Duke Nukem Forever filmat - trailer hos FZ

Robot
Inaktiv
Duke Nukem Forever filmat - trailer hos FZ

FIRST!!!oNE!!

fan va bra

Inaktiv
Medlem

hmm not impressed.. men men man vet ju aldrig!

Medlem

ÅÅÅ varför sitter jag å titt när jag kan bli försr :@

Medlem

Hahaha.. typ sådär bra..

Stod HEVY på vikterna.. ska det inte stå HEAVY?.. Sen så såg ju Duke Nukem snubben ut som Bruce Willis, typ samma haka och ansiktsuttryck.. John McLane.

Medlem

F*n va hårt ! The duke is back !!!

Medlem

Vill ha nu!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Ännu en version av titel-låten... Megadeth's version var ju mycket bättre!


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem
Inaktiv

Shiet va alla har blivit anti Duke på senare tid... var lite glada tror det kommer bli bra ös


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Fan va gåshud man fick av detta.
Mums som fan kommer detta bli.
Älskar Duke.

Medlem

står det 100 eller 10 på hantlarna eller bara nå tjafs. 100 lbs på varje sida är typ 95 kilo/hantel, liiite overkill

å andra sidan så blir 10lbs bara 9.5 kilo vilket är lite mesigt.

verkar vara en skön grafikmotor.

Inaktiv
Medlem

Ser lovande ut, dock så såg grafiken inte så imponerande ut på de få sekunder man fick se ingame..men men, väntar ivrigt på mer info och bilder, kanske även en trailer?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

faan DNF ser ju ut att bli nåt att ha i alla fall om det nu kommer i tid så de inte behöver börja om igen med en bättre motor

Medlem

Duke verkar lätt cool!
Schysst musik också.

Medlem

Bara det inte tar ytterligare 6 år innan nästa snutt kommer nu bara...

Medlem

SKAPLIGT! BJUFEST!


signatur

OORRYYEE!!

Medlem
Skrivet av n0llk0ll0:

Hahaha.. typ sådär bra..

Stod HEVY på vikterna.. ska det inte stå HEAVY?.. Sen så såg ju Duke Nukem snubben ut som Bruce Willis, typ samma haka och ansiktsuttryck.. John McLane.

fan ja tyckte också att duke liknade honom.

detta lir måste ju bli bra... efter 10 år måste dom ju ha gjort nånting bra

Medlem

kommer la vara som det andra fast med "ny" grafik. pang pang skämt om bajs/aliens/horor. vet inte om man kommer uppskatta detta lika mycket nu som när man var runt 12...
btw, /request ban på "OMG FIRST POST!"

har la vart ute sen runt 18:00, så kl 18:00 om 10år kanske spelet kommer ut. kommer ihåg när jag läste "preview" om DNF i samma PC Gamer som resensionen av Tomb Raider 2 eller nåt liknande


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Vilken trailer i raden blir det här, 5:e ?
Lika bra att ta det med en nypa salt. Ingamescenerna såg oroväckande nog ut att bygga på Doom 3 motorn, utvecklas det i den motorn?

Medlem

sjysst musik diggar old-school-stilen

Medlem

hur jävla bra spelet än är kommer ni alla bli besvikna

Medlem

Spelet kommer nog mest gillas av den äldre publiken, som växte upp med the duke. Bara för att det kommer ett nytt spel så förväntar sig alla världens j*vla grafikrevolution.

Vem bryr sig om det e samma gamla spel fast med ny grafik, så länge det e mera aliens,blod och strippor så kan inte spelet slå fel. Hoppas verkligen att dom sätter 18+ på spelet.

Medlem

Tycker om Duke bättre när han ser ut som Dolph, inte som Bruce Willis. Hoppas spelet dryper av en "M" status innehållandes mycket förakt och blod.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

MFC
Medlem

Det var den sugigaste trailer jag sett sedan dos-tiden.. enda som skiljer den trailern från Worms-trailern 96 är att den inte har 320x240 i upplösning.. LOL


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av MackZ:

står det 100 eller 10 på hantlarna eller bara nå tjafs. 100 lbs på varje sida är typ 95 kilo/hantel, liiite overkill

å andra sidan så blir 10lbs bara 9.5 kilo vilket är lite mesigt.

verkar vara en skön grafikmotor.

hoohumm, du menar ~45 kilo om det står 100lbs


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv
Medlem

Skrev det här i den förra Duke-tråden men den kommer väl dö bort nu när den här nya kom så jag tar det här istället:

Jag är lite fascinerad över hur många som hypar Duke. Jag är själv en av dem som spelade Duke 3D (och även de platforms-Duke-spel som kom innan 3D-spelet) på sin tid och älskade det men det är snart 12 år sedan spelet hade premiär. Det var 1996 och jag var 15 år. Är det många som egentligen spelat det 12 år gamla spelet av alla som hypar det så eller är det bara att man hakat på hypen som skapats under dessa 12 år? Har man spelat Duke Nukem 3D om man är 15 år idag?

Nu räknar jag inte in de kassa Duke-spel som kommit efter Duke 3D och dess expansion för jag anser dem inte som "riktiga" Duke-spel.

PS sen är det en teaser och inte en trailer


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Skriv svar