Biokväll - Hangover *Se omedelbums

Flakmonkey
Biokväll - Hangover *Se omedelbums

Det är lustigt hur saker och ting alltid har en tendens att gå i trender - alltså inte bara mode, musik, etc utan det man själv pysslar med på fritiden. Biotittande är en typiskt sån grej för mig. Jag älskar att gå på bio, finns få nöjen som är lika enkla men ändå så trevliga och sociala (så länge du inte går själv) som att gå på bio. Åk till en biograf med en kompis(ar), köp biljett och lite snask, sitt där i ett par timmar och diskutera sedan filmen med dem du sett den med. Inget extremt utan bara en trevlig och avslappnad kväll som inte kommer gå ut över följande dagars välmående.

Hur som helst så tycks det nu som om jag påbörjat en biotrend. Förra veckan såg man Terminator 4 (helt okej rulle som inte drar namnet i smutsen men som knappast når upp till de två första) och idag är det alltså dags för Hangover. En helt annan typ av film då det är en komedi av rätt "omoget" slag vilket är härligt som omväxling. Ska bli riktigt kul att få skratta lite i grupp igen. En komedi kan verkligen lyfta av att man ser den på bio. Minns när man såg Borat och hela biografen garvade halvt ihjäl sig under brottningsscenen, då blir det liksom ännu lite roligare. Min granne till höger trillade till och med ur sin stor (satt längst fram) vilket förhöjde stämningen ytterliggare en aning...

Men nej, nu ska jag invänta arbetsdagens slut här så att jag kan ta mig från Sergel i god tid så att jag hinner köpa snask i godisbutiken vid hötorgets t-bana (bästa utbudet i stan?) och jag tar och lämnar er med en trailer från filmen, om du nu skulle ha missat den av någon anledning ^^

<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/5Kofx4RRnTk&hl=sv&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/5Kofx4RRnTk&hl=sv&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>

Uppdatering
Nu har man hittat tillbaks till datorn och kan bara konstatera att den var riktigt riktigt rolig. Länge sen jag skrattade så mycket under en film och även om många (läs alla) av situationerna var extrema exempel så kan man faktiskt känna igen sig i själva grejjen av att verkligen inte veta någonting av vad som hänt och försöka pussla ihop det hela... Eller så är jag kanske bara jag som är konstig och den enda som känner igen sig i det? ^^

#blogg

Medlem
Biokväll - Hangover *Se omedelbums

Been there done that. Men varför hänga upp sig?


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Tänkte att jag skulle se rullen nästa vecka, ser framemot det! Gillar scenen i trailern när Tyson knockar Skägget, man kan nästan känna tryckvågen i det slaget

Och angående Borat så hoppas jag att Brüno blir lika kul, scenen när han döper bebisen till O.J. i en talkshow verkar bli den nya brottningsmatchen!


signatur
Medlem

Måste verkligen se den filmen!


signatur

Rawr

Inaktiv

bara du som super för hårt bejbi. Här ser du nykterheten sälv!


signatur

To swing is not to Wii.

1
Skriv svar