Crytek hälsar god jul, bjuder på nya Crysis-kartor

Robot
Crytek hälsar god jul, bjuder på nya Crysis-kartor
Medlem
Crytek hälsar god jul, bjuder på nya Crysis-kartor

dom skulle ju kunna få ut patchen med


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Bra att dem skönter om sitt crysis.
Personligen har jag droppat att hålla koll på den scenen helt var väldigt besviken på gameplayet osv , Vote Cod4 for game of the year 4 sure.

Inaktiv

Har bara lirat demot till Crysis, men är multiplayer-delen någonting att ha?
Vart lite sugen att fixa spelet, om det nu är värt det med multiplayer-delen.


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem

No idea , körde betan otroligt buggig men fullversionens är nog annorlunda.

Medlem

Maximum.Christmas, fyndigt :>


signatur

NinjaSkitz.

Medlem

single-play va guld, men mp ... jag vet inte .. :/


signatur

"The new Quake-43 game blows my mind. It's even better than Super Turbo Turkey Puncher" Timmy Rogers

Medlem

Jag får error när jag försöker öppna denna filen.

Medlem

Crysis multiplayer buggar väldigt mycket, så patchar är ett måste.. och det var på tiden att dom släppte fler banor, finns typ bara 10 banor i orginalspelet.. nu finns det ~15 liksom, fortfarande alldeles för lite imo

Medlem

Vad kostar datorn som de där screenshotsen är tagna på? 50 000 kr? Nej, Crysis blev årets besvikelse. Tacka vet jag spel som går att spela...

Inaktiv
Skrivet av Johan:

Vad kostar datorn som de där screenshotsen är tagna på? 50 000 kr? Nej, Crysis blev årets besvikelse. Tacka vet jag spel som går att spela...

hmm... bara för att din dator inte klarar att köra crysis så anser du att spelet är årets besvikelse? borde du inte vara besviken på din dator? spelar full high och njuter varje sekund, ett av årets bästa spel.

Medlem

Jag kanske borde lira klart. Slutade spela halvvägs genom alien stället.
Väntar väl på en patch kanske.
Jag hatade Far Cry, tyckte att det var riktigt platt. Crysis är dock rätt så bra.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

Jag förstår inte hur någon kan klaga på 15 banor. Det känns apmycket. Det stora flertalet banor till spel kommer ju alltid från MOD-communityn och Crysis har ju släppt karteditorn så det lär ju inte dröja allt för länge.

15 bra balanserade kartor är riktigt bra enligt mig.
Var glad.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Bra att dem skönter om sitt crysis.
Personligen har jag droppat att hålla koll på den scenen helt var väldigt besviken på gameplayet osv , Vote Cod4 for game of the year 4 sure.

Hm, känner tvärtom. COD4 är en enorm besvikelse. Alldeles för lätt spel, klarade det på två dagar på näst svåraste nivån. Dessutom mesiga vapen, stelt och monotont gameplay och känslan av att springa i en snitslad bana var påtaglig. Det positiva med COD är att det flyter perfekt med grafiken på max men det borde det göra eftersom banorna är så små, fysiken obefintlig och texturerna relativt odetaljerade.

Den ambition som Crysis har är långt bortom COD4 och spelet flyter oklanderligt på min dator (C2D 2.4 ghz, GF8800GTS, 3GB Ram) med allt på "very high" utom vatten. Dock hackar det rejält på vissa banor där "mycket händer på en gång". Men spelet är ju dock utvecklat för att ligga lite i framkant angående hårdvarukraven så när man köper en ny dator nästa gång så borde det flyta perfekt.

Den enda buggen jag stött på är att grafiken blir förvrängd när man använder sniper scope på en viss bana, annars buggfritt.

Jag tror att folk felaktigt fått för sig att Crysis ska vara så "optimerat" att man ska kunna spela det med allt på very high med bra fps på en dator som blev omodern förra året..... Ett tecken på att det är bra utvecklat är att det är snyggare än de allra flesta spel även om man sätter ned allt till "low" och då flyter det minsann perfekt!

Inaktiv

COD4 vs. Crysis.
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/150733.html?pla...

Personligen så tycker jag att Crysis MP är riktigt bra, speciellt powerstruggle (Mesa). Riktigt jeffla ballt....sålänge det inte finns hackers/cheaters vilket är det största problemet just nu.

Medlem

Den som klagar på Crysis har inte provat spela med hög upplösning på very high, för då kan man omöjligt klaga såvida man gillar genren och inte är helt blind.
Utan tvekan årets bästa spel. Inget annat FPS är ens i närheten. Detta av två anledningar. Dels den totalt överlägsna och banbrytande grafiken/fysiken och dels Cryosuiten med tillhörande customiserbara vapen. Varenda sekund av spelet är en njutning.

Medlem
Skrivet av Johan:

Vad kostar datorn som de där screenshotsen är tagna på? 50 000 kr? Nej, Crysis blev årets besvikelse. Tacka vet jag spel som går att spela...

Bara så du vet kan du köpa en dator för 8000kr ink frakt som klarar Crysis med 1280x1024 + Very High med 30+ fps

Skrivet av Lanparty:
Skrivet av Johan:

Vad kostar datorn som de där screenshotsen är tagna på? 50 000 kr? Nej, Crysis blev årets besvikelse. Tacka vet jag spel som går att spela...

Bara så du vet kan du köpa en dator för 8000kr ink frakt som klarar Crysis med 1280x1024 + Very High med 30+ fps

Jo men då skulle jag faktiskt hellre köpa en konsol för halva de slantarna eftersom jag nyligen fräschat upp datorn


signatur
Medlem

en dator för 8000 som klarar crysis på 1280 och very high? med minst 30 fps och upp? lol lr.
8000 ger dig hälften av vad du behöver förutsatt att du köper dom billigaste delarna som finns.


signatur

//monster

Medlem

Nej faktist inte b3pp0, för 8 tusen får man en top dator. Dock inte SLI, då får du lägga till ca 1700:-. 8800gt, core2duo e6850 och 4gb ram räcker eller? Och om du bara uppgraderar blir det billigare ändå typ runt 5500:-. Veryhigh i 1280x1024 och med en fps på 30+ är inte möjligt om du inte har antingen tweakad cfg eller SLI...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

FUCK varför får inte vi COD4 spelare några kartor

1
Skriv svar