Aviserat, filmat & plåtat: Underwater Wars

Robot
Medlem
Aviserat, filmat & plåtat: Underwater Wars

Ser bra ut, tråkigt att det kommer 09 bara

Medlem

Jo, men grafiken tycker jag verkar lite dålig, om man jämför med Crysis t.ex. som jag verkligen får en känsla av att detta spel vill utmana så tycker jag grafiken i Underwater Wars ligger mellan Far Cry och Crysis, dock kan det vara en tidig visning och allt kan ju bli bättre då det fortfarande är 2007 och de säger att det ska komma 2009...


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Det såg läckert ut, men om spelat skal utspela sig i och brevid vattnet borde dom inte lägga mer kraft på vågor och strömmar i vattnet.
Det vore trist att bara dyka omkring i stiltje.

Medlem

Med tanke på hur stolta och hur mycket dem skryter om sin grafikmotor så tycker jag inte att det var speciellt imponerande. Men som sagt, det är ju i en tidig version av spelet.

Medlem

Coming soon 2009 HAHA! Tillåt mig att småle...

Ser ut som en billig motor med mycket bloom och annat kladd för att dölja hur dåligt den egentligen ser ut. Typ en blandning mellan doom 3 motorn, Bf2 motorn och far cry.. pff Under vattnet krigen kommer floppa stort. Och 2009? gimme a break...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Tyckte det verkade rätt okej i början men sen när de började spotta ur sig buzzwords som känns självklara i en modern motor som tex occlusion culling (dvs rendera inte sådant som inte spelaren kan se) och dynamic lightning så kändes det som att någon borde visa för dem vad de verkligen tävlar mot för spel idag. Får se 2009, om de nu kommer något av detta 2009.

/ LordDaimos

Medlem

"Soon" jo ja, mitt soon är typ 1-6månader framåt när det gäller spel .


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Filmkvaliteten var ju inte den bästa på denna film så den återger nog inte motorn så bra som den borde. Ge oss en HD-film istället så ser det nog bättre ut.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

1
Skriv svar