Live for Speed uppdaterat

Robot
Medlem
Live for Speed uppdaterat

Woho! bättre bilspel går inte att hitta!

Medlem
Medlem

LFS är ju ganska kul bilspel om man gillar arkad eller simulator!

Medlem

Bara bättre och bättra! Seså! Köp köp köp. Skall helst avnjutas med ratt!


signatur
Medlem
Skrivet av United:

LFS är ju ganska kul bilspel om man gillar arkad eller simulator!

Förstår inte riktigt hur du menar. LFS är väldigt lite arkad och väldigt mycket simulator.

Medlem

Känns som om man måste ha en ratt för att kunna utnyttja dess fulla potential, hyffsat omöjligt att drifta med musen t.ex, går med en dual shock 2 kontroll men det är knappast lätt när den är så känslig..

Still, lätt det bästa bilspelet jag spelat, hade hoppats NFS: Pro Street hade kikat lite på LFS när de sa att de hade realism i fokus och hade 10 gånger så många fysikvariabler som carbon.. men tji fick jag..

Medlem

Riktigt bra bilspel där bilarna uppför sig verklighetstroget. Har lirat demot till och från i några månader och det går himla bra att köra med mus om man vill. Även om det säkerligen är roligare med ratt. Finns det många seriösa cuper i LFS? T.ex. man kör ett race i kanske två timmar och sen t.ex. nästa helg körs nästa race på en ny bana och den som har mest poäng efter alla banor vinner?

Medlem

SubMarine: www.liveforspeed.se har varje torsdag "torsdagsracet", som välkomnar alla som vill vara med oavsett om man är nybörjare eller gamräv på spelet.

Sen finns det oerhört många tokseriösa cuper också, communityn är riktigt bra.

Förbannat, nu måste jag dra igång LFS och ratten igen

Inaktiv
Skrivet av SubMarine:

Finns det många seriösa cuper i LFS? T.ex. man kör ett race i kanske två timmar och sen t.ex. nästa helg körs nästa race på en ny bana och den som har mest poäng efter alla banor vinner?

Det finns massor. Två stycken svenska ligor som pågår just nu är Torsdagsracet och SCC Cup. Sen finns det m a s s o r av ligor som anordnas på internationell nivå. Kolla in Det här forumet för mer länkar.


signatur

[http://www.liveforspeed.se] - Resursen för svenska entusiaster av racing-simulatorn Live for Speed

Inaktiv

Detta är nog ett av de bästa bilspelen jag kört! Dessutom är det inte många som är på svenska, men detta var.


signatur

Cobra 11 Crash Time Demo
PSN ID: mikzaSWE

1
Skriv svar