Nu blir det enklare att sköta spelsamlingen

Robot
Nu blir det enklare att sköta spelsamlingen
Medlem
Nu blir det enklare att sköta spelsamlingen

Tackar John!


signatur

"jävlda datorer, hur mycket ram måste man ha för att en cp dator INTE ska kuka å vara helt jäva toffel cp!!" -Iceman

Inaktiv

Ahop, det var ju trevligt ;]

Medlem

fett najs


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

Tack så otroligt mycket. Hoppas att ni gör så att man kan sortera spel efter betyg i sin egen spelsamling också.

Keep up the good work!

BeW
Medlem

Sweet:D man tackar:)

Medlem

Bra
Behövdes verkligen.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Får passa på att tacka innan man kommer med ett önskemål, tack.
Vore kul att kunna separera sina spel Xbox 360 för sig, pc för sig och så vidare.

Inaktiv

Yatta! Nu kanske även jag orkar fixa min spelsamling.
Bra gjort, tack.


signatur

O'rly? Ya'rly!

Medlem

Riktigt bra!

Skrivet av Token999:

Vore kul att kunna separera sina spel Xbox 360 för sig, pc för sig och så vidare.

Jag håller med, jag vill också kunna dela upp mina spel per plattform.

Medlem

Hittade en liten bug... Om jag la till Call of Duty 1, 2, 3 och 4 (PC, PC, X360 och PC) genom att använda "Spel" sidan så lades dom till i min spelsamlingen. Om jag sedan la till Call of Duty UO med hjälp av samma lista så försvann dom andra Cod spelen från min spelsamling? Fick gå in på enskilda spels profiler och lägga till för att alla skulle vara i samligen. Bug eller gjorde jag något fel?

Antikvitet
Skrivet av Drapan:

Hittade en liten bug... Om jag la till Call of Duty 1, 2, 3 och 4 (PC, PC, X360 och PC) genom att använda "Spel" sidan så lades dom till i min spelsamlingen. Om jag sedan la till Call of Duty UO med hjälp av samma lista så försvann dom andra Cod spelen från min spelsamling? Fick gå in på enskilda spels profiler och lägga till för att alla skulle vara i samligen. Bug eller gjorde jag något fel?

Jag kan tänka mig att du gjorde så här:

1. Sökte efter Call of Duty
2. Kryssade i 1,2,3 och 4. Klickade spara.
3. Klickade "bakåt" i webbläsaren.
4. Klickade i CoD:UO och klickade spara.

Om du gjorde som ovan i IE så kommer i steg 4 rutorna för CoD 1-4 inte att vara ikryssade. När scriptet ser att du klickar på "Spara" utan att dessa rutor är ikryssade förutsätter scriptet att du vill ta bort dessa spel.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Skit snyggt, tack


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Myckte bättre

Medlem

Kanske dags att göra en liten uppdatering i spelsamlingen då. =P

Flakmonkey

Bästa uppdateringen evah!

Inaktiv

Bra.. Men ändras bara söknings resultaten då och inte själva "spelsamlingsfliken"?
Eller ändras båda?


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Antikvitet
Skrivet av Tpiom:

Bra.. Men ändras bara söknings resultaten då och inte själva "spelsamlingsfliken"?
Eller ändras båda?

Nu spelfiltreringen. Så småningom fler ställen.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv

Sortera efter format saknas.

1
Skriv svar