Grand Theft Auto 4 plåtat - igen

Robot
Inaktiv
Grand Theft Auto 4 plåtat - igen

Ge mig

Medlem

gillar bilden där han klättrar på lastbilen

Inaktiv

GTA har bara blivit sämmre och sämmre. SA tog priset för mig, har inga som helst förhoppningar på detta.

Medlem

Ser ut som dom finputsat grafik och grejer. Längtar som bara den på det!

Skrivet av Tigersharkswe:

GTA har bara blivit sämmre och sämmre. SA tog priset för mig, har inga som helst förhoppningar på detta.

Sämmre och sämre? Det tycker jag verkligen inte, Gta 2 -> Gta III
Oj, GTA III Var så bra fruktansvärt bra.
GTA III -> Vice City
Vice City underbara Scarface stilen, Motorcyklarna, Musiken allt var bara rätt "gangster" stil på det.

SA var okej men visst, jag håller med dig om att det inte riktigt föll mig i smaken. Men sämre och sämre tycker jag inte. Har höga förväntingar på GTA 4 och tror det kommer bli grymt då det inte följer den vanliga trenden inom GTA att bli störst mafia boss. Tror på det råa NY temat som pumpades med GTA III.

Men smaken är som julskinkan, delad

God Jul och Gott Nytt


signatur

Nämen!

Medlem

Gillar att man kan klättra på bilar ect


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ser coolt ut, äntligen något nytt istället för uppgraderade grafikmotorer.

Medlem

Bilden där han hänger på sidan av lastbilen är ju stenhård


signatur

// Peace

Medlem
Skrivet av Struggle:

Men smaken är som julskinkan, delad

Min är då fan uppäten

Visst SA story är inte den bästa när man tänker efter, men undertiden jag lirade igenom SA för första gången kändes allt fräsht på något konstigt sätt, kommer ni inte ihåg första gången man kom utanför första Los Santos, och man fick uppdraget att möta om Catalina(?), den där freak-bruden, kändes som en evighet att åka till henne pga man aldrig har åkt en sådan sträcka i ett GTA lir.

Börjar verkligen brännas GTAIV, ge mig release i Q2 2008 tomten ;>


signatur

NinjaSkitz.

Medlem
Skrivet av Skitz:
Skrivet av Struggle:

Men smaken är som julskinkan, delad

Min är då fan uppäten

Visst SA story är inte den bästa när man tänker efter, men undertiden jag lirade igenom SA för första gången kändes allt fräsht på något konstigt sätt, kommer ni inte ihåg första gången man kom utanför första Los Santos, och man fick uppdraget att möta om Catalina(?), den där freak-bruden, kändes som en evighet att åka till henne pga man aldrig har åkt en sådan sträcka i ett GTA lir.

Börjar verkligen brännas GTAIV, ge mig release i Q2 2008 tomten ;>

Jo, GTA SA var ju så himla stort jämfört med de gamla spelen, och själv tycker jag fortfarande det är kul att köra, finns också bra multiplayer moddar så att runt 100 pers kan vistas online, kanske lite buggit men kul med några vänner i alla fall.

Tror att GTA IV kommer bli grymt, sedan ser det ju bara för kul ut att hänga efter en lastbil eller helikopter! ^^


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av arnetegel:

Ge mig

Medlem

Precis som Halo, en överskattad serie :).

Medlem
Skrivet av liath:

Precis som Halo, en överskattad serie :).

Blanda inte Halo med GTA...det är två heeelt olika genre och stil....Halo är bara en nörd spel och överskattades av några och älskades av andra...GTA har alltid levererat i alla 5 spelen som släpptes...Tror med ny miljö, story, grafikmotor och roll kommer endast göra nåt bättre:)


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Inaktiv
Skrivet av liath:

Precis som Halo, en överskattad serie :).

Nu överdriver du lite, måhända är de senaste spelen överskattade men de äldre spelen går inte att jämföra med Halo-serien.

