Blood Bowl plåtat, halvdussinet nya bilder hos FZ

Robot
Medlem
Blood Bowl plåtat, halvdussinet nya bilder hos FZ

ser faktiskt skoj ut


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

faan hoppas det här blir kul, upplägget är ju helt suveränt!

sålänge vi får franschaise eller dynasty så är jag nöjd


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Fan, håller de fortfarande på med det spelet. Släppte ju demot för nåt par år sedan. Riktigt kul spel, iaf bordsvarianten.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

nä detta är ett nytt blood bowl


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Sweet... ge mig Bara läsa reglerna till bloodbowl får mig att fnissa infernaliskt åt vissa regler om t.ex. vapen som smugglas in på plan. Har för mig dvärglag ska kunna smuggla in en steamtank t.ex.

Detta vore riktigt fett på konsoll med 2-4 spelare <3 Kanske kan tävla med Nindendo World Cup


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Klockrent spel!

Medlem

Inte mycket att säga.. om spelkänslan blir lika bra som screenshotsen så... *dräglar*

Medlem

Haha ser ut som en fotbollsversion av gammla mutant hockey =P

Medlem
Skrivet av Wardancer:

en steamtank t.ex.

En ångvält, the Deathroller.

Medlem
Skrivet av voicu:

Haha ser ut som en fotbollsversion av gammla mutant hockey =P

Du vet väl att mutant league hockey var en uppföljare till mutant league football =P

Ser fram emot detta, ett spel som verkligen verkar bry sig om good ol' gameplay :3

Medlem
Skrivet av eldrak:
Skrivet av Wardancer:

en steamtank t.ex.

En ångvält, the Deathroller.

Yesh läste på lite regler igen på www.fumbbl.com Så sköna special regler för Big Guys osv <3


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Det här längtar jag efter! Inte så mycket för sportspel men detta är ju en klassiker man spelade när man va liten. Riktigt skön nostalgikänsla, man gick hem till varandra och spelade detta haha..

Inaktiv
Skrivet av Punchbag Polly:

Det här längtar jag efter! Inte så mycket för sportspel men detta är ju en klassiker man spelade när man va liten. Riktigt skön nostalgikänsla, man gick hem till varandra och spelade detta haha..

Har spelat Cyanides Chaos League, som i princip har snott Bloodbowl-idén rätt av. Ganska kul, men rätt monotont efter ett tag.

Om Cyanide får till spelet ala speedball kan detta bli riktigt kul på konsoll.

Vaddå liten förresten?
Spelar för tillfället i Göteborgs största liga GOBBL. Störtskönt spel.

Medlem

Ser ju rätt trevligt ut måste jag säga, tycker även man ser vissa likheter med Orcherna i WC3.

Medlem
Skrivet av Arvid:

tycker även man ser vissa likheter med Orcherna i WC3.

Medlem
Skrivet av Arvid:

Ser ju rätt trevligt ut måste jag säga, tycker även man ser vissa likheter med Orcherna i WC3.

Med tanke på att Games Workshop har funnits sedan 1975 så skulle jag kunna tänka mig att Orcherna i WC3 ser ut som Warhammer orcher?


signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv
Skrivet av Arvid:

Ser ju rätt trevligt ut måste jag säga, tycker även man ser vissa likheter med Orcherna i WC3.

Medlem

Kan bli hur bra som helst. Även det urgamla (med relativa mått mätt) datorspelet om Blood Bowl är riktigt bra.

BB är ett av de roligaste spel som Games Workshop har gjort, helt klart.


signatur

The price for freedom is eternal vigilance...

1
Skriv svar