Ninja Gaiden II filmat och fotat

Robot
Medlem
Ninja Gaiden II filmat och fotat

Tycker det ser mycket enklare ut än vanligt, tråkigt :/

Medlem

Mums Filibabba! DO WANT!

Inaktiv

alltså den här typen av spel känns som att dom lätt blir väääääldigt enformiga efter.. ja.. eh.... 2 minuter?

Medlem

Ser väldigt bra ut Efter ha kört igenom Ninja Gaiden till Xbox och till PS3 så vill man bara ha mer.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Tobbo mjo fast Ninja Gaiden är faktiskt ett i mängden som inte följer den linjen


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

ohhhhhhhhhhh så blodigt !! GE MIG !!!! FFS !!! NUUUUUUUUUUU !!!!

Medlem
Skrivet av q0rra:

Tobbo mjo fast Ninja Gaiden är faktiskt ett i mängden som inte följer den linjen

Jag spelade Xbox ninja Gaiden och det var samma om och om igen.
Tröttnade på Bossen som rider på en häst men nån polearm.
Rent utsagt, ett boring spel.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Flakmonkey
Skrivet av ElyziuM:

Jag spelade Xbox ninja Gaiden och det var samma om och om igen.
Tröttnade på Bossen som rider på en häst men nån polearm.
Rent utsagt, ett boring spel.

Min erfarenhet av just Ninja Gaiden är att det delar upp folk i två väldigt skilda grupper. På ena sidan har du de som tycker att det är enformigt spel, mycket pga av att det är ett väldigt svårt spel där du tvingas spela om samma sekvens en väldig massa gånger innan de klaras av. Den andra gruppen är de som är precis tvärtom, de älskar svåra spel där det inte är en fråga om när du klarar ett spel utan om du gör det överhuvudtaget.

Personlinge tillhör jag den senare gruppen, men den tycks tyvärr bara bli mindre och mindre vilket resulterar i att allt färre spel bjuder på en utmaning :/ Ninja Gaiden är ett av få spel under de senaste åren som bjudit på en rejäl utmaning i singleplayer och jag hoppas verkligen att detsamma gäller NGII.

Medlem

Wörd nosnos, klarade av ninja Gaiden Black till Xbox för en månad sen 7:e försöket

och jag längtar verkligen efter Ninja Gaiden II


signatur

P.L.U.R

Inaktiv

Många tröttnar på ninja gaiden för att det är så svårt, jag tycker det är tjusningen i det hela hoppas för guds skull inte dom gör det här enklare, om man kastade sig huvudstupa före in i en strid i ettan så var man körd.. vart alltid tvungen att tänka efter före så att säga.
Vill kasta nya nimpos och uppgradera vapen hos den tokiga gubben NU!!! Träsvärdet fullt uppgraderat i ettan var ju lite overkill

1
Skriv svar