Medlem

blä

hatar gta

Inaktiv

Hatar alla som säger överskattat, alltid personer som inte ser charmen i det överhuvudtaget. Har antagligen ett IQ på 43....
Kan inte säga så stora saker är överskattat. Direkt när någonting är gillat av flera så blir det överskattat. Smart.
Du är mobbad, du är underskattad, bögar....

Skrivet av iPlay:

Hatar alla som säger överskattat, alltid personer som inte ser charmen i det överhuvudtaget. Har antagligen ett IQ på 43....
Kan inte säga så stora saker är överskattat. Direkt när någonting är gillat av flera så blir det överskattat. Smart.
Du är mobbad, du är underskattad, bögar....

De är bara sotis och kinkiga för att tomten gav lillebror det där stora paketet med en röd bobbycar i som de egentligen ville ha.

(GTA 4 kommer rocka sönder vår värld)

Medlem

Älskar hela GTA serien. 2d samt 3d. GTA SA, visst combat var ju inte så kul men man blev så jävla insatt i hela spel världen med storyn, och alla små saker man märker... Det var verkligen imponerande hur dom lyckades få in så mycket och göra en levande spelvärld. Ja, det är bara att gemföra alla dåliga kopior.
Nu när det är GTA4 med såkallad next gen så kommer mina händer att darra när jag öppnar lådan och startar min xbox. DET SKALL BLI ÄVENTYR AV DEN KRIMINELLA SMAKEN.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem
Skrivet av Tigersharkswe:

GTA har bara blivit sämmre och sämmre. SA tog priset för mig, har inga som helst förhoppningar på detta.

SA var ju en suverän vidareutveckling av serien, allting var mer och bättre.. Ett av de bästa PC-spelen någonsin, och då gillar jag inte ens hiphop eller är det minsta intresserad av svart kultur egentligen.

Älskar friheten i spelet, karaktärerna är helt okej eller to.m riktigt bra ofta, variationen på uppdragen är perfekt, det är lagom svårt, spelet är mycket större än de tidigare, cyklen i spelet är enormt kul att använda.. Tror jag använde den typ 80% av tiden.


signatur
Medlem
Skrivet av iPlay:

Hatar alla som säger överskattat, alltid personer som inte ser charmen i det överhuvudtaget. Har antagligen ett IQ på 43....
Kan inte säga så stora saker är överskattat. Direkt när någonting är gillat av flera så blir det överskattat. Smart.
Du är mobbad, du är underskattad, bögar....

Det är bra att det finns motvikter för annars hypas spel till oändlighet... vilket väldigt få spel förtjänar.

Medlem
Skrivet av Grön:

De är bara sotis och kinkiga för att tomten gav lillebror det där stora paketet med en röd bobbycar i som de egentligen ville ha.

(GTA 4 kommer rocka sönder vår värld)

Eller dåligt uppfostrade, eller uppfostrade med en mor med schal på huvudet.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Får se.. alla trodde juh mkt om crysis men det blev juh som de blev. Nja ser hellre fram emot Bia Hell's Highway än sådana här titlar.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Får se.. alla trodde juh mkt om crysis men det blev juh som de blev. Nja ser hellre fram emot Bia Hell's Highway än sådana här titlar.

Går väl inte direkt jämföra Crysis-hypen med Gta 4-hypen?


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Struggle:

Ser ut som dom finputsat grafik och grejer. Längtar som bara den på det!

Skrivet av Tigersharkswe:

GTA har bara blivit sämmre och sämmre. SA tog priset för mig, har inga som helst förhoppningar på detta.

Sämmre och sämre? Det tycker jag verkligen inte, Gta 2 -> Gta III
Oj, GTA III Var så bra fruktansvärt bra.
GTA III -> Vice City
Vice City underbara Scarface stilen, Motorcyklarna, Musiken allt var bara rätt "gangster" stil på det.

