser likadan ut var man än ser han, må det vara manga (Vagabond) eller live-action (Musashi) ;D

Verkar vara ett intressant spel, hade jag haft PS3 hade jag defenitivt kollat in det.

Medlem

Dåligt gameplay precis som sina föregångare :/ Ingen annan än jag som längtar till ett samurai spel där one hit är likamed en plågsam död? Som i bushido blade :/ Vill inte ha flera dantes utklädda till samuraier som gör massa löjligt tjafs

Inaktiv

Värsta nice spel! Fick lite Samurai Champloo vibbar av trailern, blir definitivt ett köp när det väl släpps i europa.

Medlem

Såg ganska roligt ut. Synd att man inte äger eller planerar att köpa ett PS3.

Inaktiv

längsta trailern ever..

såg ballt ut massvis o göra
inte minst snusk minigames mot slutet..

Medlem

Ser ut som Tecken men ser rätt häftig ändå.

Inaktiv

Gillade känslan spelet gav, trodde först det skulle vara nått kasst som i Genji stilen men ser lite ut som Assassins Creed, bara inte lika snyggt o lite mer rollspel än bara äventyr.. me like!

Medlem

Verkar coolt, mer minigames till folket.

Snusk? Var såg ni det?


signatur
Inaktiv
Medlem

vad är det för sorts spel? fattade egentligen inget, halvnakna töser, kortspel, svärd fighter....djup story eller nått kanske? vad är detta för nått ?

Medlem
Skrivet av Nimman:

vad är det för sorts spel? fattade egentligen inget, halvnakna töser, kortspel, svärd fighter....djup story eller nått kanske? vad är detta för nått ?

Det är allt det, har du aldrig spelat Shen Mue? ;D

Medlem

Så fort det är lite naket blir det ett givande spel, detta spel har även massa action i det. Givet köp när jag köper mig en ps3 - som blir efter att jag köpt en ny tv... så om 1 år kanske.

Medlem

Köpte första Yakuza till PS2 billigt för 2 månader sedan. Riktigt kul, och ser fram emot att spela tvåan när det kommer till PS2 nästa år.

Trean har dock inte imponerat mig så mycket av det jag sett ännu. Denna trailer var ju urusel. Men man får väl se.

1
Skriv svar