Warhawk: Omega Dawn är här

Robot
Medlem
Warhawk: Omega Dawn är här

Jag såg det här på PS Store igår kl 10. Synd att det inte är mer än ett nytt fordon och en ny bana, men då kostar det ju bara en femtiolapp.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Ska jag nog köpe.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

blir nog ett köp idag...sugen på det nya "flygfortet" ... ser ju grymt kul ut i luften nu !

Inaktiv

Lätt ett köp!

Medlem

SLÄPP TILL PC!

Medlem

funderar stark att köpa båda på mitt ps3 inte haft pengar innan hoppas också att de är grymt

Medlem

Girre: Warhawk är ju lätt en av de roligaste PS3-titlarna, och en av de roligaste onlinetitlarna oavsett format, när jag tänker efter. Och billigt.

Medlem

sådär...nu laddar jag ned det...kan bara bli bra det här

Medlem

Bara 3 saker för 55kr, dyrt...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Har bara testat det som hastigast ett par kvällar i fyllan och villan, är jag helt snett ute när jag säger att det kändes som ett smått kaotiskt Battlefield som tycks fattas nåt? Kanske är jag för inkörd på Battlefield men mitt intryck är iaf att de spelen fått till en bättre spelkänsla?

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

Bara 3 saker för 55kr, dyrt...

om man ska vara lite elak, så är det dyrt att köpa avatarbilder på 360, man får typ ett litet paket på mellan 2 och 5 stillbilder för 20 kr eller nåt sånt ?

dom teman som finns på ps3 kostar inte nåt som man kan downloada, men på 360 får man betala för teman .
vill inte bidra till nåt ordkrig, men ville bara påpeka att är något dyrt, så är det på 360s online shop för där skänks det ytterst sällan bort nåt.

Medlem

Jag har tyvärr insett idag att online FPS inte är min grej. Jag kommer på topp ibland, men oftast blir jag bara otroligt irriterad när folk tar alla vapen, ryggsäckar och dödar mig stup i kvarten samt ger dumma kommentarer :s. Också i flesta fall finns det folk på en server som är otroligt duktiga, hatar det verkligen. Dom bajsar en i toaletten, pissar sedan på en och spolar. Nej, nu går jag över till racingen istället.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Boosterpack någon?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Ett givet köp!

1
Skriv svar