Sin City + Unreal Engine 3 = sant

Robot
Medlem
Sin City + Unreal Engine 3 = sant

Unreal engine 3? Sålänge spelet blir svart och vitt likt serien, så är det helt okej för mig. Motorn kanske kan användas till serieliknande spel också.

Kanske blir pannkaka av allt, men mycket pekar för att det kan bli bra, för hur kan man göra fel med ett sådant säkert och kicka-ass licens?

Medlem

Läste först SiM City + UE3.. vore läckert att promenera runt i sina städer med UE3

Medlem

Bygg din stad, ditt land och lev som kung i third person <3

Medlem

SIm City med UE3, bygg din stad och sedan skjut ner alla i den och spräng hela skiten

Sin City spel... med tanke på hur ganska många "spel till film" och "film till spel" försök som gått åt pipsvängen undrar man ju om det blir bra, men som anligt, gör dom rätt har dom alla medel till att göra det bra


signatur

Mirrors are more fun than television

Medlem

En sak som borde vara till en fördel är att eftersom filmen har några år på nacken (och serierna flera år) så borde det inte vara någon hets att få ut det i tid till filmen. Såvida det nu inte skall samköras med Sin City 2...

Medlem
Skrivet av Baloba:

Bygg din stad, ditt land och lev som kung i third person <3

Låter nice ifall the blir så. Räcker dock att få leva i staden och forsätta utvekla den.

Dock lär spelet bli krävande. Men vad är inte det idag.

Medlem

Sin City är kung.. men som spel? Kanske.. om det blir Max Payne liknande storytelling

Medlem
Skrivet av hest:

Läste först SiM City + UE3.. vore läckert att promenera runt i sina städer med UE3

ah fan! Det var först när du påpekade det jag såg att det stod Sin City.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv
Skrivet av Loading:

Sin City är kung.. men som spel? Kanske.. om det blir Max Payne liknande storytelling

Lätt, det vore något.
Max Payne har ju en ordentlig SinCity-känsla av sig, så vore inget problem med något liknande spel som det


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem

Spännande att se om dom lyckas göra nått originellt av konceptet

Medlem

bara dom inte försöker apa efter serierna/filmerna för slaviskt. riddick är et av få spel som är bra och där så har dom bara tagit grunderna från filmen. hoppas på nåt liknande.

Inaktiv

Har inte ens sett filmen för jag tyckte den såg dålig ut + fastna i väggar, golv och tak motorn = spännande koncept, minst sagt.

Medlem

Vad många som läste Sim ist för Sin hehe,


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Inaktiv
Skrivet av hest:

Läste först SiM City + UE3..

jag med


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Sin City och Unreal Engine 3 sitter i ett träd lalala...^^
nejmen coolt säger jag bara
blir nog lyckat!

Go for it SIN!!:D


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Jag hoppas det blir najs

1
Skriv svar