Shopping på Elgiganten

Medlem
Shopping på Elgiganten

Idag var det dags att åka till Elgiganten tyckte pappa, och med tanke på att jag inte ser hur detta kan sluta illa så hängde jag såklart med :).

Det börjar bra, i bilen får jag reda på varför vi åker dit.. vi ska kolla på ny tv. Detta är bra för vår tv är för liten för vardagsrummet och hänger inte alltid med längre, plus att jag får den gamla (LG 37" HD-LCD).

Hör och häpna!, tv'n som drar åt sig vår uppmärksamhet är *trumvirvel*... Samsungs 55-tums LED-tv. För endast 34000 blir den vår... Vi stod i cirka 2 timmar och kollade, testade, diskuterade, gnällde, avundade och nån stans under denna tid så beställde vi en tv för 34000.
Så nu sitter jag och far och väntar på att det ska bli fredag för då kommer tv'n för den fick inte plats i vår bil, hehe ^^. Till råga på allt så tycker pappa att vi ska utnyttja den fullt ut så jag FÅR ett ps3 för att vi ska kunna kolla på blu-ray film, och dessutom uppgraderar vårat tv-abonnemang till HD.
Detta har varit en sjuk dag och hoppas fredag kommer snart för bilden på tv'n är sjuk och jag får inte koppla in ps3't i gamla tv'n.
Hoppas tiden går snabbare av att åka till göteborg imorrn och kolla Sverige-Malta...Heja Sverige!!...*suck*

Är den inte fin...

#blogg

Medlem
Shopping på Elgiganten

ja grymt snygg! renstilig och stor + platt... bra köp och grattis till tvn


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Visst, snygg och stor men det finns större för mindre pris!
Jäkligt dyrt men 34000 ju.


signatur

Wai

Medlem

Här har man pengar så det rinner över. Glöm inte att köpa LittleBig Planet och andra spel


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

ja grymt snygg! renstilig och stor + platt... bra köp och grattis till tvn

Skojja inte att jag längtar tills fredag, blir att kolla hd direkt

Medlem
Skrivet av Godnoken:

Visst, snygg och stor men det finns större för mindre pris!
Jäkligt dyrt men 34000 ju.

men det finns inte bättre bild, första nånsin att få 10/10 av tidningen M3

Medlem
Skrivet av Crawller:

Här har man pengar så det rinner över. Glöm inte att köpa LittleBig Planet och andra spel

man vet väl vad pengarna ska läggas på ;)^^.. PES09 ska införskaffas direkt och sen vet jag inte, spelar ju mest på dator nu :S

Medlem

37" inte räcker? Önskar föräldrarna här säger detsamma om våran 32". 34000 är lite saftigt tycker jag också, men grattis får man säga. Att få en PS3 gör inte det sämre. Tänk på oss stackare när du sitter och lirar bara.

Medlem
Skrivet av Dvorak:

37" inte räcker? Önskar föräldrarna här säger detsamma om våran 32". 34000 är lite saftigt tycker jag också, men grattis får man säga. Att få en PS3 gör inte det sämre. Tänk på oss stackare när du sitter och lirar bara.

Ska tänka på er och skicka mina upplevelser med telepati ^^.
Bilder kommer sen när allt är uppe och fixat då kan du änvända den för att visa för föräldrarna att det finns tv-apparater som är för små

1
Skriv svar