Filmat & fotat: Ninja Gaiden 2

Robot
Medlem
Filmat & fotat: Ninja Gaiden 2

Ser bra ut, förutom att samma move kom åter.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

laggig film


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Ser bra ut


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

KoP
Medlem

Usch.. förstår mig inte på såna här spel.. hack, slash, hack, slash, hack, slash, hack, slash.. osv osv osv osv osv.. lika djupt som en vattenpöl..

Flakmonkey
Skrivet av KoP:

Usch.. förstår mig inte på såna här spel.. hack, slash, hack, slash, hack, slash, hack, slash.. osv osv osv osv osv.. lika djupt som en vattenpöl..

Är väl ungefär lika djupt som ett FPS isf? Peka, klicka, peka, klicka, peka, klicka...

Tycker faktiskt Ninja Gaiden har bra mycket mer djup än de flesta spelen. Det kräver iaf betydligt mer av spelaren i form av skicklighet för att du ska klara av det än vad som är normalt i dagsläget..

Inaktiv

Ninja Gaiden på xbox är ett av det allra bästa spelen jag spelat någonsin. Grafiken är toppklass på den gamla konsollen. Spelet är svårt, riktigt svårt. Men det är aldrig orättvist svårt. Motståndarna "fuskar" inte, eller tar till tjuvknep, som i så många andra spel, utan de är helt enkelt duktiga på att slåss. Klarar du inte av det beror det på att du helt enkelt inte är tillräckligt duktig. Återstår att träna upp din skicklighet. Man eggas att hela tiden spela vidare och att bli bättre.

Styrningen är mer exakt än i något annat spel, vågar jag lova. Det finns inga ursäkter, om du inte klarar av att manövrera ut dina fiender; Ryu, på skärmen, gör exakt vad du styr honom till att göra. Storyn? Ja, jag ansåg att sagan bakom var mer engagerande än i många andra spel där man skall slakta horder av elakingar. Sagan är inte krystad och konstruerad, utan mer rättfram och trovärdig.

Ninja Gaiden 2 ser ut att vara ännu mer av det goda. Visst liknar det till stora delar Ninja Gaiden, men det ser jag som något positivt; varför ändra på något som var fulländat från början? Det enda som jag reagerade på i denna trailer, var att en del ljud från motståndarna låter som i originalet. Det kanske känns lite fattigt, men det hinner kanske ändra sig fram till release?

Inaktiv

^- sanna ord.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

1
Skriv svar