SA var okej men visst, jag håller med dig om att det inte riktigt föll mig i smaken. Men sämre och sämre tycker jag inte. Har höga förväntingar på GTA 4 och tror det kommer bli grymt då det inte följer den vanliga trenden inom GTA att bli störst mafia boss. Tror på det råa NY temat som pumpades med GTA III.

Men smaken är som julskinkan, delad

God Jul och Gott Nytt

Visst när GTA III kom det var soft det var något helt nytt. Men vice city, san andreas? Come on... Enda GTA lyckats grymt med det är Liberty stories på PSP att man kan lira mot varandra, det är skit kul

Inaktiv

GTA-serien överskattad? Ja nu har jag hört det mesta


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

GTA-serien är bland dom bästa spelen som finns.
GTA har också bara blivigt bättre och bättre, jag tycker San Andreas är det bästa i serien imo.
Att man är neger och det utspelar sig i "ghetto stil" bryr jag mig inte, det är minnst lika "häftigt" som scarface, Mafia, ryskmafia stilarna, men många verkar vara upprörda av det, förmodligen för at dom kanske blev retade av hiphop kidsen i skolan


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

GTA:Sa var sämst, pga just ghettot.. Killen som man spelar har typ allting i slutet sen kommer hans idiotiska bror och säger, Bah Hooden leen vi måste taa tillbaka deeen.. Jag skulle bara säga nej tack dom där asbest husen kan klara sig själva.

Körde inte igenom spelet pga näst sista uppdraget då man skulle just ta tillbaka den där jävla hooden.

Medlem

Helt ärligt, vad är det jag läser? Varför är det så många som grinar och whinar över att "GTA SA var ghetto - bubuhubu", lol.

Väx upp förfan! Jag har aldrig träffat på så patetiskt insnöade människor som er som inte gillar SA bara för att det var en "annan kultur", det är bra med variation. Jag hade blivit lika glad över spelet om man spelade som en mustaschgubbe på en chopper som hade en elgitarr uppkörd i röven.

Om ni inte gillar GTAspelet endast för att kulturen i det inte föll er i smaken så gillar ni, helt enkelt, inte GTAserien lika mycket som ni tror eller påstår att ni gör.

Respektera och acceptera skillnaderna, sist men inte minst; gå och lägg er!

- Tack.


signatur

// Peace

Medlem
Skrivet av halomaki:

Om ni inte gillar GTAspelet endast för att kulturen i det inte föll er i smaken så gillar ni, helt enkelt, inte GTAserien lika mycket som ni tror eller påstår att ni gör.

Respektera och acceptera skillnaderna

alltså man kan inte gilla allt.. Om GTA helt plötsligt skulle bli ett Nazi spel där man t.ex skulle gasa judar och vara Chaufför till Hitler.. och då man säger nej jag tyckte inte om det.. Men annars så har alla GTA spelen varit bra. Så tycker man inte om hela gta-historien? Det är nog du som skall acceptera skillnader och även att man får tycka som man tycker. GTA: SA var sämst enligt mig..

Medlem

Haha, det är ju klart att du får säga vad du tycker om spelet, jag hindrar dig absolut inte. Det jag dock påpekade i mitt inlägg var att argumentet för varför just SA är dåligt är skevt; endast för att det är en ghettokultur som huvudhandling. SA har allt det roliga som alla föregående GTAspelen har, multiplicerat med ungefär fyra. Jag tycker bara att det är så trångsynt att just en sådan sak som att "det är ett ghetto" kan fördärva hela spelet för vissa.

... och det där med att GTA skulle bli ett nazispel gick väl till en enorm överdrift, eller, tycker du inte själv det?

Aja, alla tycker som sagt olika, och även det är ju bara att respektera... men ibland är det svårt då anledningarna är så konstiga.


signatur

// Peace

12
Skriv svar