Ny patch till CoD4: Modern Warfare

Robot
Medlem
Ny patch till CoD4: Modern Warfare

man har inte behövt ha skivan i på länge på multiplayer.

Inaktiv

Det vara alla ändringar? WTF..


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Nätpirater + Activision = <3


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Det vara alla ändringar? WTF..

Vad hade du förväntat dig då?

Ontopic:
Bra att de håller spelet uppdaterat.

*edit* Gillar Winter Crash Fast dom har flyttat helikoptern lite så det blir annorlunda gameplay. Plus den där Julgranen ger mer skydd.

Medlem

Julbanan var väldigt mysig


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

som kexan sa man har aldrig behövt dvd i datorn för att kunna spela cod spelen multiplay. :/


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Kul med julbana

ptr
Medlem
Skrivet av tysonayt:

Nätpirater + Activision = <3

krävs fortfarande giltig cd-nyckel ju?

Medlem

spelade nyss jul bannan haha lite förvirande först;D
men efter ett tag var det mycket roligt!
tycker detä r kul att dom gör så hära i cod4:D ska bli kul se vad de blir till påsk och halowen om dom gör så hära då:D


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Mjo, det blir ju lite som WoW då där det står Jultomtar o nissar i skogarna ^^

Medlem
Skrivet av miffot:

spelade nyss jul bannan haha lite förvirande först;D
men efter ett tag var det mycket roligt!
tycker detä r kul att dom gör så hära i cod4:D ska bli kul se vad de blir till påsk och halowen om dom gör så hära då:D

Håller med. Såg under hösten en liten "CoD 4 halloween" film där dem hade gjort om å grejat lite.
Kul när dem gör såhär tycker jag!


signatur

"I never asked to be squad leader"

Medlem

Hoppas det kommer till PS3


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

gillar crash, gillar inte jul crash banan. Visst så är den "JULig", men det är inget jag vill ha i ett krigsspel. Det kan jag tänka mig i spel som typ Wow eller nåt, men Cod4? Förresten så kunde dem ha tagit det lite lugnare med Jul belysningen på banan, ser ju nästan ut som nån Coca Cola reklam i juletid.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:

gillar crash, gillar inte jul crash banan. Visst så är den "JULig", men det är inget jag vill ha i ett krigsspel. Det kan jag tänka mig i spel som typ Wow eller nåt, men Cod4? Förresten så kunde dem ha tagit det lite lugnare med Jul belysningen på banan, ser ju nästan ut som nån Coca Cola reklam i juletid.

Gnäll mer på gratisprylar! :evil:


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

HaZe303. Uppskatta denna roliga bana och sluta Whina seriös. När man lirar PUB är det inte så allvarligt. Jag tror inte direkt den kommer användas i klanmatcher tuvärr. Den är ju rolig, jag fick nästan hela server, inklusive motståndarspelare att dansa runt granen på en Tysk server. HUr skojj som helst, alla sa god jul och tomten kom på sin släde och skrek HooOO Hoooooo Hoooooooooo. Lite mysig julstämning.

Medlem

Lol ,
Yay gower jewl på alla.

Medlem

jag har aldrig behövt cd för multiplayer? Ohcja, jag har laglig kopia och ingen crack av ngt slag

Medlem
Skrivet av ptr:
Skrivet av tysonayt:

Nätpirater + Activision = <3

krävs fortfarande giltig cd-nyckel ju?

Finns ju "speciella" servrar ^^


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Har man någonsin behövt ha skivan i när man spelar multiplayer i ett spel? Tror fz syftade på singleplayer.

Medlem

Fint att en fil med den här texten ingår i filen.

"This file was downloaded from GamersHell.

http://www.gamershell.com

If you downloaded this file somewhere else
please leave a note on our forum with source
or drop a mail at our contact form here
http://www.gamershell.com/contactus.shtml"

Medlem

I SP krävs fortfarande skiva.
I MP har det aldrig behövts (för CoD4 iaf).

Medlem

Skivan har aldrig behövts i något Cod spel i mp. Tycker det är jätte bra av Infinity Ward att de har så att man slipper ha den där förbannade skivan isatt så fort man ska spela. Tycker fler spel skulle ha så ända jag vet mer än cod som har detta är ju Company Of Heroes.

Medlem

Hoppas 360 versionen också får julbanan.

Inaktiv
Skrivet av BlackBurn:

Skivan har aldrig behövts i något Cod spel i mp. Tycker det är jätte bra av Infinity Ward att de har så att man slipper ha den där förbannade skivan isatt så fort man ska spela. Tycker fler spel skulle ha så ända jag vet mer än cod som har detta är ju Company Of Heroes.

Soldier of Fortune 2 funkar på exakt samma sätt, cd för singleplayer, ingen cd för multiplayer 8). Skulle varit awesome ifall mer spel varit upplagda på samma sätt.

Inaktiv

Gud vad jag älskar den här patchen den har fan förstört för mig totalt. Jag kan inte joina nån server utan ''Error Connection timed out'' och jag har installerat om och nu syns inte nån server. >( >( >( >(

Medlem

alla patchar är välkomna - stora som små, men dem skall ju kvalitetssäkras innan dem släpps förståss ...


signatur

"The new Quake-43 game blows my mind. It's even better than Super Turbo Turkey Puncher" Timmy Rogers

Medlem

Bättre mod stöd, Finns detn ågora mods eller är det några på gång?


signatur

P.L.U.R

Medlem

Åh det här spelet är ju så jävla underbart, bara folk kunde släppa martyrdom perken.


signatur

P.L.U.R

1
Skriv svar