Valkyrie of the Battlefield-trailer

Robot
Medlem
Valkyrie of the Battlefield-trailer

Riktigt fräsigt med den sorts grafik dom har valt.
Ser fram emot flera filmer

Medlem

wow, tyckte det var ruskigt snyggt... de har lyckats att få 3d-grafiken att se nästintill handmålad ut.

Medlem

Riktigt snyggt. Men *brrrrrrr* för manga och japansk musik.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Ser kul ut, kanske en anledning till att skaffa ett PS3, Drake's Fortune: uncharted är inte tillräkiligt, men om detta blir så bra som det ser ut att vara kanske Xboxen får sig lite konkurens om TVn ^^


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av Vantskruv:

Riktigt snyggt. Men *brrrrrrr* för manga och japansk musik.

Japansk musik är väl bra?

Medlem

Ser riktigt riktigt intressant ut, älskar spel som skiljer sig från mängden vilket detta verkar göra, både grafiskt och spelmässigt sätt.

Medlem

Ser underbart ut, men ovanligt vet i fan om det ser ut. Många verkar ha missat många RPGs förra generationen och Eternal sonata denna generation ;p

Medlem

Verkar riktigt bra! Kul att det finns de som vågar något "nytt"! (Just den här stilen är ny för mig då jag anser att det inte är samma som de andra "tecknade" spelen)


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

riktigt snygg grafikmotor. tyvärr så är det manga så kommer nog inte lägga ner nån energi på spelet.

Medlem

Whoah, detta spel lär ju äga. Synd bara att PS3 kostar skjortan...

Medlem

hoppas att det kommer till europa/usa.
annars får det väl bli en intensivkurs i japanska


signatur

Signalmatros på HMS Visborg

Medlem

Kommer att hålla ett öga på detta spel. Verkar ha en hel del potential.

Medlem

det här ser ju asballt ut!

Medlem

ish..nej tack

Inaktiv
Skrivet av LannY:

Verkar riktigt bra! Kul att det finns de som vågar något "nytt"! (Just den här stilen är ny för mig då jag anser att det inte är samma som de andra "tecknade" spelen)

Okami?

Medlem
Skrivet av mastrein:
Skrivet av LannY:

Verkar riktigt bra! Kul att det finns de som vågar något "nytt"! (Just den här stilen är ny för mig då jag anser att det inte är samma som de andra "tecknade" spelen)

Okami?

Eternal sonata, dark cloud m.m.

Medlem
Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av mastrein:
Skrivet av LannY:

Verkar riktigt bra! Kul att det finns de som vågar något "nytt"! (Just den här stilen är ny för mig då jag anser att det inte är samma som de andra "tecknade" spelen)

Okami?

Eternal sonata, dark cloud m.m.

Notera att jag skrev "för mig", känner inte till spelen ni hänvisar till.


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

1
Skriv svar