Uncharted: Drake's Fortune

Robot
Uncharted: Drake's Fortune

Arkeolog är till synes arbetsvärldens svar på attackdykare. Med ett dödsförakt som får krabbfisket på Discovery att se lika farligt ut som fiskdammen på ett barnkalas jagar de gömda skatter världen över. Yrket kommer aldrig få större inflytande på dagens unga än det har nu.


Medlem
Recension av Uncharted: Drake's Fortune

bra recension, man blir sugen på att inhandla en ps3:a+Uncharted


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Prövade demot från PS Store. Verkade ganska skoj.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Brorsan köpte spelet till sin PS3'a, riktigt bra spel.

Inaktiv

första recensionen jag läst på FZ..blev sugen på o köpa det här spelet nu!

nån som vill köpa det åt mig i julklapp? plix?
haha

Medlem
Skrivet av F3D:

första recensionen jag läst på FZ.

W00t? Och har över 2700 inlägg? Hur har du lyckats med det?!

ptr
Medlem

Första spelet jag spelade till PS3 och jag tyckte det var grymt roligt håller med recensenten i stort sätt allt förutom att han störde sig på drake's macho stil. jag tycker han var rolig
Var heller inte helt fel att spela det på en 46" full hd lcd och med hemmabio. DTS-ljudet var kalas
Lätt det bästa spelet till PS3 just nu. Assassin's Creed har inte en chans emot det här. Tycker jag.

God jul på er!

Medlem

GG! Ska bli jäkligt kul att lira igenom detta under mellandagarna.

Inaktiv

Klockren recension, har bara kört demot ioförsig men somsagt recensionen beskriver spelet grymt bra!

Medlem

Underbart spel. Grafiken är underbar och vattnet är ju ett mästerverk, såg så otroligt vackert och realistiskt ut. Det jag blev lite besviken på var vid slutet av spelet men jag ska inte säga mer samt att spelet var lite kort. Annars var skådespelet och filmsekvenser bra, och spelmässigt jätteroligt. Flyter på bra och striderna var roliga och utmanande och Nathan Drake kändis väldigt skön att manövera.

Bra recension!


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Måste hålla med det som sägs i recensionen, mycket talar emot detta spel. Många knepiga val de gjort och överflödet på fiender känns bara orealistiskt dumt... men trots det är det ett riktigt skönt spel och av det jag har testat äre överraskande bra.

Medlem

Någon skrev att vattnet e snyggt, för all del men om de ändå bara koncentrera sig lite mindre på att få vattnet o reflektera allt som finns på banan (som att gå på en jävla spegel, guild wars va iof värre) Det ser ut som nån sorts gelatin sörja. Det är så i alla spel kan dom inte koncentrera sig lite mer på vattnets reaktioner/rörelser istället för dess spegeleffekt börjar bli jobbigt!

Medlem

Var är kommentaren om hur pass frakking omöjligt det är att sikta, jag var nära att hiva kontrollen mot teven när jag spelade, men lcdtevar tål inte trubbigt våld lika bra som crt's.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Detta spel skall jag köpa när jag köper en PS3a!

Medlem

måste vara jul, folk är positiva till en fz-recension...

Inaktiv

Najs recension, men ursäkta, audiellt vad är det för ord? Man hade ju instället kunnat skriva audiovisuellt.

Medlem

Blir att nöta det när jag får min PS3 till julklapp (Vann Uncharted i en tävling här <3)

ptr
Medlem
Skrivet av simulacra:

Var är kommentaren om hur pass frakking omöjligt det är att sikta, jag var nära att hiva kontrollen mot teven när jag spelade, men lcdtevar tål inte trubbigt våld lika bra som crt's.

första 15min kanske det var svårt att sikta, men sen tycker jag att det var hur lätt som helst. Man tänkte inte ens på det utan man bara pepprade på :up::D

Medlem
Skrivet av 46and2:

Najs recension, men ursäkta, audiellt vad är det för ord? Man hade ju instället kunnat skriva audiovisuellt.

Audiellt är ett fullständigt acceptabelt ordval och varför klaga om du nu ändå förstår det? Om vi skulle antaga att audiellt inte var ett riktigt ord, enligt mig skulle det vara ett otroligt bra påhitt, det är ju så språk utvecklas?

God Jul!

Inaktiv

Ett grymt bra spel detta.

Inaktiv
Inaktiv

Bästa spelet som kommit till PS3 än så länge.

Medlem

Gillade demot. Får se om man köper det senare när priset gått ner.

Medlem

Prövade demot, verkade vara skoj. Gillade att det va en del humor i det, kändes lite som Indiana jones typ. Verkar ju också va det första roliga ps3 spelet Fast det va ju inget vidare snyggt tyckte jag inte?

Inaktiv
Medlem

köpte vid releasen och jag älskar det! Fantastiskt spel med intressanta karaktärer, mycket bra röstskådespeleri, fantastisk grafik, underbara animationer, fruktansvärt härlig atmosfär. Ett spel alla ps3 ägare skall inskaffa.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Roligt lir, rekomenderas.

Medlem

Jösses önska man hadde ett ps3.. kanske tomten kommer med ett i år men det tror jag inte =/

Medlem
Skrivet av redmac:

köpte vid releasen och jag älskar det! Fantastiskt spel med intressanta karaktärer, mycket bra röstskådespeleri, fantastisk grafik, underbara animationer, fruktansvärt härlig atmosfär. Ett spel alla ps3 ägare skall inskaffa.

Precis.
Har en väldigt bra grund till att göra en två och ev 3 (sen kan de sluta för då börjar det garanterat bli uttjatat )


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

bra recension!

12
Skriv svar